自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 8838


81#
發表於 21-4-14 20:21 |只看該作者
sasa@uk 發表於 21-4-14 00:25
如果後生時搵社工會唔會得 ?
其實係咪呢20年屋企有得上網,所以多左宅男宅女
屋企太舒服,又有得食有得住 ...

但都要佢哋向社工打開心扉先得。要佢哋自覺有問題,肯向社工求助。

正如命運安排一個人中六合彩,都要嗰個人肯去買彩票先得。


珍珠宮

積分: 37854

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 21-4-15 06:44 |只看該作者
淘心 發表於 21-4-14 08:54
本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。

原來如此,遺傳病


翡翠宮

積分: 79918

醒目開學勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 21-4-15 07:00 |只看該作者


公爵府

積分: 29126

畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 21-4-27 08:08 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老婆,又話唔比家用。有幾多父母係生性到儲夠錢不用子女比家用呢。如此,間接迫使雙方的兄弟姐妹要多負擔家用錢。
不過BK 有許多FTM 圍爐取暖, 就不怪責FTM。


子爵府

積分: 13146


85#
發表於 21-4-27 13:15 |只看該作者
mandy952 發表於 21-4-13 11:28
本帖最後由 mandy952 於 21-4-13 11:30 編輯

其實嗰對父母就係諗住有細佬妹繼續供養個大嘅先會繼續縱容 ...

父母本身都其身不正。下下提早提休,靠攞家用過日,又點計?總知靠人養的,都是壞人。


男爵府

積分: 5913


86#
發表於 21-4-27 13:38 |只看該作者
回覆 minidanny 的帖子

辛苦晒你,但你老公無意見,你都無辦法


伯爵府

積分: 17735


87#
發表於 21-4-27 13:39 |只看該作者
40中定後?


水晶宮

積分: 57272


88#
發表於 21-4-27 13:44 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...
趕佢走


水晶宮

積分: 65957


89#
發表於 21-4-27 14:09 |只看該作者
jodyfan 發表於 21-4-27 08:08
沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老 ...

完全同意。如果做ftm令到家庭經濟有問題,會連累其他家庭成員,就真係要想清楚。現實生活樣樣是錢。


水晶宮

積分: 65957


90#
發表於 21-4-27 14:12 |只看該作者
usbaby 發表於 21-4-14 00:55
我諗起我朋友屋企 4 兄弟姐妹,兩仔兩女,朋友排第 2 阿哥最大細佬最細,以前老豆健在對每個都公平阿媽極重 ...

你朋友愚孝者,比我晨早閃啦。最好簽埋衰仔紙,我咩都不理。重男輕女到咁。


子爵府

積分: 14517


91#
發表於 21-4-27 14:12 |只看該作者
jodyfan 發表於 21-4-27 08:08
沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老 ...

不能一概而論, 我做咗十幾年FTM, 個個月比家用,過時過節比多啲錢, 我老豆退休我仲加咗家用。 我家姐有返工反而少比家用, 而家直情零, 係孤寒唔係有負擔, 只可以講自私的人不論有冇工作。


水晶宮

積分: 65957


92#
發表於 21-4-27 14:13 |只看該作者
淘心 發表於 21-4-14 08:54
本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。

完全同意!


水晶宮

積分: 65957


93#
發表於 21-4-27 14:15 |只看該作者
castle100 發表於 21-4-14 09:02
我屋企有一件、我妹、成日問我借錢!佢一家三口同我老豆住、我比家用、水電煤Wifi費都要我比!我今個月冇過 ...

我記得當年我哋搬走沒同住時,第一件事cut上網。老人家都不用上網。佢哋要用自己申請。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo