自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26747


81#
發表於 21-3-15 13:14 |只看該作者
loveshp238 發表於 21-3-15 12:31
所以多鬼佬果d gym爆完又爆 pure 係一個好例子

星期六日去灣仔星街後街啲餐廳酒吧,大把人除晒口罩拿住支啤酒吹水攬頭攬頸,我都想過去鬧佢地,大家自求多福


珊瑚宮

積分: 102284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 21-3-15 13:14 |只看該作者
又係呢班跪求開學群組成員,政府做乜都唔啱㗎啦


男爵府

積分: 6784


83#
發表於 21-3-15 13:27 |只看該作者
kirorocoffee 發表於 21-3-15 11:21
中央派都冇用...香港有班自由民主勇士話政府要拎佢地DNA。。。。強制又話冇自由。。。又有班黑記吹到做檢 ...

咁好笑檢測傷身?我做左好幾次咁我係咪就黎死


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


84#
發表於 21-3-15 13:49 |只看該作者
kirorocoffee 發表於 21-3-15 11:21
中央派都冇用...香港有班自由民主勇士話政府要拎佢地DNA。。。。強制又話冇自由。。。又有班黑記吹到做檢 ...

一個安心出行就係好例子


禁止訪問

積分: 1035


85#
發表於 21-3-15 13:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22326


86#
發表於 21-3-15 14:10 |只看該作者
JoslynPeonies 發表於 21-3-15 11:28
人,學唔識「自律」,求助於萬能嘅神都冇用。呢啲叫「作死」

何況政府係由凡人組成,不是萬能嘅神


珍珠宮

積分: 34116


87#
發表於 21-3-15 14:11 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-3-15 11:41
唔係國內人乖乖聽話,係强硬政府政策令市民無得唔聽。國內省市领導人如果搞唔掂即時下台第二個上,林鄭政 ...

咁就算有強硬政府都要市民配合至得架..
至少內地人大多都有不要為國家添亂既心..
內地人既國民質素比香港好太多..


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


88#
發表於 21-3-15 14:14 |只看該作者

回覆樓主:

剛剛星期六日,好多球場都聚人打波,大家都無口罩,而家指引唔知點計,球場門口就貼要帶口罩,但係啲人又話戶外運動可以唔帶,咁佢地係旁邊座嘅都無帶……
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


男爵府

積分: 7419


89#
發表於 21-3-15 14:47 |只看該作者
hattienail 發表於 21-3-15 13:27
咁好笑檢測傷身?我做左好幾次咁我係咪就黎死

應該係....整埋呢D圖...佢地個鼻打橫生嘅
16157908247414037888000254936776.jpg


侯爵府

積分: 24541


90#
發表於 21-3-15 14:50 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 14:11
咁就算有強硬政府都要市民配合至得架..
至少內地人大多都有不要為國家添亂既心..
內地人既國民質素比香港 ...

治亂世用重典咁都唔明?其實政府而家立咗法個啲,例如隔離,強檢,餐廳限聚,口罩令,處所關閉有幾多人會唔聽?唔聽咪照法律 懲罰囉!剩係無强制, 勸喻性質嗰啲就多人唔聽啦!


水晶宮

積分: 67250


91#
發表於 21-3-15 14:57 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 14:11
咁就算有強硬政府都要市民配合至得架..
至少內地人大多都有不要為國家添亂既心..
內地人既國民質素比香港 ...

唔係全部內地人民質數高,係中國政府執行夠硬!你以為14億人個個聽教聽話咩? 內地亦有人唔聽話和反社會人格,只是力量唔夠政府大唯有合作,反觀香港咁多刁民就是香港政府縱出來囉 又唔見97前香港人係咁? 香港人欺善怕惡,而家個政府又弱又無能,呢班惡魔仲唔出晒嚟反咩


水晶宮

積分: 57017


92#
發表於 21-3-15 14:58 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-3-15 10:54
疫情一直反覆,政府想恢復經濟又搞唔掂病毒傳播,自己搞唔掂又唔向中央求救,唔知依個政府想點?同啲男人迷 ...

市民吾配合點都系死路一條


珍珠宮

積分: 34116


93#
發表於 21-3-15 15:01 |只看該作者
emilylam 發表於 21-3-15 14:57
唔係全部內地人民質數高,係中國政府執行夠硬!你以為14億人個個聽教聽話咩? 內地亦有人唔聽話 ...

當然我指既係2者都有啦


珍珠宮

積分: 34116


94#
發表於 21-3-15 15:03 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-3-15 14:50
治亂世用重典咁都唔明?其實政府而家立咗法個啲,例如隔離,強檢,餐廳限聚,口罩令,處所關閉有幾多人會 ...

睇來你都誤解左我意思..
政府要強硬.. 市民亦要配合..


禁止訪問

積分: 112


95#
發表於 21-3-15 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67250


96#
發表於 21-3-15 15:05 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 15:01
當然我指既係2者都有啦

兩者配合當然要啦!但問題最重要係睇政府夠唔夠硬!唔係一句人民質數高就搞掟,人,係要管的,你估下中國政府學香港政府咁軟弱,你覺得14億人都會咁聽教聽話和合作嗎?


珍珠宮

積分: 34116


97#
發表於 21-3-15 15:06 |只看該作者
emilylam 發表於 21-3-15 15:05
兩者配合當然要啦!但問題最重要係睇政府夠唔夠硬!唔係一句人民質數高就搞掟,人,係要管的,你估下中國 ...

我都唔係話只要人民質素就搞掂... (我投降了)


水晶宮

積分: 67250


98#
發表於 21-3-15 15:09 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 15:06
我都唔係話只要人民質素就搞掂... (我投降了)

本帖最後由 emilylam 於 21-3-15 15:10 編輯

明白 我只是想講香港政府如夠硬,都要肯貫徹執行 而不是朝令夕改,得個講字,但就唔執行,好像上年咁,回港者帶住手帶嘅人居然可以三翻四次違反家居令出街,政府都是勸喻 鬼驚你咩?政府有法不依,無用!
所以,政府點執行點防疫,十分重要!


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 21-3-15 15:27 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 14:11
咁就算有強硬政府都要市民配合至得架..
至少內地人大多都有不要為國家添亂既心..
內地人既國民質素比香港 ...

你估大陸冇刁民?中國係56個民族組成,佢地唔係天生團結,係管治同教育成果,你睇到係國民嘅合作,你有冇睇埋中央政策係點樣執行,凡有違規者即刻啦人,冇人情講架,抗疫係同病毒爭人命,絕對要凌駕係所謂民主,人權,自由之上。


大宅

積分: 3523


100#
發表於 21-3-15 15:28 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-3-15 11:19
我有做全民檢測,亦都希望中央可以再派團隊落嚟協助再做全民檢查

唔係你返上去最好咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo