自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


81#
發表於 22-3-15 09:24 |只看該作者
lina9316 發表於 22-3-15 08:30
我朋友搭升降機同確診者同時上樓,中咗
佢減
點知另一個係確診者?


大宅

積分: 3129


82#
發表於 22-3-15 09:25 |只看該作者
打完針中左,但有冇傳染比身邊的人?


子爵府

積分: 14517


83#
發表於 22-3-15 09:29 |只看該作者
米腸 發表於 22-3-15 09:07
其實我都係,10號去完體育館,第三針。
之後12號晚就中左,但呢7號落樓下補貨同10號去完打針之後,無再出街 ...

本帖最後由 wtcys 於 22-3-15 09:29 編輯

又唔係除口罩,點會打完針就中? 我之前攞物資上去探父母, 又傾計, 當然大家都戴口罩, 第二日阿媽唔舒服一撩鼻就陽性。相信我接觸確診者時間比你去打針時間長, 幸好我冇事, 所以去買嘢/用公共設施都係高危, 病毒無處不在。


男爵府

積分: 8360


84#
發表於 22-3-15 09:34 |只看該作者
其實無論點避都避唔到


男爵府

積分: 6578


85#
發表於 22-3-15 09:39 |只看該作者

回覆樓主:

打完針就陽性 ❓ 真?

我見2 個case係, 打完針人 ....馬上覺得天下無敵, 跟住去飲茶 ...壽司, 無一欠缺, 因為打左針, 要放鬆 ....
過幾日中招了,
答案一個: 打針時中招

好番後更天下無敵囉 .....話有6 個月抗體, Facebook又好豐富喇, Like勁多


子爵府

積分: 13615


86#
發表於 22-3-15 09:54 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

有潛服期,可能打之前已中


公爵府

積分: 25689


87#
發表於 22-3-15 09:56 |只看該作者
wtcys 發表於 22-3-15 09:29
本帖最後由 wtcys 於 22-3-15 09:29 編輯

又唔係除口罩,點會打完針就中? 我之前攞物資上去探父母, 又傾 ...

只係樓主講開,我都講我自己情況啫


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


88#
發表於 22-3-15 09:56 |只看該作者

回覆樓主:

有可能岩岩打完抵抗力低左


伯爵府

積分: 18980


89#
發表於 22-3-15 10:04 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

現在好多人沒病症,好大機會是打針前已經確診,但沒有病症。


男爵府

積分: 6302


90#
發表於 22-3-15 10:16 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 22-3-15 08:15
其實外國早有數據,接種率同感染率成正比


呢個只係因為,感染率越高,D人越肯打針。香港就係一個proof.


水晶宮

積分: 60629


91#
發表於 22-3-15 10:34 |只看該作者
janicetsang 發表於 22-3-15 10:16
呢個只係因為,感染率越高,D人越肯打針。香港就係一個proof.

各有各睇法,都係雞先定蛋先問題


公爵府

積分: 25686

2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


92#
發表於 22-3-15 11:45 |只看該作者
我都見BK有咁講過,所以4/3打第三針時真係驚,打完4日我都即刻做快速測試,係無事所以我都覺得未必關打針


珍珠宮

積分: 41556


93#
發表於 22-3-15 12:08 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

會唔會口罩唔貼面?係交通工具上野到?


瑪瑙宮

積分: 133368


94#
發表於 22-3-15 12:08 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

本帖最後由 tkop 於 22-3-15 12:09 編輯

係,有发冷


珍珠宮

積分: 41556


95#
發表於 22-3-15 12:09 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

我就病得比較重,發高燒喉嚨痛,咳,鼻塞要10 日先好,燒就第5 日退左


男爵府

積分: 9206


96#
發表於 22-3-15 12:13 |只看該作者
我老豆同姨丈都係打完第3針 之後第三/四日就中左


子爵府

積分: 11693


97#
發表於 22-3-15 12:21 |只看該作者
中過嘅好多都唔知點解會中….


公爵府

積分: 27232


98#
發表於 22-3-15 12:25 |只看該作者
打完針要2-3星期先出抗體
打完針中咗, 病毒也有3-5日潛伏期
即係佢打針前中咗/去打針時中咗
同支針冇咩關係, 同去打針可能有關係


子爵府

積分: 14909


99#
發表於 22-3-15 12:56 |只看該作者
香屁屁 發表於 22-3-14 23:38
疫苗打完都會中,已經係肯定

證明癈


珍珠宮

積分: 39135

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


100#
發表於 22-3-15 13:11 |只看該作者
tsewong 發表於 22-3-14 23:54
我只係回應有人好肯定話打針會場有人中先令樓主阿姨中啫

根本而家係連屋企都可能樓上樓下有人中而空氣傳 ...

因為啲人係冇出街,又點對點去,場內最多人逗留,打完幾日又無再出街即回家,就肯定係打針場內出事!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo