時政擂台

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   6


大宅

積分: 2174


81#
發表於 21-2-2 06:49 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 00:47
某D大陸婆,因為生活係香港自卑,日日話我娘家好有錢啊...
唔該返你娘家,香港人一定祝福你... ...

:ahmeowdizzy:唔搭八


水晶宮

積分: 52282


82#
發表於 21-2-2 06:56 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-2-1 22:43
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1573462-20210201.htm?spTabChangeable=0
美國同加拿大真係好 ...

唔覺得有咩問題,中國唔承認BNO係中國內政,其他國家梗係多一事不如少一事啦,本來係點咪繼續點囉,唔需要專登唔認去討好任何一個國家。
欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 21-2-2 06:58 |只看該作者
9157 發表於 21-2-1 23:41
但國泰講咗可以用Bno check in, 所以大陸擺依個姿態無用,只搞著航空公司裏外不是人
...

英國國民(海外)護照不能用於在香港出入境,相關香港居民可繼續以其香港特區護照或香港永久性居民身份證入境或離開香港

https://www.cathaypacific.com/cx/zh_HK/prepare-trip/travel-advisories/travelling-on-bno-passports.html


伯爵府

積分: 19549


84#
發表於 21-2-2 07:11 |只看該作者
中國自己唔承認就要全世界跟隨?有邊個國家咁威


大宅

積分: 3725


85#
發表於 21-2-2 07:25 |只看該作者
BNO日後會變成sim卡咁,
所以根本唔怕被收。


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


86#
發表於 21-2-2 07:40 |只看該作者
3b 發表於 21-2-2 06:58
英國國民(海外)護照不能用於在香港出入境,相關香港居民可繼續以其香港特區護照或香港永久性居民身份證 ...

所以只要取消以身份證出入境,BNO即刻變癈紙


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


87#
發表於 21-2-2 07:41 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 00:38
你究竟有幾仇恨BNO呢?你無?日日BNO 你唔覺你老土到嘔

你太睇得起我啦!我咁老,點會冇bno
你唔使咁勞氣,討論下啫

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


88#
發表於 21-2-2 07:41 |只看該作者
mamasprits 發表於 21-2-2 07:11
中國自己唔承認就要全世界跟隨?有邊個國家咁威

中國冇要其他國家跟隨。


侯爵府

積分: 21499


89#
發表於 21-2-2 07:41 |只看該作者

回覆樓主:

呢個形勢下,阿爺唯有再出辣招了!


子爵府

積分: 14613


90#
發表於 21-2-2 07:43 |只看該作者

回覆樓主:

其實操作係點架?
香港唔承認BNO,啲人出境香港用身份證買機票用特區護照,去到英國用BNO入境,其實都係可以吧?


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


91#
發表於 21-2-2 07:43 |只看該作者
tszchungmama 發表於 21-2-2 02:46
我都買定花生等睇戲
啲啲國家再挑釁阿爺, 啲 bno 人只會得更慘淡收場

你同我睇法,一模一樣!


珍珠宮

積分: 43541

好媽媽勳章


92#
發表於 21-2-2 07:45 |只看該作者
InkCartridge 發表於 21-2-2 07:40
所以只要取消以身份證出入境,BNO即刻變癈紙

但我成日諗,袋住Bno + 特區護照出境,咪點都返到來?

另外如果上機用特區,去到外國先攞bno 出嚟又得唔得呢?


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


93#
發表於 21-2-2 07:47 |只看該作者
Jameskey 發表於 21-2-2 07:43
其實操作係點架?
香港唔承認BNO,啲人出境香港用身份證買機票用特區護照,去到英國用BNO入境,其實都係可以 ...

而家影響唔係好大,我相信呢個只係第一步,阿爺一定有後著
總言之我覺得,越多國家出聲幫bno,呢班人嘅下場會越慘!


公爵府

積分: 25617


94#
發表於 21-2-2 07:54 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-2-2 07:41
你太睇得起我啦!我咁老,點會冇bno
你唔使咁勞氣,討論下啫

佢哋窮到得番本bno,而家好怕被發現註銷埋。
反而好奇而家啲美國visa重係咪好似pat藥膏咁,搭落本passport度? 美國佬咁有型,咁宣布只承認bno囉 ,唔接受特區護照。


寶石宮

積分: 257463

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


95#
發表於 21-2-2 07:55 |只看該作者
blackypurin 發表於 21-2-2 07:45
但我成日諗,袋住Bno + 特區護照出境,咪點都返到來?

另外如果上機用特區,去到外國先攞bno 出嚟又得唔 ...

可以! 多舊魚咁囉
放下自在


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


96#
發表於 21-2-2 07:56 |只看該作者
tutik 發表於 21-2-2 07:54
佢哋窮到得番本bno,而家好怕被發現註銷埋。
反而好奇而家啲美國visa重係咪好似pat藥膏咁,搭落本passport ...

如果美國真係咁大仁大義呀,佢都可以接受bno移民㗎 !


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


97#
發表於 21-2-2 08:02 |只看該作者
capricornbb 發表於 21-2-2 01:07
你唔鍾意咪唔好入人哋個po睇囉!



琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


98#
發表於 21-2-2 08:10 |只看該作者
mamasprits 發表於 21-2-2 07:11
中國自己唔承認就要全世界跟隨?有邊個國家咁威

中國無要求全世界跟隨喎


琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


99#
發表於 21-2-2 08:11 |只看該作者
tutik 發表於 21-2-2 07:54
佢哋窮到得番本bno,而家好怕被發現註銷埋。
反而好奇而家啲美國visa重係咪好似pat藥膏咁,搭落本passport ...

只承認BNO,唔承認特區護照作出入境,唔好只係講美國,其他國家都可以咁做既


大宅

積分: 3045


100#
發表於 21-2-2 08:11 |只看該作者

回覆樓主:

我睇微博大部分內地人留言都係話覺得中國個反擊只係擺下姿態,冇實際既既作用。我唔憎用bno走既人,係呢刻都真係講唔清究竟多人走對香港係好事定壞事,留名睇下後續囉,當食花生。

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo