立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 39335
伯爵府
積分: 16433
Fishqqma 發表於 22-7-14 16:57 本帖最後由 Fishqqma 於 22-7-14 16:58 編輯 一定要管理。
瑪瑙宮
積分: 149598
adrianada 發表於 22-7-14 17:04 應該點管理?
子爵府
積分: 11743
Fishqqma 發表於 22-7-14 17:05 高位時就將佢轉做保本。 呢個時候就將佢轉做高風險。
積分: 14954
huicy 發表於 22-7-14 13:53 其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...
adrianada 發表於 22-7-14 17:06 去邊度轉
pbpk03845784 發表於 22-7-14 16:37 其實可唔可以政府成立一隊專業人士幫香港市民管理MPF呀?,咁咪不用俾基金公司蠶食打工仔嘅辛苦錢⋯⋯ ...
Fishqqma 發表於 22-7-14 17:06 你應該可以上網搞。 有冇login, password ?
雲母殿
積分: 1297306
adrianada 發表於 22-7-14 17:08 17年冇理過
Fishqqma 發表於 22-7-14 17:08 打去叫佢寄返比你。
男爵府
積分: 7780
adrianada 發表於 22-7-14 17:10 打去邊?點問?
積分: 14450
Fishqqma 發表於 22-7-14 17:11 你打去你mpf 管理公司。 同佢講話你想要返上網資料管理一下自己嘅mpf。
adrianada 發表於 22-7-14 17:13 我有二份強積金,可唔可以合併架
Fishqqma 發表於 22-7-14 17:13 可以。 你可以叫佢寄埋張form畀你。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy