自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44370


81#
發表於 22-2-12 09:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mizuho 於 22-2-12 09:02 編輯

個人選擇:李寧
1. 2006年移民香港,對香港問題有一定認識;1983年被選為人大代表,一直理解國家政策
2. 成功商人,李寧作為國內體育用品一步一腳印的不斷努力突破;香港需要一個非地產背景嘅領導,避免利益衝突
3.北大法律畢業(雖然國內法律系唔同香港,一般唔係最神級選擇),北大光華學院MBA,呢個係關係圈
4. 不單是傑出運動員,自己成功後為中國國家隊運動員成立基金會,提供退役運動員培訓、照顧運動員
5. 一個絕對貼地了解民生、願意承擔同時不斷尋求突破嘅好領導,為他工作過嘅人都讚口不絕!


男爵府

積分: 5776


82#
發表於 22-2-12 09:17 |只看該作者
she007 發表於 22-2-12 00:17
咁我想黎明做

搞搞下變咗四大天王投票,咁我投郭富城,
最後生及現在也最勤力出作品。

當年港英年代,討論轉制度,立法會及政府由精英制改為選舉制。反對聲音已經說,民選制的不良後果,
就是造成劉德華做特首,及政府派免費午餐。
當年當成笑話來說,現在慢慢實現。


伯爵府

積分: 19790


83#
發表於 22-2-12 09:26 |只看該作者
LekGirl 發表於 22-2-11 18:35
你係認真㗎?佢個家族除咗佢亞爺之外人,真係冇一個人係做嘢嘅….
...



侯爵府

積分: 24384


84#
發表於 22-2-12 09:31 |只看該作者
最好俾80後的新進做特首 出名賢良又勤奮的一代 年輕又有活力和擔當

氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


珍珠宮

積分: 39335


85#
發表於 22-2-12 09:33 |只看該作者

回覆樓主:

我鍾意古天樂多啲


大宅

積分: 4844


86#
發表於 22-2-12 09:43 |只看該作者

回覆樓主:

而家呢度啲人水平真係不敢恭維 呢啲超級二世祖,竟然話叫做特首,香港就陰公


大宅

積分: 4316


87#
發表於 22-2-12 09:54 |只看該作者
蘭開夏道 發表於 22-2-11 18:24
愛國爱港又貼地!晶晶做埋特首夫人
不過霍太後生了

咁快想試水溫?

佢太少政績,太少管理經驗喇!

不過佢仲有時間!

要攞脫富三代的包袱,並不容易!


男爵府

積分: 9526


88#
發表於 22-2-12 09:57 |只看該作者
啟剛係新一代最有潛質的,再下一屆選更有優勢


侯爵府

積分: 24995


89#
發表於 22-2-12 09:58 |只看該作者
she007 發表於 22-2-12 00:17
咁我想黎明做

黎明D下屬聽唔聽得明佢講乜先?


侯爵府

積分: 21781


90#
發表於 22-2-12 10:02 |只看該作者
ywsha2020 發表於 22-2-12 01:00
唐英年都唔錯,最記得「唐唐派糖」感覺佢夠圓滑,了解香港人。而且當初中央都比佢同CY選,應該都通過愛國這 ...


Agree!
唐英年,好!香港應會太平。
當年選佢,今天香港既局面未必係咁。

有D人自以為管得好既專招風雨。
又唔圓滑,又唔協調,
淨識認屎認屁!
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


水晶宮

積分: 51821


91#
發表於 22-2-12 10:03 |只看該作者

回覆樓主:

過20年啦


侯爵府

積分: 22239


92#
發表於 22-2-12 10:04 |只看該作者
BB.Mummy 發表於 22-2-12 09:43
而家呢度啲人水平真係不敢恭維 呢啲超級二世祖,竟然話叫做特首,香港就陰公
...

Bk 嘅水平從來都冇高過喎


珍珠宮

積分: 44164


93#
發表於 22-2-12 10:09 |只看該作者
daijuju 發表於 22-2-11 19:22
prefer中央委任,make sure愛國同配合中央,對殖民地媚外精英感心累

其實咩叫媚外?呢個詞有無負面意思?如果我睇醫生睇一個讀番書既醫生唔揀大陸醫生算唔算媚外?如果個番書醫生真係醫術高明口碑載道,咁呢種媚外可唔可以理解為正面行為?


男爵府

積分: 5602


94#
發表於 22-2-12 10:23 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-2-11 20:19
下屆可能李家超

比卡超瞓醒之後幾勇猛,如果佢今次配合到國家抗疫成功,會加好多分


伯爵府

積分: 19897


95#
發表於 22-2-12 10:32 |只看該作者
Hehehahayeah 發表於 22-2-11 18:31
首先佢係霍啟剛,唔係光。

一個香港奧運代表隊高層管理到隊員冇港隊衫出賽,日日喺度湊仔冇本業嘅三世祖做 ...
表面形象工程嘅嘢都信十足,呢度啲人又成日話唔好信自己啲朋友po 上 Facebook 的假象


珊瑚宮

積分: 109508

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


96#
發表於 22-2-12 10:37 |只看該作者
michelin888 發表於 22-2-12 10:04
Bk 嘅水平從來都冇高過喎



唔洗咁認真
響度都係吹水hea


禁止訪問

積分: 1414


97#
發表於 22-2-12 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1185


98#
發表於 22-2-12 10:48 |只看該作者
BB.Mummy 發表於 22-2-12 09:43
而家呢度啲人水平真係不敢恭維 呢啲超級二世祖,竟然話叫做特首,香港就陰公
...

啲人眼光短淺,淨係識睇娛樂新聞


珍珠宮

積分: 32211


99#
發表於 22-2-12 11:08 |只看該作者
Herobear 發表於 22-2-11 19:18
冇錯,霍生做過啲咩嘢?我淨係成日見佢湊仔

仲有拍YouTube


寶石宮

積分: 281776


100#
發表於 22-2-12 11:08 |只看該作者

回覆樓主:

樓主講笑咋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo