自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   16


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


81#
發表於 22-11-20 14:30 |只看該作者
RT 發表於 22-11-20 12:49
我家姐就係咁,2千年退休移民左去加拿大,買間幾千尺大屋,個時大家都好羨慕,到依家佢7+就覺得好辛苦,清 ...

可以換apartment.


大宅

積分: 1649


82#
發表於 22-11-20 15:06 |只看該作者




大宅

積分: 4073


83#
發表於 22-11-20 15:08 |只看該作者
回覆 free2020 的帖子

唔計金錢因素到到都住下


子爵府

積分: 12612

虎到金來勳章


84#
發表於 22-11-20 15:09 |只看該作者
到退休,又老咗,自然驚有病痛。终于又决定,留番係香港


象牙宮

積分: 235848


85#
發表於 22-11-20 15:18 |只看該作者

回覆樓主:

泰國布吉島


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


86#
發表於 22-11-20 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7601


87#
發表於 22-11-20 16:42 |只看該作者
西藏!因為老婆係佛教徒,加上風景優美。不過現實比較難實現,相信只能旅遊。


男爵府

積分: 5931


88#
發表於 22-11-20 16:52 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港太貴,馬來西亞,因為英文可以溝通,天氣消費也舒服。或者大湾區,因為已經買了屋,附近全部幾個朋友。老了有打羽毛球對手。


子爵府

積分: 14178


89#
發表於 22-11-20 16:56 |只看該作者
spikenard 發表於 22-11-20 08:46
梅窩,唔想離開細路咁遠,但又可以過田園生活

梅窩幾精緻,啲村民又比較和氣,靜中帶旺(方便)
試過一次由愉景灣行去梅窩食咖哩牛腩飯,抖吓嘆杯咖啡,再經八公坳上大東睇日落


大宅

積分: 2338


90#
發表於 22-11-20 16:58 |只看該作者
Yeung456 發表於 22-11-20 08:47
香港 x 100

對我嚟講,有錢喺香港係最好


大宅

積分: 2338


91#
發表於 22-11-20 16:58 |只看該作者
Kc天長地久 發表於 22-11-20 16:56
梅窩幾精緻,啲村民又比較和氣,靜中帶旺(方便)
試過一次由愉景灣行去梅窩食咖哩牛腩飯,抖吓嘆杯咖啡, ...

諗到都覺得好寫意


子爵府

積分: 10585


92#
發表於 22-11-20 16:58 |只看該作者
回覆 RT 的帖子


Exactly


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 22-11-20 16:58 |只看該作者

回覆樓主:

除左香港。泰國都ok


大宅

積分: 2338


94#
發表於 22-11-20 16:59 |只看該作者
RT 發表於 22-11-20 12:49
我家姐就係咁,2千年退休移民左去加拿大,買間幾千尺大屋,個時大家都好羨慕,到依家佢7+就覺得好辛苦,清 ...

果到冇得請人打掃?


子爵府

積分: 14178


95#
發表於 22-11-20 17:00 |只看該作者
B哩baba 發表於 22-11-20 16:42
西藏!因為老婆係佛教徒,加上風景優美。不過現實比較難實現,相信只能旅遊。
...

我人生夢想必到之一

呢個Po幾好,見識不同人對世界各地見解同感受
祝大家都身體健康心想事成


子爵府

積分: 10585


96#
發表於 22-11-20 17:00 |只看該作者
回覆 一人一句 的帖子

又幾好喎!計劃好曬,叻!


琥珀宮

積分: 169761


97#
發表於 22-11-20 17:04 |只看該作者

回覆樓主:

返大陸退休,蘇杭北京,大江南北,風景如畫,美食如鯽,喜歡嘅就租住屋幾個月。外國生活如死水一潭,咪搞,泰國係唔錯,亦可以一如國內咁去遊一年半載,做隻候鳥,爽爽!


男爵府

積分: 5931


98#
發表於 22-11-20 17:04 |只看該作者
CCY22 發表於 22-11-20 17:00
回覆 一人一句 的帖子

又幾好喎!計劃好曬,叻!

孩子長大了,老伴仍然在,能相處们朋友已經只淨2,3個家庭组盒,所以銀髮生活就是簡單而輕鬆,不過如果仍然可以有輕鬆工作不需要太多錢,也是很好的,不要太懶洋洋,否則悶就會病


琥珀宮

積分: 169761


99#
發表於 22-11-20 17:08 |只看該作者
cattz288 發表於 22-11-20 08:29
巴黎?治安極差喎

街道仲好烏糟。


大宅

積分: 2338


100#
發表於 22-11-20 17:13 |只看該作者
大姑娘 發表於 22-11-20 12:52
呢啲先最衰格!

年青時喺外國搵錢,有病就死番嚟! 但從來冇交過香港稅,番嚟舐福利 ...

本帖最後由 基業 於 22-11-20 17:15 編輯

咁對我哋呢年年交稅又真係唔係好抵

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo