自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 35554

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


81#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bu-b 於 26-6-18 08:30 編輯

其實點解咁多人assume 樓主個女無自己問?可能佢未有資料住,所以樓主上來問吓,想比多個reference個女啫,聽多d不同資料無壞吖,而且早d知,可以早d睇定嘛


子爵府

積分: 14487


82#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-16 18:44
阿女今年year2,暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下

***吾係方享請不 ...

學護?通常著白色護士鞋
正式做職員可以著波鞋,但學生就最好唔好。通常 d 人分享 nursemate 好著,我當年好似求其係護協附近既鞋舖買左對無任何 brand 既平野


侯爵府

積分: 20257

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


83#
發表於 7 天前 |只看該作者
就算係亞女有問其他人,亦有問媽媽,如果佢咁問我,我只當佢係閒話家常,聽過就算,亦唔會幫佢去問人,因為我覺得呢d嘢佢絕對有能力搞掂


珍珠宮

積分: 35237


84#
發表於 7 天前 |只看該作者
bu-b 發表於 26-6-18 08:19
其實點解咁多人assume 樓主個女無自己問?可能佢未有資料住,所以樓主上來問吓,想比多個reference個女啫, ...

你真係好聰明


珍珠宮

積分: 35237


85#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 09:13
你真係好聰明

多謝好多正義的jm回覆 ,好窩心,我地都打算買黑或者白色,阿女吾係姑娘,但都好多謝介紹姑娘鞋的jm,我會繼續上來問嘢,問到老學到老


珍珠宮

積分: 35237


86#
發表於 7 天前 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-17 20:48
有時真係會搞到我有野都唔多敢問。
希望大家和氣生財

我吾會驚佢地,大家其實都吾識的,我自己學到嘢最重要


珍珠宮

積分: 38490

牛年勳章


87#
發表於 7 天前 |只看該作者
我要passion 發表於 26-6-16 18:55
每間醫院有不同,當然要問學校/醫院上司,上討論區問,傻的嗎。

唔係咁講野呀?你唔知咪答唔知囉,你儍的嗎?
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 44036

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


88#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-16 20:23
多謝你,其實幫手問下好少事,呢度有d人就係鍾意攻擊人,上左bk22年我吾會理
...

問吓, 多個參考, 有咩問題. 有時以為必然嘅野, 可能傾傾吓會學多啲野.


侯爵府

積分: 22038


89#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 09:17
多謝好多正義的jm回覆 ,好窩心,我地都打算買黑或者白色,阿女吾係姑娘,但都好多謝介紹姑娘鞋的jm ...

樓主囡囡自己有問,家長問吓再俾多啲意見參考好好呀!

好多野係要放手,但有時俾吓意見可以行少啲寃枉路,我仔返暑期工我有俾意見著咩衫同同佢買衫。

我仔女唔係做醫院我入嚟都學到好多野,樓上有分享需要咩功能,邊啲鞋舒服等。

好多人上討論區目的就係搵位串人,唔使理佢哋!


珍珠宮

積分: 35237


90#
發表於 7 天前 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-18 10:23
樓主囡囡自己有問,家長問吓再俾多啲意見參考好好呀!

好多野係要放手,但有時俾吓意見可以行少啲寃枉路 ...

多謝你


大宅

積分: 2216


91#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 09:46
我吾會驚佢地,大家其實都吾識的,我自己學到嘢最重要



大宅

積分: 2216


92#
發表於 7 天前 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-18 10:23
樓主囡囡自己有問,家長問吓再俾多啲意見參考好好呀!

好多野係要放手,但有時俾吓意見可以行少啲寃枉路 ...

我理解樓主,我覺得唔關放唔放手事,係亞媽對亞女每样野都有興趣,係自發想了解多啲,自己又識多啲keep 住進步,根本唔係亞女叫問


水晶宮

積分: 64550

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


93#
發表於 7 天前 |只看該作者
好多人都將情緒,不滿發泄落人地身上面,因為網上世界呀嘛


男爵府

積分: 6535


94#
發表於 7 天前 |只看該作者
我同樓主一樣,同阿女感情好好,無所不談,記得之前佢升大學的時候,我上黎問大家關於住大學宿舍的意見,都一樣有人窒我俾個女自己揀,唔使幫佢諗。
其實有時我懷疑啲人根本同自己仔女感情唔好,仔女都唔願意同佢哋分享,所以成日叫人放手放手。
講真我又唔擔心我同仔女嘅關係會影響佢嘅獨立性,阿女出面做事都不知幾獨立,但仍然好喜歡同我分享而且鍾意聽我提供嘅意見。
支持你呀樓主,唔使理啲人講咩,有需要就上嚟問啦,能夠同仔女有良好關係是福氣。


大宅

積分: 1145


95#
發表於 7 天前 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-18 11:11
我理解樓主,我覺得唔關放唔放手事,係亞媽對亞女每样野都有興趣,係自發想了解多啲,自己又識多啲keep 住 ...

好似我無小朋友,顧客群不乏富貴嫲嫲婆婆,對寶貝孫升學瞭如指掌,連帶我都知多少少 其實讀甚麽都不用老人家粗心,肯去求知也是愛的表現之一


大宅

積分: 2216


96#
發表於 7 天前 |只看該作者
初五 發表於 26-6-18 11:26
好似我無小朋友,顧客群不乏富貴嫲嫲婆婆,對寶貝孫升學瞭如指掌,連帶我都知多少少 其實讀甚麽都 ...

你真明白事理


子爵府

積分: 13517


97#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 我要passion 於 26-6-18 11:46 編輯
Carol999 發表於 26-6-18 09:47
唔係咁講野呀?你唔知咪答唔知囉,你儍的嗎?

問學校/問醫院上司,有錯嗎?

唔好話間間醫院唔同,甚至乎間間病房都可以唔同,每個病房經理處事都有分別。所以唔好亂教人,擔當唔起呀。


珍珠宮

積分: 35237


98#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 26-6-18 11:51 編輯
happyLC2006 發表於 26-6-18 11:25
我同樓主一樣,同阿女感情好好,無所不談,記得之前佢升大學的時候,我上黎問大家關於住大學宿舍的意見,都 ...

同你一樣,大女住宿舍上來問,又係叫我放手之類,但呢度都有好多好人正面回覆,我吾理d吾友善的回覆


珍珠宮

積分: 38490

牛年勳章


99#
發表於 7 天前 |只看該作者
我要passion 發表於 26-6-18 11:43
問學校/問醫院上司,有錯嗎?

唔好話間間醫院唔同,甚至乎間間病房都可以唔同,每個病房經理處事都有分別 ...

咁都唔使話人儍架!你係咪儍架?!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


水晶宮

積分: 63939

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


100#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-16 20:23
多謝你,其實幫手問下好少事,呢度有d人就係鍾意攻擊人,上左bk22年我吾會理
...

唔洗客氣

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo