自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


男爵府

積分: 8229


81#
發表於 22-3-14 17:43 |只看該作者
本帖最後由 Boeing787 於 22-3-14 17:44 編輯
aidan08 發表於 22-3-14 17:23
呢個政府,連推高打針率都完全無方法,無承擔無遠見,有足足差不多一年時間比佢做所有應對措施,乜都唔做 ...

雖然我認同政府在推高疫苗接種率可以更積極,但市民也有責任。新加坡政府推出疫苗后,大家都踴躍接種。香港呢?政府在21年年中要求公務員打針,隨後有多間公司跟隨。很多人都是因爲公司要求才打針。長者接種率卻持續低迷,就算政府在今年年初推行疫苗護照后都沒有起色。可見政府也有想辦法推高接種率,乜都唔做”的指控未免太不公平。


爲什麽新加坡長者都愿意接種疫苗,而香港的卻相當抗拒?長者自己不打也能怪政府?

風繼續吹,不忍遠離...


侯爵府

積分: 21125


82#
發表於 22-3-14 17:47 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 17:43
雖然我認同政府在推高疫苗接種率可以更積極,但市民也有責任。新加坡政府推出疫苗后,大家都踴躍接種。香 ...


唔好本末倒置啦!如果香港政府會宣布唔打疫苗唔同你比醫藥費,一早宣布唔打疫苗邊度都入唔到,你估仲有冇咁多人唔打呢?

人哋多人打,就係因為新加坡政府的強硬政策呀!

一個政府仰賴人民自律,根本就係一個無能嘅政府!


珍珠宮

積分: 30969


83#
發表於 22-3-14 17:48 |只看該作者
回覆 auroresy 的帖子

我哋成家早十日中咗!其實每個人唔同、我食咗2次退燒藥就完全好返、小朋友係高燒40度、發左2日冇事、小朋友冇咁辛苦好精神!我C6就有啲咳、


洋房

積分: 71


84#
發表於 22-3-14 17:52 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:32
香港都係歐美輸入,一樣道理,這個病毒一日唔從地球消失,如果唔學北韓封國,就永遠清唔到
...

本帖最後由 uil.uil. 於 22-3-14 17:53 編輯

。。。


子爵府

積分: 12318


85#
發表於 22-3-14 17:55 |只看該作者

回覆樓主:

可見隔離中心,醫院人手很缺乏,仲話做全民檢測,淨係做個將軍澳區都未必得,香港人投訴文化勁,到時鬧到媽媽聲。


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


86#
發表於 22-3-14 17:56 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 17:01
對!這是香港最大的問題!如果沒有上面的包袱,香港很可能已經施行新加坡式的共存。
...


係你仲唔明環環相扣,唇齒相依嘅道理


想學新加坡共存,就定性上面為「包袱」,睇嚟講得呢樣嘢嘅人唔知世界點運作,無肉無菜無水無淘寶無醫療防疫物資,已差不多全城搶購


水晶宮

積分: 56164


87#
發表於 22-3-14 17:57 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 11:55
日日唱衰香港,其實真的要珍惜可以俾唱的時候,係小紅書見到有學生問,返咗大陸 唔想交租,唔知房東會唔會 ...

本帖最後由 redhot 於 22-3-14 17:57 編輯

雖然大陸有好多優秀嘅人,但未及文明程度嘅人都唔少,所以我覺得香港冇必要太自貶。另外,當我地睇到中國好成功嘅一面,其實另一面都好大約束力,肯定冇香港咁自由舒適,所以冇咩必要時時羨慕大陸嗰套,到你親身搬上去住可能又是另一番感受!


大宅

積分: 1882


88#
發表於 22-3-14 17:59 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:47
我始終覺得除左北韓鎖國,無一個國家 一個地方可以控制到omicron, 歐美爆完 到亞洲 香港, 現在開始國內, ...

我都係咁諗,因為佢哋成個國家啲人不嬲都係淨係只會喺圍牆裏邊生活。


所以全世界應該只有北韓可以成功推行清零


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


89#
發表於 22-3-14 18:01 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:37
你這個說法我同意,香港政府的確係唔夠強硬,我都支持出台嚴厲政策支持打針
...

香港有時手段太懷柔,有人話,橫豎都要被人鬧,點解就唔強硬D呢?講就係咁講。話香港冇出力推疫苗我覺得又唔係,又抽獎又盛,係比甜頭而唔係用懲罰,好似氹細路:乖啦,做咗就請你食雪糕下 就算係咁,YC同白粉報日日標題黨,唯恐天下不亂。早前有好多院舍話收到衛生署通知,確診院舍要清零14日先可以派人去打針,雖然衛生署澄清咗,但究竟係邊度出問題?院舍sss大可以齊齊拎張hard copy指引出來對質,但又冇咗下文,呢度係未YC作怪?
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


男爵府

積分: 8229


90#
發表於 22-3-14 18:02 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 17:47
唔好本末倒置啦!如果香港政府會宣布唔打疫苗唔同你比醫藥費,一早宣布唔打疫苗邊度都入唔到,你估仲有冇 ...

新加坡的疫苗護照計劃實在21年8月推行。當時的接種率已經超過7成。換句話説,在沒有推出任何“谷針”措施前,新加坡已經有超過7成人接種疫苗。新加坡人的確比較自律和聽從政府的指示。

香港政府自今年以來推出嚴厲措施,包括疫苗護照。但現在80歲以上接種率仍然不足6成。這也是政府的錯嗎?


風繼續吹,不忍遠離...


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


91#
發表於 22-3-14 18:05 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:34
好攰了,唔覆果D反對派了,香港人太有自我批判精神,鍾意踩自己,無辦法
...

香港係個自由得太自由的地方,每人都可以為自己的觀點出文,亦唔需要去同相反意見的人對質,你我都只係睇到一件事的一個面,大家抱住信心,堅持,就一定能見到希望
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


子爵府

積分: 11758


92#
發表於 22-3-14 18:13 |只看該作者

回覆樓主:

你想好似當年意大利咁,死哂老弱病殘,順便減輕社會老人負擔嗎,我覺得而家同意大利冇分別


男爵府

積分: 9732


93#
發表於 22-3-14 18:13 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:53
大陸唔比香港共存,要跟大陸,直到有一日大陸都改為共存先可以

唔比香港共存的話早就換人抗疫了


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


94#
發表於 22-3-14 18:17 |只看該作者
20162016 發表於 22-3-14 17:24
你應該係反得好狠嗰隻

冇乜特別,講事實同分享傳媒唔報既影片啫 無粗口


侯爵府

積分: 21125


95#
發表於 22-3-14 18:17 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 18:02
新加坡的疫苗護照計劃實在21年8月推行。當時的接種率已經超過7成。換句話説,在沒有推出任何“谷針”措施 ...

你話佢八月推行前已經超過七成。咁佢係點上到九成呢?咪就係政府有遠見,推出強硬政策囉!無錯,新加坡順民一定比香港多。但即使如此,人哋都喺疫苗接種樽頸位再推強硬政策推到上九成。

香港政府呢?你覺得政府知唔知香港好多人反政府其道而行呢?你估政府知唔知香港多刁民呢?咁嘅情況下,政府覺得市民會自律?可以靠市民自發去推高疫苗接種率?咁係咪更加顯得政府無能呢?

直到而家,香港政府仍然無新加坡政府推出的政策咁辣!而香港嘅刁民係多過新加坡好多好多。個政府相信獎勵同勸告有用,究竟係咪無能,真係心中有數!

香港政府,係去到今年二月第五波已經爆發先搞什麼疫苗通行。香港多刁民係事實,但政府係責無旁貸㗎!點能夠話佢無責任呀?尤其對唔住我哋呢D順民呀!


子爵府

積分: 12532


96#
發表於 22-3-14 20:00 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:34
https://mp.weixin.qq.com/s/k7QZOavumMte-ZazeATn_Q

看完文章同評論即刻覺得我地香港人好大氣,勇於做自 ...

其實現實上好難清,就算清左零可能好快又有個案。如果唔係點解大陸會有本土case?大陸已經係全世界最嚴格既國家,所有入境都要隔離21日,又會對空運人員有閉環管理,咁d case 係點流入? 任何一個國家都無可能完全d禁外國航班同外國貨,咁香港就算呢一波清零,唔通下一波又全民檢測?咁樣香港真係玩完


子爵府

積分: 12532


97#
發表於 22-3-14 20:27 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:35
所以咪無比較無傷害囉

大陸都無強制人打針, 好多長者無打針但又無感染, 咪全靠動態清零囉,

大陸唔強制打針,老人都超過8成接種。真係唔知香港d 老人點解咁矜貴,覺得自己特別容易打針死?


子爵府

積分: 12532


98#
發表於 22-3-14 20:33 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:57
動態清零 絕對清零 只係話術而已

你可以看到,當大陸某個地方出現一例病例時,就會大量動用人力物力,把這 ...

本帖最後由 子若 於 22-3-14 20:33 編輯

我都想知係政策上,絕對清零同動態清零有乜唔同 根本現實上係唔可能做到,咪話自己係動態清零囉,早排有個新terms ,叫"中國式共存"都係個名者,其實咪又係一有case 就用晒成個省既力量去撲熄。
其實我都唔係好care用咩strategy, 我呢一刻只想要正常生活,小朋友可以番學校上堂,可以去遊樂場,可以一家人出街食飯。如果可以再貪心d ,想唔戴口罩同去旅行


男爵府

積分: 8451


99#
發表於 22-3-14 20:35 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:53
大陸唔比香港共存,要跟大陸,直到有一日大陸都改為共存先可以

絕對唔認同你,如果真系唔比香港共存,1月果時幾十單就一定要全民強檢啦,會搞到依架咁樣咩?一國兩制下你睇下政府的高官初初幾千單時都話唔使中央支援架,你唔好講到大陸咩都會理晒香港先啦,香港對大陸真系無以前甘重要架.


男爵府

積分: 8451


100#
發表於 22-3-14 20:38 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 18:02
新加坡的疫苗護照計劃實在21年8月推行。當時的接種率已經超過7成。換句話説,在沒有推出任何“谷針”措施 ...

這是控制香港的輿論班ok的錯,針下亡魂晒到班老人家唔敢打,而且政府班所謂既專家果時點解唔出來澄清下呢?政府的不作為太懶啦,比唔到市民信心,先搞到甘樣.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo