立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 49734
fernadaz 發表於 21-9-23 12:27 點解查唔到?
男爵府
積分: 5403
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 18:08 3-4萬收入當然唔係啦,我總覺得中產形容詞入面係包含收入,比喻有d阿太銀行好多錢做無做野,都唔會叫佢中 ...
禁止訪問
積分: 8620
ar_mak 發表於 21-9-23 09:46 我,泰國人,我都唔明。
fernadaz 發表於 21-9-23 12:41 真,呢度好興pm,所以我開帖個時叫人唔好pm
88360106 發表於 21-9-23 11:44 睇完各位分釋,香港貧富懸殊都非常嚴重喎。
ar_mak 發表於 21-9-23 12:42 咪就係想睇下你買咩,然後跟你買。你又問番人睇你買咩~
fernadaz 發表於 21-9-23 12:37 本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 12:37 編輯 個故事係講
ar_mak 發表於 21-9-23 12:47 打錯左,秦國人先岩。
ar_mak 發表於 21-9-23 12:09 個差異拉闊就係來自住屋同埋食物開支。例如香港既主糧係多數來自內地,而人民幣多年來真係升左好多。 ...
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 12:38 而家一邊工搵人,一邊有人請唔到人
fernadaz 發表於 21-9-23 12:46 大家認為原因係邊呢?
fernadaz 發表於 21-9-23 12:50 本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 12:50 編輯 btw,我想請人做家務,但好似唔易搵
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 12:39 的士現金收入,甘的士哥哥有冇報到足要佢地自己先知
ar_mak 發表於 21-9-23 12:45 拿拿拿,你又增多左一重定義勒:要有品味,就要有時間;要有時間,就不能經常OT!
fernadaz 發表於 21-9-23 12:54 1 有d客會碌卡同埋現家可用8達窿 2 我未揸過的士,但我諗「碎」局會唔會「估」的士佬收入幾多呢 因為如果 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy