自由講場

跳至

首頁

尾頁
   20


大宅

積分: 1335


81#
發表於 22-11-25 21:17 |只看該作者
pauline_c 發表於 22-11-25 11:25
我見到好多長者生活積極開心,唔係高消費,行山飲茶遇到佢地,見佢地面上笑容好燦爛。人係群體動物,有人同 ...



珍珠宮

積分: 47654

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


82#
發表於 22-11-25 21:23 |只看該作者
Giant 發表於 22-11-25 11:08
雖然都仲係在職人仕,但發覺生活、心態都已經非常阿婆:

1) 假期都係呆在家,無事出街少破財,如非有嘢要 ...

真係生存得好消極好可怕


象牙宮

積分: 216490


83#
發表於 22-11-25 21:25 |只看該作者

回覆樓主:

樓主有啲悲觀


伯爵府

積分: 18387


84#
發表於 22-11-25 21:27 |只看該作者
講黎講去都係錢的問題


水晶宮

積分: 64329


85#
發表於 22-11-25 21:38 |只看該作者
你似淨係生存,唔係生活囉,其實嚟緊仲有幾十年點算?


大宅

積分: 1335


86#
發表於 22-11-25 21:44 |只看該作者
lingw. 發表於 22-11-25 14:22
回覆 Giant 的帖子

你講果D野我都同樣唔捨得洗錢,你買衫都U記,我D衫淘架咋 (不過我覺得好靚又平又滿意 ...

本帖最後由 kei213121 於 22-11-25 21:44 編輯

對, 來世一趟,定要睇盡全球。


侯爵府

積分: 23990


87#
發表於 22-11-25 21:49 |只看該作者
Bcjb 發表於 22-11-25 21:27
講黎講去都係錢的問題

本帖最後由 朱古力包包 於 22-11-25 21:51 編輯

唉……我明……因為hk無錢唔得ga
hk係方便……但Hk生活蜃壓力超大 ……日日都要駛$


水晶宮

積分: 68485


88#
發表於 22-11-25 21:49 |只看該作者

回覆樓主:

最緊要自己感到舒適


大宅

積分: 1335


89#
發表於 22-11-25 21:50 |只看該作者
Giant 發表於 22-11-25 11:08
雖然都仲係在職人仕,但發覺生活、心態都已經非常阿婆:

1) 假期都係呆在家,無事出街少破財,如非有嘢要 ...

心態這樣是因為對將來害怕?
想儲多個錢旁身??
我覺得睇你心態,我有朋友有樓有車有份 工。但都會同我講食杯麥旋風雪糕是奢侈。。但佢也樂在格價中,小心用每分錢


男爵府

積分: 6838


90#
發表於 22-11-25 21:55 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔係阿婆心態,只係:
喺香港,d 錢好唔見使,樣樣嘢都好貴但冇佢應要嘅質素。
因為搵唔多/冇人工加,或者屋企有其他嘅財政負擔。
mirror , 或者其他演唱會冇興趣亦都唔奇,樂壇越嚟越失色,亦都唔係話邊個出道就要追邊個,始終唔係十八廿二,唔使隨波逐流,會知道自己想要咩唔想要咩。


珍珠宮

積分: 35332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


91#
發表於 22-11-26 00:58 |只看該作者
Giant 發表於 22-11-25 11:08
雖然都仲係在職人仕,但發覺生活、心態都已經非常阿婆:

1) 假期都係呆在家,無事出街少破財,如非有嘢要 ...

在職人仕,即係仲有收入,做乜對自己咁慳?


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


92#
發表於 22-11-26 06:25 |只看該作者
可以搵低消費活動,例如行山。

一係增加收入,一係開源節流,樓主注意情緒。


別墅

積分: 580


93#
發表於 22-11-26 07:52 |只看該作者

回覆樓主:

好清晰呀,知道自己已經變成係咁好事嚟㗎,想改就改,唔改就有得佢,最緊要自己開心


侯爵府

積分: 20452


94#
發表於 22-11-26 09:44 |只看該作者

回覆樓主:

過盡千帆
其實果啲享受都唔算係乜野

點評

ohmygosh    發表於 22-11-26 16:04


伯爵府

積分: 17122


95#
發表於 22-11-26 09:47 |只看該作者
Giant 發表於 22-11-25 11:08
雖然都仲係在職人仕,但發覺生活、心態都已經非常阿婆:

1) 假期都係呆在家,無事出街少破財,如非有嘢要買都唔會踏入舖頭;之前親戚提議去大嶼山搭360兼食海鮮,但,淨車費都成舊水,仲未計搭360、食海鮮,一日就要花$500,一口就拒絕
2) 已冇去旅行的意欲,覺得好花錢,又唔會開心;自己玻璃肚,美食只可遠觀而不可褻玩,真係勁冇癮;如果同C6去的話就更加係受難,終日丁蟹上身
3) 以前留意日、韓時裝,而家大部份衫都係幫襯U記,鞋亦只得4對
4) 以前用品牌護膚品,而家用嘅都係萬寧買到的貼地嘢
5) 同事搶機票、演唱會飛,睇戲、買名牌手袋、煲韓劇,研究買iPhone 14定14 Pro好...... 我就連Mirror有幾多人都唔知,都莫講話認到樣同名喇;演唱會?? 幾百至一千銀買張飛,買到好多餐餸喇;佢哋花$100-$150食個lunch都面不改容仲讚性價比高,我就買個麵包十元八塊就算

覺得自己真係未老先衰。 ...




點解要咁慳? 習慣?


伯爵府

積分: 15274


96#
發表於 22-11-26 10:45 |只看該作者
我反而就係年紀越大,越捨得使錢,因為覺得後生嘅時候慳慳埋埋萬一有咩事嘅時候自己都享用唔到,最多到時啲錢都係比屋企人


水晶宮

積分: 62025

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


97#
發表於 22-11-26 10:55 |只看該作者
樓主,其實係心態問題,我同老公養吓魚仔同竉物,種吓花,一齊煮吓飯,我都會覺得好開心,其實真係唔使多消費….


大宅

積分: 4113


98#
發表於 22-11-26 10:58 |只看該作者

回覆樓主:

其實你係冇錢,定係唔願意花錢?


子爵府

積分: 13978


99#
發表於 22-11-26 16:04 |只看該作者
只要自己係開心既冇問題, 但如果根本係唔開心既就應該要再尋找自己想過既生活


子爵府

積分: 14710


100#
發表於 22-11-26 16:13 |只看該作者
RT 發表於 22-11-25 11:18
依家的婆仔生活得多姿多采呀,我識得有一班6-70後成日去飲飲食食,又去行山又去滑水,日日都有節目唔知幾精彩, ...

6-70後定6-70歲? 我都係70後咁變婆仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo