潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


81#
發表於 21-7-11 21:21 |只看該作者
Miyazaki 發表於 21-7-11 21:12
係好值得擁有嘅。 久唔久同SA暗示或者明示一下啦聽SA講每年都係有少少貨返嘅,繼續佛系 ...

我諗要做到大戶先有機會。
work hard PLAY hard


侯爵府

積分: 24357


82#
發表於 21-7-11 21:21 |只看該作者
Miyazaki 發表於 21-7-11 21:12
係好值得擁有嘅。 久唔久同SA暗示或者明示一下啦聽SA講每年都係有少少貨返嘅,繼續佛系 ...

黑金Box 真係classic 超靚
我等緊如果有舊barenia 銀扣Kelly 就儲齊哂想要嘅wishlist~ 不過唔知幾時先有


侯爵府

積分: 24357


83#
發表於 21-7-11 21:23 |只看該作者
jenniferK 發表於 21-7-11 21:20
herbag我可以單手。我只套圓圈,將圓圈抽起少少扯起外袋面然,後套落個扣度。
...

因為冇抽起,所以塊皮係花到不得了


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


84#
發表於 21-7-11 21:31 |只看該作者
CreamBaby 發表於 21-7-11 17:41
本身已經有個K25內縫Swift皮,覺得超好用,又放得都幾多嘢。所以嚟緊想要多個Kelly袋,諗住要K28外縫Epsom ...

swift k25真係好似後女皮膚咁,又滑又靚,粉紅系更加殺死人。

work hard PLAY hard


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


85#
發表於 21-7-11 21:35 |只看該作者
maggiejane 發表於 21-7-11 21:21
黑金Box 真係classic 超靚
我等緊如果有舊barenia 銀扣Kelly 就儲齊哂想要嘅wishlist~ 不過唔知幾時先有
...

呢兩個 spec係我有生之年的追求。

今晚同周公度下發財大計,明天早起繼續努力工作先
work hard PLAY hard


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


86#
發表於 21-7-11 21:38 |只看該作者
maggiejane 發表於 21-7-11 21:23
因為冇抽起,所以塊皮係花到不得了

我剛買時見面蓋皮誓不低頭,次次lock埋面蓋。我的面皮係淺啡色,扣位發左好明顯。於是唔再扣面蓋,只係收袋入櫃先會小心鎖好。

單扣圓圈好穩陣,唔會自動打開。
work hard PLAY hard


公爵府

積分: 26981


87#
發表於 21-7-11 22:17 |只看該作者
jenniferK 發表於 21-7-11 21:21
我諗要做到大戶先有機會。

利申:真係唔係, 入坑一年,亦無暴力配(除咗scarves)所以開盒果下我都好突然,因為我一直都好似你咁諗,以為要vvvvip先有機會
我估雖然box產量唔多,但又唔係想像中咁多人爭,SA話好多人怕易花唔要 我完全想像唔到可以有人turn down個box黑金 所以我係你一定會同佢表明你對呢個袋嘅愛講吓講吓就係你㗎啦


男爵府

積分: 7684


88#
發表於 21-7-11 22:58 |只看該作者
jenniferK 發表於 21-7-11 21:31
swift k25真係好似後女皮膚咁,又滑又靚,粉紅系更加殺死人。
...

本帖最後由 CreamBaby 於 21-7-11 23:00 編輯

有朋友同我講話Swift容易整花,不過我so far用咗咁多次,又唔覺得有咁嘅情況,而且仲覺得啲皮幾靚又輕。


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


89#
發表於 21-7-11 23:08 |只看該作者
CreamBaby 發表於 21-7-11 22:58
本帖最後由 CreamBaby 於 21-7-11 23:00 編輯

有朋友同我講話Swift容易整花,不過我so far用咗咁多次, ...

我用緊H apple watch 錶帶,正常用唔係想像中咁差。

swift皮上色係咁多皮中最最靚,對顏色和質感有要求選swift一定唔會錯。
work hard PLAY hard


男爵府

積分: 5120


90#
發表於 21-7-11 23:13 |只看該作者
Miyazaki 發表於 21-7-11 21:02
本帖最後由 Miyazaki 於 21-7-11 21:13 編輯

又唔係嚴重嘅,我個內袋嘅質地係挺少少嘅,喺外面 ...

想問你個內袋係就咁一格定係有分隔嗰d?


男爵府

積分: 7684


91#
發表於 21-7-11 23:19 |只看該作者
jenniferK 發表於 21-7-11 23:08
我用緊H apple watch 錶帶,正常用唔係想像中咁差。

swift皮上色係咁多皮中最最靚,對顏色和質感有要求選 ...

我仲覺得Swift皮仲好似有自我修復能力,有時指甲唔小心刮咗一條唔係好深嘅痕,我用手指捽下條痕,隔兩、三日再用個袋,就發現唔見咗條痕,不過唔知係咪自己錯覺。


公爵府

積分: 26981


92#
發表於 21-7-12 12:22 |只看該作者
xbuilder 發表於 21-7-11 23:13
想問你個內袋係就咁一格定係有分隔嗰d?

本帖最後由 Miyazaki 於 21-7-12 12:23 編輯

有分隔㗎,其實我已經買過好幾個,都未係好滿意,最後可能求其攞個布袋算


珍珠宮

積分: 30814


93#
發表於 21-7-12 13:10 |只看該作者
jenniferK 發表於 21-7-11 16:46
超唔方便
我當佢係女皇咁應付

本帖最後由 Akimoto2115 於 21-7-12 13:11 編輯

咁下一個k25,你打算等retourne ?

我意思係, retourne 感覺容易用啲~


男爵府

積分: 5120


94#
發表於 21-7-12 14:41 |只看該作者
Miyazaki 發表於 21-7-12 12:22
本帖最後由 Miyazaki 於 21-7-12 12:23 編輯

有分隔㗎,其實我已經買過好幾個,都未係好滿意,最後可能 ...

你買過邊幾個牌子?可以分享下各款利弊嗎


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


95#
發表於 21-7-12 14:48 |只看該作者
Akimoto2115 發表於 21-7-12 13:10
本帖最後由 Akimoto2115 於 21-7-12 13:11 編輯

咁下一個k25,你打算等retourne ?

retourne會諗,不過要等鐘意的spec。
work hard PLAY hard


公爵府

積分: 26981


96#
發表於 21-7-12 15:44 |只看該作者
本帖最後由 Miyazaki 於 21-7-12 15:45 編輯
xbuilder 發表於 21-7-12 14:41
你買過邊幾個牌子?可以分享下各款利弊嗎

你搵下Hermes 101啲內袋posts (or search 內袋), 不外乎都係果啲...再唔得就PM我 (不過我其實都無咩心得), 我唔係度霸住樓主個post喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo