本帖最後由 choyki 於 21-9-4 12:48 編輯
ar_mak 發表於 21-9-3 19:36 
細個果陣我阿媽都係叫我10點訓,我緊係冇啋佢啦。不過阿爺惡D,D人可能會驚!
用少啲電唔等如畀少啲錢,除非你用少咗但有人用多咗你用少咗嗰份,你畀少咗錢,佢畀埋你畀少咗個數。
利潤保障咗賺咁多,個個都用少咗電,就要加電費,唔會少咗利潤。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。