自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1480


81#
發表於 22-7-15 10:16 |只看該作者
curiousfu 發表於 22-7-14 17:39
睇到嗎?

幾實用 但使唔使200蚊一個


伯爵府

積分: 17067


82#
發表於 22-7-15 10:24 |只看該作者

回覆樓主:

我咁多頂帽.鍾意呢隻.只是20元人民幣左右一頂.我已有頂米色. 仲想買其他色
attach0/tmp/phppt1KNy


大宅

積分: 1629


83#
發表於 22-7-15 18:04 |只看該作者
curiousfu 發表於 22-7-14 17:39
睇到嗎?

咁你有無戴過佢地既帽呢? C6成鬼日話戴帽好過戴超


大宅

積分: 1629


84#
發表於 22-7-15 18:05 |只看該作者
呀咩956 發表於 22-7-13 17:27
我老公會戴,其實佢想遮住佢頭頂嘅禿髮。

本帖最後由 leletse033 於 22-7-15 18:05 編輯

唔戴會曬黑埋頭頂



大宅

積分: 2379

牛年勳章


85#
發表於 22-7-15 18:09 |只看該作者
大太陽就一定會


翡翠宮

積分: 97287


86#
發表於 22-7-15 18:20 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-7-15 10:24
我咁多頂帽.鍾意呢隻.只是20元人民幣左右一頂.我已有頂米色. 仲想買其他色

...

靚!有沒有冇拎?另外第二幅圖係咪黑色定係佢上面可以中空呀?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 36126

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


87#
發表於 22-7-15 18:29 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

會,直接曬住個頭,好似頭上點火咁。


伯爵府

積分: 17262

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


88#
發表於 22-7-15 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

會呀,買有布遮埋頸嗰款,防蚊


伯爵府

積分: 17067


89#
發表於 22-7-15 18:29 |只看該作者
canies 發表於 22-7-15 18:20
靚!有沒有冇拎?另外第二幅圖係咪黑色定係佢上面可以中空呀?

本帖最後由 ballonbb 於 22-7-15 18:41 編輯

【淘宝】https://m.tb.cn/h.fCDrMwO?tk=Orbm2qPqbJX「夏天可折叠夏季遮阳帽户外骑车太阳帽」
点击链接直接打开
呢間我未買過. 之前果間無哂. 我放在落購物架度. 個帽頂可拆.(接口係拉鏈). 蝴蝶結可放下來可庶頸. 同薄可捲埋細細咁放入背囊. 唔錯架

同好多間都有賣. 呢間平D


伯爵府

積分: 15878


90#
發表於 22-7-15 18:29 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-15 18:05
本帖最後由 leletse033 於 22-7-15 18:05 編輯

唔戴會曬黑埋頭頂

可能佢介意人地睇佢秃頭多
阿尼陀佛   enjoy enjoy
black lady/sexy cool/fifty cent/多肉動物/式持恒/沈思懷


大宅

積分: 1629


91#
發表於 22-7-18 10:15 |只看該作者
呀咩956 發表於 22-7-15 18:29
可能佢介意人地睇佢秃頭多

男人最忌


伯爵府

積分: 18624


92#
發表於 22-7-18 10:24 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

帶帽+ 擔雨傘


大宅

積分: 3940


93#
發表於 22-7-18 19:38 |只看該作者
一定會,其實反正都係熱,戴咗帽唔會熱得幾多


伯爵府

積分: 19467


94#
發表於 22-7-18 19:49 |只看該作者
廢柴孖條 發表於 22-7-18 10:24
帶帽+ 擔雨傘

無敵行山組合!


公爵府

積分: 28858


95#
發表於 22-7-18 22:35 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

你要買頂防透氣防UV嘅帽,我嗰頂係日本牌子,戴咗唔會焗唔會覺得熱㗎喎,如果戴鴨咀帽就一定好熱。


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


96#
發表於 22-7-18 22:43 |只看該作者

回覆樓主:

你可以用草帽,或者開傘


珍珠宮

積分: 33606


97#
發表於 22-7-18 22:48 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

一定要戴,除非你鍾意健康膚色。


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


98#
發表於 22-7-18 23:05 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

而家咁熱唔會行山,怕中暑呀

行山必定戴帽,樓上的連帽薄外套我都有,幾好著


侯爵府

積分: 20001


99#
發表於 22-7-18 23:36 |只看該作者
一定戴


大宅

積分: 1480


100#
發表於 22-7-20 10:15 |只看該作者
kaumi 發表於 22-7-15 10:16
幾實用 但使唔使200蚊一個

布料入面有銀線, 可以抗菌

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo