家庭理財

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   9


大宅

積分: 3902


81#
發表於 22-4-8 04:27 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-7 15:55
1年2%要在分行搵RM

中信銀行 CITIFIRST $100萬,6個月定期約 $9,250

請問你係邊間分行做,美孚分行話無2厘


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 22-4-8 07:55 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-7 15:55
1年2%要在分行搵RM

中信銀行 CITIFIRST $100萬,6個月定期約 $9,250

要咁麻煩


男爵府

積分: 9196


83#
發表於 22-4-8 08:25 |只看該作者
singdream 發表於 22-4-7 14:29
請問有無人知永隆cut咗戶口,隔幾耐先可以再開戶口,用新資金去做定期?
...

永隆無分新舊資金,息率一樣。


子爵府

積分: 14799


84#
發表於 22-4-8 09:33 |只看該作者
oliloo 發表於 22-4-8 08:25
永隆無分新舊資金,息率一樣。

我之前定期到期,所以攞走曬所有錢,仲cut埋戶口,依家想去開返做定期


禁止訪問

積分: 426


85#
發表於 22-4-8 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 426


86#
發表於 22-4-8 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3277


87#
發表於 22-4-8 10:52 |只看該作者
本帖最後由 瑜瑜 於 22-4-8 10:53 編輯

回覆 MissMaMa 的帖子

其實唔麻煩,我在沙田分行做我冇打算要其他嘢。入分行問港元定期2%重有冇quota?佢都係噏vip特選客戶先有但係如果你想做都重有。早兩年我係citifrist客戶後尾已經轉普通。你有經過分行可以問吓


大宅

積分: 3277


88#
發表於 22-4-8 11:04 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-8 07:55
要咁麻煩
另外問咗6month就1.45%我都諗想做多個半年好定一年。我覺得年中定期一定會上去,但係而家其他銀行都係做1%多,有冇咁快會過2%。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


89#
發表於 22-4-8 11:49 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-8 10:50
ok la, 1年有2%, 去分行一次就得

去分行做冇問題,如果只係去開過戶口。

麻煩在於你提到下面呢一堆

中信銀行 CITIFIRST $100萬,6個月定期約 $9,250
+$1400 $100萬新資金(每多$1百萬多$1400 ,$放到2022年10月15日)
+$4450 (約) $100萬inmotion 1.78% 1-3個月定期(0.38%/0.88%/4.08%)
+$2000 $100萬inmotion 0.8% 4-6月定期
+$600 首3個月內憑信用卡累積合資格簽賬滿HK$6,000
+$800 推薦


男爵府

積分: 9196


90#
發表於 22-4-8 11:50 |只看該作者
singdream 發表於 22-4-8 09:33
我之前定期到期,所以攞走曬所有錢,仲cut埋戶口,依家想去開返做定期
佢定期比較高息, 無歧視舊資金, 又可以手機app及網銀敍造定期, 公平方便, 如果長期有做定期值得保留。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


91#
發表於 22-4-8 11:56 |只看該作者
瑜瑜 發表於 22-4-8 10:52
回覆 MissMaMa 的帖子

其實唔麻煩,我在沙田分行做我冇打算要其他嘢。入分行問港元定期2%重有冇quota?佢都 ...

謝謝回覆,我另一筆定期要今個月尾先到期,希望仲有2%。

我就係只想開户就有,其他乜都唔想攪 。上面我話麻煩,係指 JM 呢一大堆(78樓),如果要咁就唔啱我


大宅

積分: 1182


92#
發表於 22-4-8 16:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-8 11:56
謝謝回覆,我另一筆定期要今個月尾先到期,希望仲有2%。

我就係只想開户就有,其他乜都唔想攪 。上面我 ...

東亞半年1.2%,新資金十萬起,現有客戶亦可。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


93#
發表於 22-4-8 17:32 |只看該作者
WongHuiBB 發表於 22-4-8 16:22
東亞半年1.2%,新資金十萬起,現有客戶亦可。

謝謝資訊分享


大宅

積分: 1411


94#
發表於 22-4-8 17:52 |只看該作者
WongHuiBB 發表於 22-4-8 16:22
東亞半年1.2%,新資金十萬起,現有客戶亦可。

請問是普通户口或顯卓理財户口?


伯爵府

積分: 15117


95#
發表於 22-4-8 18:07 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-8 10:50
ok la, 1年有2%, 去分行一次就得
有户口係咪就咁做就可以?不用其它條件1年2%?


大宅

積分: 1182


96#
發表於 22-4-8 18:30 |只看該作者
momosheung 發表於 22-4-8 17:52
請問是普通户口或顯卓理財户口?

普通戶口


大宅

積分: 1411


97#
發表於 22-4-8 18:33 |只看該作者
WongHuiBB 發表於 22-4-8 18:30
普通戶口

謝謝回覆


子爵府

積分: 10330


98#
發表於 22-4-8 18:33 |只看該作者

回覆樓主:

無知一問,請問如幾十萬做定期係咪都可以用轉數快過數開戶?


禁止訪問

積分: 426


99#
發表於 22-4-8 20:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4876


100#
發表於 22-4-8 23:07 |只看該作者
我今日去中信, $1m 放一年有2.04%,每$1m 仲多$1600,都算幾高,我估其他銀行冇咁快升多過2%啩

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo