
青豆 發表於 26-5-30 16:11
其實一個女人,跟男友9年,仲要有咁難頂嘅兄弟,家用比9成,男方連找咭數,食飯都要個女仔幫手,跟本係睇唔到有將來,比我三年就分手,ck 錯在感情上 拖泥帶水,佢應該同蠔仔分開一段時間,才展開一段戀情,就唔會畀人鬧 ,根本吳嘉樂同梁思浩佢地同豪仔係好friend,吳自己都係前幾集節目講過,同鼎爺亦都好friend,(當時仲係施明剛死那段時間) 所以佢哋感情上係直接幫豪仔,佢自己都話佢同豪仔係好熟, 就係依家所有藝人都唔想喺呢件事上,牽扯入這個漩渦,所以兩邊都說好話,但那個袁偉豪,就自己走入去捲入漩渦,你話啲人本身已經冇劇拍,依家無線仲更加唔會畀劇佢拍, 簡直自毀前途。 ...
),可能佢醒,有請娥食齋,所以冇覺得娥蝦佢,意思係咪話唔識做冇請人食嘢,被欺凌係應該?