立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1479
siulili 發表於 20-4-15 17:34 咁好 btw, kf係咩?
伯爵府
積分: 15556
車車一家人 發表於 20-4-15 17:42 韓國口罩,我有韓國、日本、越南,加埋宜家香港口罩 韓國kf94款有4層,如果好似今日呢啲天氣我帶會想嘔頭 ...
積分: 2407
車車一家人 發表於 20-4-15 14:23 我頭算大,今日試帶口罩工廠呢隻又冇痛,我帶左4-5個鐘,帶前我有輕力拉一拉鬆,布耳帶同我之前訂日本口罩 ...
siulili 發表於 20-4-15 17:51 ic, 我以為係牌子
男爵府
積分: 7873
maomama 發表於 20-4-15 14:49 原來訂咗special edition ,好似咩都冇,下星期先攞,有D擔心
水晶宮
積分: 55151
侯爵府
積分: 20416
積分: 18465
0q.cathy 發表於 20-4-15 15:15 樓主就好啦,我個盒不是升級版,薄架
積分: 5087
bonnie991 發表於 20-4-15 22:56 請問你手機攞貨短訊係攞貨前幾多日收到?
kyowong 發表於 20-4-15 22:20 我都係好薄
積分: 9850
kikiboy 發表於 20-4-15 13:33 係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?
珍珠宮
積分: 37715
hongyun 發表於 20-4-15 21:05 我應該13 日取,現在仍無消息
車車一家人 發表於 20-4-15 23:04 佢話個盒係薄盒,你有冇帶緊,我買左咁多款,佢唔算薄,幾厚實,有啲朋友用緊藥房買到嘅口罩帶左幾日覺得 ...
積分: 50660
積分: 9944
ho_yan2406 發表於 20-4-15 23:07 我都係今日拎,見到你呢個post先知升左級
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy