立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54059
goldpiglet 發表於 26-6-22 12:24 偷換慨念 把智譜及MINMAX納入藍籌 咪做靚盤數囉
積分: 50749
kikiboy 發表於 26-6-22 11:33 香港有冇辦法自救?類似1998年曾陰權做財爺帶領打大鱷救市
公爵府
積分: 26727
男爵府
積分: 9544
大力大力 發表於 26-6-18 11:45 香港經濟,真係好差,今次是結構性問題,架構會有極大改變~
珍珠宮
積分: 38452
ernbe 發表於 26-6-22 14:14 有大鱷?
積分: 8245
bb560 發表於 26-6-18 11:56 美國炒緊AI股,但係落場炒嗰啲都鬼咁驚⋯⋯香港啲AI又炒唔上,所以咪話難買囉。買股票,買前境,真係難買 ...
侯爵府
積分: 23435
Boeing787 發表於 26-6-22 14:34 智譜(2513)升了很多
積分: 26063
kikiboy 發表於 26-6-22 14:29 唔係話有大鱷,意思係話(emoji)時香港政府自己救市,而家有冇可能也自己救自己,唔好下下指望中央打救。 ...
bb560 發表於 26-6-22 14:52 咁你買唔買得中呀?希望你贏錢啦
積分: 33380
積分: 7299
伯爵府
積分: 17901
積分: 54481
Lopopo 發表於 26-6-22 15:57 我覺得你講得啱呀 唔係冇嘢升,啲AI股升到癲,但無係恆指到反映出嚟 朋友呢幾個月淨玩AI股已賺過百萬
Boeing787 發表於 26-6-22 15:38 無買,泡沫太大。
積分: 34094
pansy888hk 發表於 26-6-22 16:59 嘩..........你朋友真係超級勇~我絕對唔夠膽~ 今日個市仲咁搞法, 3個字 : 無眼睇!!
珊瑚宮
積分: 103043
Lopopo 發表於 26-6-22 21:53 其實佢唔止勇 佢眼光真係好好,入貨時機好準,又set咗止賺,唔會話想賺多啲唔放住,結果跌返 但因為係好朋 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy