時政擂台

跳至

首頁
34567...14

尾頁
   8


子爵府

積分: 13415


81#
發表於 21-12-15 07:57 |只看該作者
chiling009 發表於 21-12-14 22:55
其實佢做錯咩,佢呀媽做咩道歉既

咪係囉,多餘


已刪除用户

積分: 46481


82#
發表於 21-12-15 07:59 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65807


83#
發表於 21-12-15 08:02 |只看該作者
回覆 feifei_baby 的帖子

答,not in mainland咪得lor。
其實好小事,我估十個有八個香港d細路都會咁答,無特別意思。


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


84#
發表於 21-12-15 08:03 |只看該作者
我覺得係語言文化不同引起嘅誤會
大陸嗰邊,近年一直受港獨台獨困擾,所以為了宣示主權,習慣上某些場合用語「香港」、「台灣」前一定要加「中國」,否則就係分裂。如航空公司、品牌地區劃分,都曾經引起爭議。黑暴期間香港有人寫「香港不是中國」(hongkong is not China)也廣為人知,所以佢哋對no China才如此敏感
但身處香港嘅人,就習慣直接稱呼香港,用「大陸」、「國內」、「中國」稱呼內地(其實「國內」呢個詞都唔嚴謹,容易引發同類誤會)。用英文表達,雖然有mainland,但普通人直接用China爲多,習慣問題
兩地文化唔同,又唔係人人都熟悉兩地文化,有誤會在所難免,解釋清楚就好


水晶宮

積分: 52282


85#
發表於 21-12-15 08:04 |只看該作者
apple~y 發表於 21-12-14 23:02
要答中國香港
因為同中國係同一個地方

如果唔係你解釋,我都仲搲緊頭有咩問題。我覺得問問題嗰個明裝佢啫,係人都知佢本身係base喺香港啦,咁樣好自然就演譯為係問喺唔喺大陸,俾我都係答no
欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.


珍珠宮

積分: 46367

2025勳章蛇年勳章


86#
發表於 21-12-15 08:04 |只看該作者
佢答得冇錯,駛唔駛每次都答Hong Kong, China咁煩呀,換轉我去咗澳門,我係唔係要答Macau, China?青少年正常社交,又點解硬要佢政治正確呢?


子爵府

積分: 11178


87#
發表於 21-12-15 08:06 |只看該作者
講真 係香港先咁大反應姐
我從來冇見過國內人講中國北京 中國上海
係人都知香港係屬於中國架啦
至於China 通常都係大陸咁解 玻璃心講咩都唔岩聽 搞著個小朋友 無恥


珍珠宮

積分: 44174


88#
發表於 21-12-15 08:07 |只看該作者
moto1357 發表於 21-12-15 07:40
我依家先知原來咁多內地網民可以係IG留言既

希望查倒係咪真大陸人留言btw翻牆都可以用到Ig ga


珍珠宮

積分: 44174


89#
發表於 21-12-15 08:07 |只看該作者
debbyma 發表於 21-12-15 07:38
袁氏夫婦?

係咼靚靚太霸氣震懾左我


侯爵府

積分: 23808


90#
發表於 21-12-15 08:07 |只看該作者
我真係覺得啲人多鬼餘,俾我都會好似佢個仔咁答


水晶宮

積分: 57035


91#
發表於 21-12-15 08:11 |只看該作者
mickeyeva 發表於 21-12-14 22:45
藝人張智霖(Chilam)憑內地綜藝節目《披荊斬棘的哥哥》、《大灣仔之夜》紅遍內地,亦 ...

無咩問題喎


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


92#
發表於 21-12-15 08:12 |只看該作者

回覆樓主:

呢個擺明係:有心人裝冇心人


子爵府

積分: 13615


93#
發表於 21-12-15 08:14 |只看該作者
iwff 發表於 21-12-14 23:47
我覺得阿仔答得冇錯,只係網民反應過大,父母為左保住内地飯碗就跪地求饒,希望網民留手,放佢一馬,我覺得 ...

可悲,可憐。。。。冇左常人理解能力。


男爵府

積分: 6578


94#
發表於 21-12-15 08:14 |只看該作者

回覆樓主:

有心人要搞d上大陸發展嘅明星, 之前有alan tam, 今又有chilam , 防不勝防呢


子爵府

積分: 13615


95#
發表於 21-12-15 08:15 |只看該作者
littlefunpig 發表於 21-12-15 03:30
文革
咩都批鬥一餐

似啊!


翡翠宮

積分: 81617


96#
發表於 21-12-15 08:17 |只看該作者
Piaget 發表於 21-12-15 07:56
係囉,其實d ig網民係邊度既網民?

不褸都講大陸冇自由上唔到fb,ig......啲人突然間又咁肯定呢啲全部係大陸網民?
呆灣1450網軍最鐘意用簡體字扮大陸網民架啦,跟本係呆灣網軍玩嘢唔出奇


男爵府

積分: 7727


97#
發表於 21-12-15 08:19 |只看該作者
我覺得阿媽反應過大左


珍珠宮

積分: 33602

母親節2025勳章 牛年勳章


98#
發表於 21-12-15 08:19 |只看該作者
ddkaka 發表於 21-12-15 08:17
不褸都講大陸冇自由上唔到fb,ig......啲人突然間又咁肯定呢啲全部係大陸網民?
呆灣1450網軍最鐘意用簡體 ...

唔止呀,好多香港yc都勁鍾意專登寫簡體字扮內地人


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 21-12-15 08:19 |只看該作者
wsyggk 發表於 21-12-15 08:04
如果唔係你解釋,我都仲搲緊頭有咩問題。我覺得問問題嗰個明裝佢啫,係人都知佢本身係base喺香港啦,咁樣 ...

我都係,唔明問題係邊
岩岩問c6 佢話都唔知有乜問題


翡翠宮

積分: 81617


100#
發表於 21-12-15 08:20 |只看該作者
ahpoo 發表於 21-12-15 08:07
希望查倒係咪真大陸人留言btw翻牆都可以用到Ig ga

有啲人平時成日標榜大陸冇自由上唔到fb,ig,宜家時實證明係有自由啦

首頁
34567...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo