家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 24745


81#
發表於 21-9-4 12:42 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-4 12:48 編輯
ar_mak 發表於 21-9-3 19:36
細個果陣我阿媽都係叫我10點訓,我緊係冇啋佢啦。不過阿爺惡D,D人可能會驚!

用少啲電唔等如畀少啲錢,除非你用少咗但有人用多咗你用少咗嗰份,你畀少咗錢,佢畀埋你畀少咗個數。
利潤保障咗賺咁多,個個都用少咗電,就要加電費,唔會少咗利潤。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


82#
發表於 21-9-9 11:02 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-2 05:20
ibond有幾厘?係咪一定保本架,好驚驚呀

ibond都驚,咁就唔好投資
我家長老也有
我會簡單解釋俾佢聽係一個類似三年嘅高息定期咁
不要從別人的嘴裡去認識我


洋房

積分: 79


83#
發表於 21-9-11 03:42 |只看該作者
回覆 kk135788 的帖子

不如趁依家低息做保費融資 前排TBB都有講10月中應該就加息


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


84#
發表於 21-9-11 08:12 |只看該作者
elderberry 發表於 21-9-1 23:48
本帖最後由 elderberry 於 21-9-2 00:11 編輯

呢幾隻內銀都係剛派完息不久,不嬲派完息就跌一排,但年 ...

而家呢個時勢,唔好當內銀股係收息股,炒下週期算喇,只有牛市才會考慮買股收息


男爵府

積分: 8923


85#
發表於 21-9-11 09:06 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-11 08:12
而家呢個時勢,唔好當內銀股係收息股,炒下週期算喇,只有牛市才會考慮買股收息
...

牛市就唔買收息股了,牛巿買科技股,升得快


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


86#
發表於 21-9-11 09:27 |只看該作者
elderberry 發表於 21-9-11 09:06
牛市就唔買收息股了,牛巿買科技股,升得快

仲科技股?科技概念一早已炒乾炒淨 炒股同買股票收息,係完全兩個概念,我係回應緊而家唔好諗買股收息。


侯爵府

積分: 24745


87#
發表於 21-9-11 10:30 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-11 10:32 編輯
elderberry 發表於 21-9-11 09:06
牛市就唔買收息股了,牛巿買科技股,升得快

無錯,牛市點解唔買增長股,真係唔明點解「牛市買收息股」,可能係講錯咗,可能係想講「熊市買收息股」。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 8923


88#
發表於 21-9-11 10:34 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-11 09:27
仲科技股?科技概念一早已炒乾炒淨 炒股同買股票收息,係完全兩個概念,我係回應緊而家唔好諗買股 ...

依家市唔好梗係難炒啦,但當牛市來時,升得最快就是科技股


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


89#
發表於 21-9-11 10:41 |只看該作者
elderberry 發表於 21-9-11 10:34
依家市唔好梗係難炒啦,但當牛市來時,升得最快就是科技股

而家波動市,科技股先好炒,已經炒咗好多轉 700 btw,下一次牛市,就唔係炒科技股喇。


侯爵府

積分: 24745


90#
發表於 21-9-11 10:41 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-11 10:51 編輯

以藍籌股砌出「月月有息收」組合
https://wealth.hket.com/article/3054051?utm_source=MCEeDM&utm_medium=eDM&utm_campaign=iet_ff_seminar_video_20210910


一月:龍湖集團 (00960)
二月:
三月:新鴻基地產 (00016)中電控股 (00002)
四月:新世界發展 (00017)
五月:中國平安 (02318)
六月:中電控股 (00002)
七月:龍湖集團 (00960)
八月:建設銀行 (00939)
九月:中電控股 (00002)
十月:中國平安 (02318)
十一月:新鴻基地產 (00016)
十二月:新世界發展 (00017) 、中電控股 (00002)
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24745


91#
發表於 21-9-11 10:48 |只看該作者
elderberry 發表於 21-9-11 10:34
依家市唔好梗係難炒啦,但當牛市來時,升得最快就是科技股

唔係次次都科技股㗎,你股齡太淺,以前邊有科技股㗎,但一樣有得炒,下次都唔知炒乜,翻炒科技股亦都有可能嘅。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo