家庭理財

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 49734


81#
發表於 21-9-23 12:39 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:27
點解查唔到?

的士現金收入,甘的士哥哥有冇報到足要佢地自己先知


男爵府

積分: 5403


82#
發表於 21-9-23 12:41 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 18:08
3-4萬收入當然唔係啦,我總覺得中產形容詞入面係包含收入,比喻有d阿太銀行好多錢做無做野,都唔會叫佢中 ...

真,呢度好興pm,所以我開帖個時叫人唔好pm


禁止訪問

積分: 8620


83#
發表於 21-9-23 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5403


84#
發表於 21-9-23 12:44 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 09:46
我,泰國人,我都唔明。

泰國人?


禁止訪問

積分: 8620


85#
發表於 21-9-23 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49734


86#
發表於 21-9-23 12:45 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:41
真,呢度好興pm,所以我開帖個時叫人唔好pm

真係要自己小心小心,騙徒係無孔不入,當你覺得你無錢比佢呃既同時,佢可能500蚊都唔放過


男爵府

積分: 5403


87#
發表於 21-9-23 12:46 |只看該作者
88360106 發表於 21-9-23 11:44
睇完各位分釋,香港貧富懸殊都非常嚴重喎。

大家認為原因係邊呢?


珍珠宮

積分: 49734


88#
發表於 21-9-23 12:46 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 12:42
咪就係想睇下你買咩,然後跟你買。你又問番人睇你買咩~

唔得架,有燈架


禁止訪問

積分: 8620


89#
發表於 21-9-23 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49734


90#
發表於 21-9-23 12:48 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:37
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 12:37 編輯

個故事係講

上星期c6話,某某人有幾叻咪老豆留低比佢先有錢,佢話白手興家先叻
我答佢:我唔同意喎,我覺得生岩老豆係最叻


珍珠宮

積分: 49734


91#
發表於 21-9-23 12:48 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 12:47
打錯左,秦國人先岩。

你用叮噹百寶袋黎現代架


男爵府

積分: 5403


92#
發表於 21-9-23 12:49 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 12:09
個差異拉闊就係來自住屋同埋食物開支。例如香港既主糧係多數來自內地,而人民幣多年來真係升左好多。
...

有人講過食物,水自給自足,但到現家無搞掂


男爵府

積分: 5403


93#
發表於 21-9-23 12:50 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 12:38
而家一邊工搵人,一邊有人請唔到人

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 12:50 編輯

btw,我想請人做家務,但好似唔易搵


珍珠宮

積分: 49734


94#
發表於 21-9-23 12:52 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:46
大家認為原因係邊呢?

分好多種,例如:
部分人好努力向上或好博/部分安於現狀或好懶
高學歷/低學歷
屋企有智識有點錢贏在起跑線/屋企無知無情無錢,另類n無人士
好彩/黑仔
暫時諗到甘多




珍珠宮

積分: 49734


95#
發表於 21-9-23 12:53 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:50
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 12:50 編輯

btw,我想請人做家務,但好似唔易搵

本帖最後由 PIGPIG朱 於 21-9-23 12:53 編輯

你唔係搵唔多?又做生意又請鐘點?咪好多錢洗?
姐姐我都未請鐘點不過過左疫症請架啦,我c6吹我請吹得好緊要


男爵府

積分: 5403


96#
發表於 21-9-23 12:54 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 12:39
的士現金收入,甘的士哥哥有冇報到足要佢地自己先知

1 有d客會碌卡同埋現家可用8達窿
2 我未揸過的士,但我諗「碎」局會唔會「估」的士佬收入幾多呢
因為如果個個收「現金」,甘佢咪收唔到稅?


珍珠宮

積分: 49734


97#
發表於 21-9-23 12:54 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 12:45
拿拿拿,你又增多左一重定義勒:要有品味,就要有時間;要有時間,就不能經常OT!

香港好多行都ot 喎


男爵府

積分: 5403


98#
發表於 21-9-23 12:55 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 12:47
打錯左,秦國人先岩。

講歷史?


珍珠宮

積分: 49734


99#
發表於 21-9-23 12:57 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 12:54
1 有d客會碌卡同埋現家可用8達窿
2 我未揸過的士,但我諗「碎」局會唔會「估」的士佬收入幾多呢
因為如果 ...

1)錄卡8達通咪實報囉
2)稅局估到都要查到先告到

我咁估咋,以我聽好多人出現金糧逃稅同埋呃綜緩

但係呢d野係犯法架,大家唔好學


禁止訪問

積分: 8620


100#
發表於 21-9-23 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo