自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


81#
發表於 20-3-7 15:54 |只看該作者
sunnymama2 發表於 20-3-7 11:49
可以個別地跟老師視像教學嗎?主要集中唔明白的地方。

我有將小朋友功課影俾老師睇,老師留言俾啲提示佢佢又改番岩,如果我直接話佢個度錯,老師係唔同啲


水晶宮

積分: 50660


82#
發表於 20-3-7 15:58 |只看該作者
湘 發表於 20-3-7 14:44
睇咗幾個關於返學嘅post 。學校無live教學,又話老師懶。有live教學,又話chur。其實大家想點? 其實學少 ...


見到私幼家長不停嘈老師無做野


禁止訪問

積分: 61348


83#
發表於 20-3-7 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31258


84#
發表於 20-3-7 16:16 |只看該作者
本帖最後由 littlehoneymum 於 20-3-7 16:17 編輯

如果唔縮短暑假,暑假就真係比小朋友好好(私補),唯有 好好補番這幾個月嘅課程


禁止訪問

積分: 61348


85#
發表於 20-3-7 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25689


86#
發表於 20-3-7 16:18 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 20-3-7 07:57
我認同,現在係家長主導教再加速成班咁,問題係小朋友在家始終係無咁專心我女小三,學校仲話會如 ...

本帖最後由 米腸 於 20-3-7 16:19 編輯

我女間都係,我女小四,只係延遲一星期考

二仔一年班,兩根本冇心上網學


男爵府

積分: 6202


87#
發表於 20-3-7 16:19 |只看該作者
katrinamama 發表於 20-3-7 08:37
現在幾時復課未知之數,所以學校仍未決定大考怎樣安排。
現在速成班加功課真係吸收唔多,最幣未知大考是否 ...
同意,我女小五,其實這次停課最大影響的是小五,呈一好重要, 無論延期或照舊6月頭,都很不利, 已經沒有三月測驗, 一黎就大考呈一, 心都散了,停課期間雖有網上教學、但沒有默書 小測,沒有練兵,尤其像我女系考試緊張型、不敢想像!


公爵府

積分: 25689


88#
發表於 20-3-7 16:20 |只看該作者
Catcatlove 發表於 20-3-7 08:17
即係上完網上學習等於學校教咗,再番學就開始教新野?

我女學校係


公爵府

積分: 25689


89#
發表於 20-3-7 16:21 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 08:30
我反而見BK有家長話「一定要放暑假」,暑假安排左好多活動,唔放暑假對佢地停課期間努力學習的子女 ...

我反而想cut短暑假,否則學生追得好辛苦,能力慢個啲就更加


侯爵府

積分: 24173


90#
發表於 20-3-7 16:22 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:28
小學的課程,其實大部分與中學無關連,中英文係講根基,那些根基將會學到中三,不會因為少兩個月就沒了。
...
講得好,特別係呢句
與其擔心小學課程,倒不如襯停課閱讀大量中英文書,做grammar和數學練習。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


91#
發表於 20-3-7 16:38 |只看該作者
chingnc 發表於 20-3-7 15:49
你真係好正面,我個同級群有幾個家長麻麻煩煩,網上教學又話遲左一個星期先做,又話唔夠詳細,又而樣個樣 ...

其實係我都係受我校家長們感染,我地家長群組,無論咩立場,都好團結,冇人會把「投訴」掛咀邊。

現在非常時期,學校已即時安排老師錄影、錄音,安排功課。我地好多家長,都好感恩,大家都見到老師們從無鬆懈。學校每星期一出「學習指引」,我地家長group就whatapps互相提醒。

無論校長、老師、家長,大家都好體諒對方,又互相支持,我相信家校合作,得益的就是學生了。


麻麻煩煩的家長,唔好理算了,無謂上心。



男爵府

積分: 6202


92#
發表於 20-3-7 16:41 |只看該作者
Myluckybaby 發表於 20-3-7 09:50
本帖最後由 Myluckybaby 於 20-3-7 09:52 編輯

我仔小五生,學校一年考三個試,第一個試考咗d閒科就因 ...
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心!今個學年真係多事之秋!今年小五影響最大。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


93#
發表於 20-3-7 16:46 |只看該作者
米腸 發表於 20-3-7 16:21
我反而想cut短暑假,否則學生追得好辛苦,能力慢個啲就更加

我自己都係呀,難得老師都願意係暑假幫學生補課,我做家長,當然好樂意配合。

而且正如你所講,幫下能力不及的學生,也是好的。我都希望自己仔女,打好個底才升上去,更有信心。對小五中五學生尤其重要,佢地要準備升中及公開試呢!

希望疫情盡快過吧,好多小朋友都想快d開開心心上學去。原來返學,都唔係一件理所當然既事。大家都要加油。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


94#
發表於 20-3-7 16:51 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:41
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心 ...

直接呈一嗎?冇測驗?咁有冇公布考試範圍?
一返學就呈一,好大壓力喎。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


95#
發表於 20-3-7 16:56 |只看該作者
黑白豬 發表於 20-3-7 13:56
me 2,我真係開始諗吓考慮重讀。因為咁樣呈分一定衰

重讀可能好大影響,唸清楚才決定吧。
和老師、校長商量下,請佢地比d專業意見你。
關乎「升中程序」,可能有好多因素未必可以重讀。問下先決定吧。


男爵府

積分: 6202


96#
發表於 20-3-7 16:59 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 16:51
直接呈一嗎?冇測驗?咁有冇公布考試範圍?
一返學就呈一,好大壓力喎。
上星期班主任打電話來,問過說未有安排,如果照校曆就6月頭,範圍未知,但估計應該不會有什麼測驗了,真係好大壓力!


子爵府

積分: 12864


97#
發表於 20-3-7 17:02 |只看該作者
eggcarol 發表於 20-3-7 00:21
香港班老師點會肯冇暑假?



侯爵府

積分: 22884


98#
發表於 20-3-7 17:26 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:41
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心 ...

起碼都考過2次,有張小五成績表睇下,我地係成個小五得呈分一個試。不過點都好,我都反對重讀,受影響的唔單止自己小朋友,還有跟住一級級年紀的,影響實在太大。依家唯有盡力做下虎媽鞭佢,希望佢呈分生生性性,順利上到理想中學。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 20-3-7 17:40 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:59
上星期班主任打電話來,問過說未有安排,如果照校曆就6月頭,範圍未知,但估計應該不會有什麼測驗了,真係 ...

可能老師都比唔到範圍,現在復課還是太多未知之數。

呈三未取消前,我同我女既策略係「全溫」。

總之,所有網上教學的課程有溫多、冇溫小。當所有敎學範圍都是考試範圍,準備充足,到開學信心就大好多。

另,冇補習都可做小小坊間測驗卷,試試自己溫得夠唔夠。
大家都要加油。


大宅

積分: 2093


100#
發表於 20-3-7 17:41 |只看該作者
eggcarol 發表於 20-3-7 00:21
香港班老師點會肯冇暑假?

咪就係,唔比佢地放,一陣又話出嚟遊行,搞個教師罷工,剩機又搞事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo