自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


公爵府

積分: 26797


81#
發表於 21-7-31 09:08 |只看該作者
普通一個㩒電梯的掣,感染的風險會高過在食市除低口罩食野、拉低食煙、拉低行路、買野找數比錢嗎?


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


82#
發表於 21-7-31 09:18 |只看該作者
Lhin 發表於 21-7-30 21:10
我成日見到啲咁嘅人,我公司同事都係咁
唔㩒lift制,勁乞人憎

我公司都是,最賤是在中間樓層入左黎,企在lift 制旁都不禁關門


禁止訪問

積分: 313


83#
發表於 21-7-31 09:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16927


84#
發表於 21-7-31 09:28 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:15
我果日真係頂唔順,我就講咗,而家啲人殘廢㗎,入lift唔㩒關門!上到平台要拍卡,拍卡開門就好似攝青鬼咁攝 ...

本帖最後由 sisilee321 於 21-7-31 09:30 編輯

會唔會因為lift門等一陣就會關上,所以唔按關門?

其實有時我都唔按關門等佢自己關(不過只限我自己一個個時)

外國有d地方d lift係無close個制,不過樓主個情況似係純粹懶



寶石宮

積分: 262528

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


85#
發表於 21-7-31 09:34 |只看該作者
crazypaper 發表於 21-7-31 08:58
如果唔認得又唔識,係唔應該開門俾陌生人入去既,有咩事我都有責任..
咁咪係。 D人。


珍珠宮

積分: 41427


86#
發表於 21-7-31 09:49 |只看該作者
CrabPincers 發表於 21-7-31 09:18
我公司都是,最賤是在中間樓層入左黎,企在lift 制旁都不禁關門
哈,呢個我試過,有次有對中老年夫婦中途入lift, 然後個老公打算㩒制刪門時,佢老婆推一推佢示意唔好㩒,瞄一瞄我,等我去㩒...真係超肉酸...


象牙宮

積分: 235848


87#
發表於 21-7-31 10:14 |只看該作者

回覆樓主:

好多係咁,我會爆粗專登比佢地聽到,唔開門,盡快關門等d人自己開...我唔係工人唔會服侍埋人地


翡翠宮

積分: 81164

牛年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


88#
發表於 21-7-31 10:27 |只看該作者
Lhin 發表於 21-7-30 21:10
我成日見到啲咁嘅人,我公司同事都係咁
唔㩒lift制,勁乞人憎

me too


珍珠宮

積分: 45085


89#
發表於 21-7-31 10:29 |只看該作者
ricecooking 發表於 21-7-31 08:49
係呀!近十年都係咁了!咩年紀的人都有,好有時間寧願等人拉門等人㩒lift比佢攝,仲要拉完佢行先過你,勁c ...

呢啲人真係廢中之廢


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


90#
發表於 21-7-31 10:31 |只看該作者
Sweetkiki 發表於 21-7-30 21:33
我每次都大大聲照講 :啲人跛嘅

你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


91#
發表於 21-7-31 10:31 |只看該作者
Sweetkiki 發表於 21-7-30 21:33
我每次都大大聲照講 :啲人跛嘅

你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言


珍珠宮

積分: 47960

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


92#
發表於 21-7-31 10:34 |只看該作者
一直係咁架啦,根本係懶,個個大爺太后公主王子上身,我做番自己野,當得我一個,佢地我當係嗰味野,睇唔到睇唔到,人地幫我就好大聲講唔該!


子爵府

積分: 11325


93#
發表於 21-7-31 11:40 |只看該作者
~香奈兒~ 發表於 21-7-31 10:31
你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言

因為有D人真係好可惡 , 男女老少都係咁
唔出聲真係氣難下


珍珠宮

積分: 44480


94#
發表於 21-7-31 11:47 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:15
我果日真係頂唔順,我就講咗,而家啲人殘廢㗎,入lift唔㩒關門!上到平台要拍卡,拍卡開門就好似攝青鬼咁攝 ...
無恥當餘自己爭取, 係要R 爛面插佢幾刀, 縮一縮

太多人諗住搏大帽,唔認咪得囉! 唔洗成担既

要你爛我更爛,知唔係咁好恰, 先識縮


伯爵府

積分: 16777


95#
發表於 21-7-31 11:56 |只看該作者
想講其實而家好先進,唔按關門制(emoji)門會自己關

利申:其餘的(按樓層丶開門etc)我會自己做



水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


96#
發表於 21-7-31 11:57 |只看該作者
我好小出城,真係覺得天水圍有D人好賤,幾次跟住入lift,D人死禁關門,又有D男人,一入lift企係道,我到自己去果層2/F,個男人無拿拿鬧出來,話要佢又上又落喎,鬼知你去1/F咩,真係同你通靈咩.

最試得即時關門,唔想比人同lift,我反而驚佢地有菌,唔係做咩趕關門唔比人入呢?
<br><br>


大宅

積分: 2687


97#
發表於 21-7-31 12:03 |只看該作者
我開門你攝埋嚟識講聲唔該我會算數,但有啲唔該都冇聲仲黑口黑面咁,我實出聲串佢。同樣,我遇到好多男士幫自己老婆開完門仲hold住俾我入,我都會係咁講唔該晒


大宅

積分: 4918


98#
發表於 21-7-31 12:08 |只看該作者
有一次返屋企,有個男人行我前面,開門只開條邊給自己入,慌死蝕底.
唔緊要,我自己有手推開。
我入到大堂,原來佢冇㩒lift, 等我入去㩒。
我見佢咁衰,我又唔㩒,於是大家在大堂企了差不多一分鐘,最後佢頂唔順去㩒。
出lift後仲回頭怒睥我!


子爵府

積分: 10319


99#
發表於 21-7-31 12:43 |只看該作者
回覆 athruzala 的帖子

係呀!試過幾次&#164578;門到咗要出果層,門開咗全&#164578;人企定定唔出,因出咗要㩒開一度小門先再出到去。我明明企最入都要唔該借借先出到。


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


100#
發表於 21-7-31 13:04 |只看該作者
玄米茶愛愛 發表於 21-7-31 12:08
有一次返屋企,有個男人行我前面,開門只開條邊給自己入,慌死蝕底.
唔緊要,我自己有手推開。
我入到大堂 ...

死cheap佬

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo