自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


公爵府

積分: 25607


81#
發表於 22-3-5 18:01 |只看該作者
my_bride 發表於 22-3-5 11:13
佢而家係頭痛研究醫頭,到個頭好返, 都未諗到方法醫頭, 隻腳又開始痛,仲研究緊點醫頭…………
...

活生生的比喻
好激氣
睇住班官亂咁舞


大宅

積分: 1467


82#
發表於 22-3-5 18:38 |只看該作者

回覆樓主:

好 post, push!


公爵府

積分: 25196


83#
發表於 22-3-5 18:42 |只看該作者
lovececing 發表於 22-3-5 09:43
好想問政府,又話派檢派包,話派話派,派左去邊得個講字

個電話永遠打唔通


男爵府

積分: 8003


84#
發表於 22-3-5 18:45 |只看該作者
manman333 發表於 22-3-5 14:21
我同意圍全港老人院,根本重災區就是老人院,唔好再圍污水大廈,沒用,集中火力在老人院,可以的話比津貼老 ...

贊成!老人家係今波疫情完全冇力抵抗,好似等中,等死咁!政府明知都唔救佢哋!


子爵府

積分: 12164


85#
發表於 22-3-5 18:58 |只看該作者
樓主總結得好好!希望中央真係聽得到我地香港小市民既真正心聲,唔好俾港府同一班高官既一言堂瞞騙我地既真正心願!


大宅

積分: 4076


86#
發表於 22-3-5 19:01 |只看該作者
陳小仙 發表於 22-3-5 10:01
我唔覺佢頭痛醫頭。腳痛醫腳。直頭亂來。又成日資訊唔齊又唔準。我想講玩完未?放過我地la。
...
玩我地佢有咩著數


侯爵府

積分: 22319


87#
發表於 22-3-5 19:04 |只看該作者
A-Chung 發表於 22-3-5 19:01
玩我地佢有咩著數

女人要報仇係唔會講有咩著數,係要睇你點死呀,吹咩
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


男爵府

積分: 8347


88#
發表於 22-3-5 19:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 LITLITPIG 於 22-3-5 19:09 編輯

你講得好岩


大宅

積分: 2018


89#
發表於 22-3-5 19:09 |只看該作者
陳肇始同林鄭月娥簡直係垃圾中嘅垃圾佢兩姊妹淨係喺活在自己個世界,根本就完全唔聽人講


子爵府

積分: 10783


90#
發表於 22-3-5 19:13 |只看該作者

回覆樓主:

樓主好有智慧


侯爵府

積分: 21231


91#
發表於 22-3-5 19:14 |只看該作者

回覆樓主:

我同事中完,陰性埋,返番工,先有人上門派手帶,血都嘔埋


用戶要求終止服務

積分: 575


92#
發表於 22-3-5 20:22 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...

樓主講得好啱,周圍咁多人中咗做強檢都冇意思,浪費資源,最重要係盡快集中資源幫吓院舍D老人家,希望院舍唔好再爆


男爵府

積分: 5852


93#
發表於 22-3-6 03:16 |只看該作者
kathychow2022 發表於 22-3-5 20:22
樓主講得好啱,周圍咁多人中咗做強檢都冇意思,浪費資源,最重要係盡快集中資源幫吓院舍D老人家,希望院舍 ...

好建議
真係應該幫咗班老人家先


子爵府

積分: 11551


94#
發表於 22-3-6 03:26 |只看該作者
本帖最後由 bbkiki2011 於 22-3-6 03:27 編輯
hellokitty111 發表於 22-3-5 18:45
贊成!老人家係今波疫情完全冇力抵抗,好似等中,等死咁!政府明知都唔救佢哋!
...

正苦想慳返老人開支
正苦全盤計哂數
所以唔救又唔理


大宅

積分: 2379


95#
發表於 22-3-6 03:36 |只看該作者
香港正苦,求吓您放過香港市民啦


珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


96#
發表於 22-3-6 03:49 |只看該作者
minniemouse131 發表於 22-3-5 09:16
唔該岳高頭望下出面發生緊咩事啦 :
1. 唔好再圍封強檢喇,俾你抽到出嚟又點?不如慳番d人力物力,快d起好d ...

真係好嘔血,啲指引成日改。
阿爺派人手落黎,無啦啦你地就話做快測都ok.
各部門又各自為政,高層唔想孭飛叫啲快測陰性同事返工但係人都知快測要連續做4 5日先可能知有無中。甘樣返左工同播毒有咩分別??
同埋高官自己對外講話都無統一,笑恥話唔排除禁足,嚇怕啲人。過2天隻鵝又話唔全禁。喂,你地兩姊妹玩夠未呀!!!!!
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


97#
發表於 22-3-6 03:50 |只看該作者
Hazel226 發表於 22-3-6 03:36
香港正苦,求吓您放過香港市民啦

希望中央全面接管香港政府。
全面改善政府部門醜陋文化。
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


子爵府

積分: 13736


98#
發表於 22-3-6 12:42 |只看該作者
selinako^^ 發表於 22-3-5 12:59
唔係唔開關做生意,宜係控制外輸個案
又想爆第六波?

一日有人有貨物出入就一定會再爆下一波. 根本就係沒完沒了


翡翠宮

積分: 91060

2025勳章蛇年勳章


99#
發表於 22-3-6 13:03 |只看該作者
d野嚴重濟後,而家當務之急應該搵個cut off day,之前上報果d搵人快速跟進番情況,好番就唔駛再做埋d無謂野;新鮮滾熱辣確診果d就視乎佢病情/居住環境極速派檢測包/物資又好,隔離又好,送院又好,最緊要快


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


100#
發表於 22-3-6 13:05 |只看該作者
jasprincess 發表於 22-3-6 12:42
一日有人有貨物出入就一定會再爆下一波. 根本就係沒完沒了

跟本落地要隔離檢疫,有病徵隔離
呢d 先叫強硬手段 切斷源頭
之前好多個案可以落地/入境 通街走冇皇管,宜家全港攬炒 埋單 付上沉重代價

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo