自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


子爵府

積分: 12098


81#
發表於 23-6-26 01:04 |只看該作者
本帖最後由 Vengerov 於 23-6-26 01:04 編輯
cbeyond 發表於 23-6-25 23:55
調轉來, 俾張靚枱靚凳午具你食飯, 但晚晚叫你打地舖, 唔係你要求瞓地下的。
係咪可以呀
...

關我咩事? 點解你唔係問返相關人士嘅?


琥珀宮

積分: 169645


82#
發表於 23-6-26 01:11 |只看該作者
合約有相關住宿要求,亦必須有床提供。打地舖一定不合法
attach1/tmp/php5TvSsL


琥珀宮

積分: 169645


83#
發表於 23-6-26 01:39 |只看該作者
Winniecml 發表於 23-6-25 18:57
一定係請overseas, 但合約上有一項話有冇提供房間,或房間同邊個share, agent話我明知工人係瞓廳但講大話有 ...

合約上可以選擇 「Separate partition 」
你只話瞓廳就唔得,可以話有活動簾間開指定空間比佢瞓就應該得
attach1/tmp/php5kiYn6


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 23-6-26 05:12 |只看該作者
我見淘寶好多摺門,又唔貴,你睇下用嚟圍住張梳化床得唔得
attach1/tmp/phpDIjbzl


侯爵府

積分: 24595


85#
發表於 23-6-26 07:55 |只看該作者
本帖最後由 qpalzm 於 23-6-26 07:55 編輯
Vengerov 發表於 23-6-26 01:04
吓?我點解要睇?分享自己經驗都唔得?

"印好多無咩所謂,比靚嘢佢都唔喜歡用。印好多放假都放一兩小時買完嘢就回家,個別先喜歡出去全日"


真係第一次聽


伯爵府

積分: 16925


86#
發表於 23-6-26 08:27 |只看該作者
你不如親身打去入境處問,好似老人公屋真係無房比姐姐唔通又唔請得咩,你個agent咁樣講,換個個睇下係唔係都係咁講


大宅

積分: 2604


87#
發表於 23-6-26 08:32 |只看該作者
多謝大家意見,我再搵多個agent問問或者打去入境處了解一下先。(emoji)


子爵府

積分: 12137


88#
發表於 23-6-26 08:40 |只看該作者
我地係share room,工人姐姐瞓上格,大女瞓下格,另外,俾櫃姐姐放私人物品,不過,請之前我地詳細說明休息空間,負責工作等,等佢唔會有期望上嘅落差


男爵府

積分: 7720


89#
發表於 23-6-26 09:05 |只看該作者
Winniecml 發表於 23-6-25 16:48
工人姐姐約滿(8年)返印尼結婚,現在是瞓廳,晚上用布圍空間給她。現在需要請新姐姐,但agent話必需要有房 ...

決定請工人之前,點都要預獨立空間是常識。
唔係每個家庭都俾到一間梗房,同意適當裝修處理,建議在客廳電視櫃上間房/近門口鞋櫃或組合櫃間房,就解決到。


伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


90#
發表於 23-6-26 10:37 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 23-6-25 22:29
可能因為你搬咗,所以先要相,因為我3月都請過工人,手續一樣冇變,不過入境處係嚴咗,多咗保障俾僱主:goo ...

可能呀
咁樣仲好
可保障大家


伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


91#
發表於 23-6-26 10:40 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 23-6-25 22:29
可能因為你搬咗,所以先要相,因為我3月都請過工人,手續一樣冇變,不過入境處係嚴咗,多咗保障俾僱主:goo ...

回返你第二段

疫情前入境處可能冇咁嚴
我姐姐自炒後來先知係借財仔好多
立即blacklist 也冇用
好快回港


象牙宮

積分: 239699


92#
發表於 23-6-26 10:46 |只看該作者
Winniecml 發表於 23-6-25 16:48
工人姐姐約滿(8年)返印尼結婚,現在是瞓廳,晚上用布圍空間給她。現在需要請新姐姐,但agent話必需要有房 ...




高架床


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 3178


93#
發表於 23-6-26 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

唔知jm你係照顧老人家定小朋友,如果係老人家,通常無房姐姐係易接受d, 因為工作量較輕鬆,3年前我同你差唔多情況,好難請姐姐,最後我自己辭職做全職媽媽,不假手於人


大宅

積分: 3178


94#
發表於 23-6-26 11:00 |只看該作者

回覆樓主:

睇到留言jm 應該係照顧老人家? 如果jm真係間唔到多間房,或者退1步可唔可以叫爸爸/老爺瞓廳,媽媽/奶奶同姐姐share房?我唔敢講呢個提議好好,但起碼達到要求先


大宅

積分: 3348


95#
發表於 23-6-26 11:04 |只看該作者

回覆樓主:

無房好難請


水晶宮

積分: 69080

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


96#
發表於 23-6-26 11:13 |只看該作者
anniellm 發表於 23-6-25 19:24
比張床工人瞓都叫做壞市場,講真真係眼界大開,刻薄都呢

要打地舖瞓真系好刻薄,唔系一日半日,系起碼2年,無自己既空間,得罪講句條件慘過我屋企隻狗。




男爵府

積分: 7720


97#
發表於 23-6-26 11:16 |只看該作者
其實網上好多間房參考實例,180呎都可4個獨立空間兩廁。自己做下功課就得。
attach1/tmp/php2sovfN


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


98#
發表於 23-6-26 15:07 |只看該作者
Vengerov 發表於 23-6-25 23:28
係菲先多要求,印好多無咩所謂,比靚嘢佢都唔喜歡用。印好多放假都放一兩小時買完嘢就回家,個別先喜歡出 ...

我唔好彩,菲印都多要求,試過菲做半年唔做,原因係我唔俾佢出去瞓,守法都係我唔啱,又試過印,做做下嘢同我講要出街行,吓?我唔知出面啲僱主可以俾工人隨時落街周圍行同玩喎,做完嘢咪喺房休息囉,無端端要出街行,又唔係放假,哩個又係做半年唔做。



象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 23-6-26 15:08 |只看該作者
melomame 發表於 23-6-26 10:37
可能呀
咁樣仲好
可保障大家





象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


100#
發表於 23-6-26 15:11 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 23-6-26 15:12 編輯
melomame 發表於 23-6-26 10:40
回返你第二段

疫情前入境處可能冇咁嚴
我姐姐自炒後來先知係借財仔好多
立即blacklist 也冇用
好快回港

其實,借錢未必係重點,係其他古靈精怪嘢嚇怕人,我全部同入境處講晒



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo