家庭理財

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 49712


81#
發表於 22-2-6 15:54 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-6 15:47
我都無話你地所講嘅唔啱亦都有留心睇你地嘅分析,只係有啲人無啦啦拉落我大囡度,你可以睇下其他人嘅留言
...

唔緊要啦,我本身開始都係想幫你先留言
不過如果係我唔會出去做野,捱幾年先


大宅

積分: 1633


82#
發表於 22-2-6 15:55 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-6 15:54
唔緊要啦,我本身開始都係想幫你先留言
不過如果係我唔會出去做野,捱幾年先
...

我最後決定唔出去做野繼續湊仔。


珍珠宮

積分: 49712


83#
發表於 22-2-6 15:58 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-6 15:55
我最後決定唔出去做野繼續湊仔。

係啦,家用慢慢先叫佢加,一千幾百甘


琥珀宮

積分: 169645


84#
發表於 22-2-6 16:49 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-6 15:55
我最後決定唔出去做野繼續湊仔。

咁不如唸下cut少d保險,3000一個月算好多,慳d錢來儲


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


85#
發表於 22-2-6 17:49 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-6 12:32
睇番舊文,前夫告佢虐待兒童,可能比番男方

吓 ,咁呢個case 唔係單單家庭理財 btw,呢位太太有而家呢個老公應該要感恩,不過睇佢留言,諸多不滿,又話老公比10k 控制佢。如果我係佢老公,為頭家付出咁多但換來老婆咁嘅想法,我會好崩潰。


大宅

積分: 1633


86#
發表於 22-2-6 18:34 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-2-6 17:49
吓 ,咁呢個case 唔係單單家庭理財 btw,呢位太太有而家呢個老公應該要感恩,不過睇佢留言,諸 ...

我就真係唔知你諗緊乜case拉到我個囡果到,隨便你慢慢ff.


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


87#
發表於 22-2-6 18:39 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-6 18:34
我就真係唔知你諗緊乜case拉到我個囡果到,隨便你慢慢ff.

你嘅問題係家庭問題,根本唔係理財問題,好自為之。


複式洋房

積分: 496


88#
發表於 22-2-6 19:31 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

你返工順便幫補
賺錢比屋企/自己做back up都係好事


複式洋房

積分: 496


89#
發表於 22-2-6 19:34 |只看該作者
Babyshan1990 發表於 22-2-3 17:59
人工14k自己袋,另c6比5k你

屋企所有開支c6比

除咗以上$$之外

我覺得返工都可以幫你建立信心

唔好成日匿埋屋企個人思想會封閉


禁止訪問

積分: 8620


90#
發表於 22-2-6 19:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1633


91#
發表於 22-2-6 22:06 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-6 19:36
明智決定

我本身都有儲有少量可以投資,但本金真係太少,如果我返工的話我可以儲10k一個月,我自己儲到250k+我就覺得夠本可以玩下投資做ftm 都無咁擔心無鬆動資金,呢個只係我最理想嘅諗法,不過我諗有排都做唔到。。。


大宅

積分: 1633


92#
發表於 22-2-6 22:07 |只看該作者
meowcatme 發表於 22-2-6 19:34
除咗以上$$之外

我覺得返工都可以幫你建立信心

我都唔想脫節,我都擔心呢一方面


大宅

積分: 1633


93#
發表於 22-2-6 22:10 |只看該作者
木土土 發表於 22-2-6 16:49
咁不如唸下cut少d保險,3000一個月算好多,慳d錢來儲

哎,我想法係與其減不如諗下點搵錢,不過真係減唔到


琥珀宮

積分: 169645


94#
發表於 22-2-6 22:23 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-6 22:10
哎,我想法係與其減不如諗下點搵錢,不過真係減唔到

本帖最後由 木土土 於 22-2-6 22:24 編輯

但你而家已決定唔搵錢住嘛!
其實就算搵到錢,一年用36K比保費真係好多。要儲錢,搵錢慳錢同樣重要


禁止訪問

積分: 8620


95#
發表於 22-2-6 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7544


96#
發表於 22-2-6 23:36 |只看該作者
回覆 happyikk 的帖子

請問下你點解覺得而家唔夠錢投資,唔夠安全感去做FTM,但仍然決定繼續做FTM?真心唔多明


男爵府

積分: 7607


97#
發表於 22-2-6 23:47 |只看該作者
english1221 發表於 22-2-5 09:47
回覆 happyikk 的帖子

其實根本問題係你自己唔夠安全感,但係其實如果佢比多5k你,你又會好有安全感咩?萬 ...

正確,我真係唔知道我C6搵幾多。
我同樓主當年情況有啲似,啱啱生完比12-13K 我洗,我之後去返工,因為要搵份hea 工,我得$10K 人工,不過地點時間好適合我,我用做part time 心態去做,要遷就小朋友我目標一定係要hea 無咩壓力,又唔洗出trip。之後C6 生意唔好,cut 到我份家用得$4K, 但我又ok喎
因為點解計都係自己做野加埋C6 份家用收入最多,有double pay 又有bonus, 鍾意買嘢食野又得


大宅

積分: 1633


98#
發表於 22-2-7 00:44 |只看該作者
english1221 發表於 22-2-6 23:36
回覆 happyikk 的帖子

請問下你點解覺得而家唔夠錢投資,唔夠安全感去做FTM,但仍然決定繼續做FTM?真心唔 ...

因為為咗小朋友而做ftm,但之前同佢傾過我覺得唔係太足夠我嘅開支,但佢覺得已經好足夠我用,所以我會好想出去返工去貼自己所需唔問佢囉,但佢唔想我出去反工留係屋企湊仔咁解。


大宅

積分: 1633


99#
發表於 22-2-7 00:46 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-6 22:46
家事我唔識理,投機投資我都唔會講,我地講下安全感。冇,係咪因爲對未來冇憧憬?我咁形容啦,你似係在大海 ...

唔緊要,預左比人批評。當然250k係我最想嘅想法,係一個目標而已


大宅

積分: 1633


100#
發表於 22-2-7 00:51 |只看該作者
QNDEC 發表於 22-2-6 23:47
正確,我真係唔知道我C6搵幾多。
我同樓主當年情況有啲似,啱啱生完比12-13K 我洗,我之後去返工,因為要 ...

我後來都有接受左佢呢個說法,話一人一半,但佢依然覺得唔好,無計傾。

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo