自由講場

跳至

首頁
34567...13

尾頁
   17


大宅

積分: 1479


81#
發表於 20-4-15 17:42 |只看該作者
siulili 發表於 20-4-15 17:34
咁好

btw, kf係咩?

韓國口罩,我有韓國、日本、越南,加埋宜家香港口罩

韓國kf94款有4層,如果好似今日呢啲天氣我帶會想嘔頭暈


伯爵府

積分: 15556


82#
發表於 20-4-15 17:51 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 17:42
韓國口罩,我有韓國、日本、越南,加埋宜家香港口罩

韓國kf94款有4層,如果好似今日呢啲天氣我帶會想嘔頭 ...
ic, 我以為係牌子


大宅

積分: 2407


83#
發表於 20-4-15 17:54 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 14:23
我頭算大,今日試帶口罩工廠呢隻又冇痛,我帶左4-5個鐘,帶前我有輕力拉一拉鬆,布耳帶同我之前訂日本口罩 ...

Thank you,希望我都收到升級款


大宅

積分: 1479


84#
發表於 20-4-15 20:22 |只看該作者
siulili 發表於 20-4-15 17:51
ic, 我以為係牌子

呢幾個月對口罩好有研究,多國口罩,成日要分享俾親人,搞到長期搜購
myimage.jpg


男爵府

積分: 7873


85#
發表於 20-4-15 21:05 |只看該作者
maomama 發表於 20-4-15 14:49
原來訂咗special edition ,好似咩都冇,下星期先攞,有D擔心
我應該13 日取,現在仍無消息


水晶宮

積分: 55151


86#
發表於 20-4-15 21:22 |只看該作者

回覆樓主:



侯爵府

積分: 20416

畀面勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 20-4-15 21:28 |只看該作者

回覆樓主:

我都等緊下星期收貨呀


伯爵府

積分: 18465

好媽媽勳章 畀面勳章


88#
發表於 20-4-15 22:20 |只看該作者
0q.cathy 發表於 20-4-15 15:15
樓主就好啦,我個盒不是升級版,薄架

我都係好薄


男爵府

積分: 5087


89#
發表於 20-4-15 22:56 |只看該作者
請問你手機攞貨短訊係攞貨前幾多日收到?


大宅

積分: 1479


90#
發表於 20-4-15 23:01 |只看該作者
bonnie991 發表於 20-4-15 22:56
請問你手機攞貨短訊係攞貨前幾多日收到?

我冇特別數住,但係一見到即日就去拎


大宅

積分: 1479


91#
發表於 20-4-15 23:04 |只看該作者
kyowong 發表於 20-4-15 22:20
我都係好薄

佢話個盒係薄盒,你有冇帶緊,我買左咁多款,佢唔算薄,幾厚實,有啲朋友用緊藥房買到嘅口罩帶左幾日覺得太薄,剪開睇下見到得2層


男爵府

積分: 9850


92#
發表於 20-4-15 23:07 |只看該作者
我都係今日拎,見到你呢個post先知升左級


男爵府

積分: 9850


93#
發表於 20-4-15 23:08 |只看該作者
kikiboy 發表於 20-4-15 13:33
係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?
應該唔關事,我老公半個月前拎冇升級,我同佢一樣訂左6個月


珍珠宮

積分: 37715

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


94#
發表於 20-4-15 23:08 |只看該作者
hongyun 發表於 20-4-15 21:05
我應該13 日取,現在仍無消息

你 cap 你 order 資料, 去佢地 fb 問吓


伯爵府

積分: 18465

好媽媽勳章 畀面勳章


95#
發表於 20-4-15 23:10 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 23:04
佢話個盒係薄盒,你有冇帶緊,我買左咁多款,佢唔算薄,幾厚實,有啲朋友用緊藥房買到嘅口罩帶左幾日覺得 ...

本帖最後由 kyowong 於 20-4-15 23:13 編輯

我get到佢話佢嗰盒口罩係薄,不是升級款!我都無升級到,帶左一個試!比想像中薄!但耳仔位唔窄,都Ok! 訂左3個月B99 希望到時收到會好啲!


水晶宮

積分: 50660


96#
發表於 20-4-15 23:11 |只看該作者
hongyun 發表於 20-4-15 21:05
我應該13 日取,現在仍無消息

你問下好喎
我好準時話14真係14到


男爵府

積分: 7873


97#
發表於 20-4-15 23:11 |只看該作者
回覆 一罐可樂 的帖子

thanks


男爵府

積分: 9944

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


98#
發表於 20-4-15 23:12 |只看該作者
我昨天取,升級去P99, 耳仔係舊款的, 今日試帶過, 很滿意, 唔覺得佢簿, 覺得佢比較透氣, 夏天用佢就very good 了, 我都有訂v99, 希望有P99一樣透氣就好.


男爵府

積分: 7873


99#
發表於 20-4-15 23:13 |只看該作者
回覆 andyan324 的帖子

okay, thx


大宅

積分: 1479


100#
發表於 20-4-15 23:17 |只看該作者
ho_yan2406 發表於 20-4-15 23:07
我都係今日拎,見到你呢個post先知升左級

升級布耳帶可以拉,因為我大頭怪之前日本又有一隻咁嘅設計,上網睇人教先知可以拉,實測左可以拉鬆好多

首頁
34567...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo