自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 1825


81#
發表於 20-5-6 13:09 |只看該作者
軒旻媽咪 發表於 20-5-5 21:23
華為沒google喺因為美國禁售令唔比佢用,唔喺中國封殺。

那為我國上不到 www.google.com
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


大宅

積分: 1825


82#
發表於 20-5-6 13:10 |只看該作者
mizuho 發表於 20-5-6 10:15
唔好亂噏當秘笈好冇
邊個話你知裝Google Market會搞到部機冇保養?裝個app(唔係virus)係唔會physically ...

为何你要把我國和你們香港劃分?難道你們香港是外資? 又在搞GD?
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


珍珠宮

積分: 44370


83#
發表於 20-5-6 14:32 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 13:10
为何你要把我國和你們香港劃分?難道你們香港是外資? 又在搞GD?

你住过大陆吗?
咩叫GD?
我现在就在大陆,做外资。你仲有咩问题想问?

想发表个人意见绝对没有问题,但除非真懂得题目,否则做好调研才发表。发布谣言就叫缺德,明白吗?


男爵府

積分: 7158


84#
發表於 20-5-6 15:04 |只看該作者
本帖最後由 chingwachai 於 20-5-6 15:07 編輯

回覆 ddkaka 的帖子

我就是搵佢囉, 係有GM呀, 但係咁彈警告出來, 話咩咩未授權之類


翡翠宮

積分: 81583


85#
發表於 20-5-6 15:23 |只看該作者
chingwachai 發表於 20-5-6 15:04
回覆 ddkaka 的帖子

我就是搵佢囉, 係有GM呀, 但係咁彈警告出來, 話咩咩未授權之類 ...

問番幫你整嗰個人


大宅

積分: 1233


86#
發表於 20-5-6 16:18 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 13:09
那為我國上不到 www.google.com

本帖最後由 軒旻媽咪 於 20-5-6 16:22 編輯

2010年前喺可以上到,之後google退出中國內地市場,咩原因自己上網去查啦。


大宅

積分: 1825


87#
發表於 20-5-6 19:38 |只看該作者
mizuho 發表於 20-5-6 14:32
你住过大陆吗?
咩叫GD?
我现在就在大陆,做外资。你仲有咩问题想问?

GD 都不知?
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


大宅

積分: 1825


88#
發表於 20-5-6 19:41 |只看該作者
軒旻媽咪 發表於 20-5-6 16:18
本帖最後由 軒旻媽咪 於 20-5-6 16:22 編輯

2010年前喺可以上到,之後google退出中國內地市場,咩原因 ...

百度上不是這樣說。。。Google 犯下弥天大罪錯。。。那為何你們香港還要用
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


珍珠宮

積分: 44370


89#
發表於 20-5-6 19:46 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 19:38
GD 都不知?

唔知咩係GD
你冇回答是否住國內,點解會散播謠言裝Google會犯法
人家問手機安裝軟件問題,你是否懂手機?


珍珠宮

積分: 44370


90#
發表於 20-5-6 19:52 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 19:41
百度上不是這樣說。。。Google 犯下弥天大罪錯。。。那為何你們香港還要用
...

把link發出來,也想知道Google犯了什麼錯
Google是退出中國市場,係商業決定。
你知不知道Google仍然有office在上海,還有好幾百人在浦東。點解你可以又無知又無恥?


大宅

積分: 1825


91#
發表於 20-5-6 20:31 |只看該作者
mizuho 發表於 20-5-6 19:46
唔知咩係GD
你冇回答是否住國內,點解會散播謠言裝Google會犯法
人家問手機安裝軟件問題,你是否懂手機?

GD 就是黃屍這數個月來鼓吹的惡行

我是住中國香港,等於國內,因此國家的法律我会遵守
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


大宅

積分: 1825


92#
發表於 20-5-6 20:36 |只看該作者
mizuho 發表於 20-5-6 19:52
把link發出來,也想知道Google犯了什麼錯
Google是退出中國市場,係商業決定。
你知不知道Google仍然有off ...

https://ma.mbd.baidu.com/r/i0i53mc?f=ot&u=87a1bd98c4edfc0c 谷歌为什么在中国被禁 谷歌退出中国的原因-股城热点

Google 違反中國法例,在审查上未能达成一致,而且有色情内容。

對於我來說,百度比它好很多
人一黃, 便脑殘, 人一藍, 便脑叻!


珍珠宮

積分: 44370


93#
發表於 20-5-6 21:16 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 20:36
https://ma.mbd.baidu.com/r/i0i53mc?f=ot&u=87a1bd98c4edfc0c 谷歌为什么在中国被禁 谷歌退出中国的原因- ...

個人喜歡用邊一個search engine係完全個人選擇,但你自己發個link,自己有冇睇明白個內容?
每個國家、地區都有compliance,包括香港、澳門、英美加澳... Google決定唔comply,加上Kaifu離開Google去開創新工場,最後Google決定放棄中國市場。
如果Google係在大陸犯法,絕對冇可能仍然在上海有咁大嘅operation。
唔清楚互相討論係好事,但希望你唔好特意挑起仇恨,唯恐天下不亂。


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


94#
發表於 20-5-6 21:33 |只看該作者

回覆樓主:



伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


95#
發表於 20-5-6 21:41 |只看該作者

回覆樓主:

我諗緊 p 好定mate 好!


男爵府

積分: 5251


96#
發表於 20-5-6 23:06 |只看該作者
hkc140 發表於 20-5-6 20:31
GD 就是黃屍這數個月來鼓吹的惡行

我是住中國香港,等於國內,因此國家的法律我会遵守

知唔知咩係一國兩制

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo