自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


81#
發表於 5 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

住得舒服一定半新樓,屯門環境唔錯。50年樓,第日退休又要可能維修問題,自尋煩惱。
Life must go on


複式洋房

積分: 439


82#
發表於 5 天前 |只看該作者
iamlazy 發表於 26-6-21 16:46
點解會買公屋

平,近西鐵


複式洋房

積分: 439


83#
發表於 5 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

琴日去左屯門元朗,上左網睇左幾個啱心水盤睇,約埋Agent一齊,Agent冇介紹我地想睇盤,問佢又話凶宅,原來綱上樓盤係呃人氹你入局,再介紹D好差盤比你


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


84#
發表於 5 天前 |只看該作者
Poyau 發表於 26-6-22 01:17
朗天 2.75米
村屋 8.23米(27呎)÷3=2.743米(9呎)

tks
你真係好,好有心
唔該晒,我同佢講返

佢都有同我講唔知係咪心理作用,跟住又話 父去睇過都覺得樓底矮


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


85#
發表於 5 天前 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-22 00:20
你叫佢去太古城睇吓樓,佢會即刻開心返晒
人哋樓底仲矮佢好多



珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


86#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:42
其實佢果度會發展,c6 話過多幾年 佢果度樓價分分鐘高幾倍 到時再賣返出去 應該有賺
...

摩天居屋嗰度其實都幾好架,雖然搭西鐵輕鐵都唔係好方便,但日後有巴士總站,一上車出九龍同中環唔塞車都係二三十分鐘,景觀開陽,而且呎價低買得過


伯爵府

積分: 17307

馬年勳章


87#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

兩間都吾揀
寧願揀間細d<50年楼齡


大宅

積分: 1904


88#
發表於 4 天前 |只看該作者
青衣城返工,揀荃灣方便好多,但真係舊左d


水晶宮

積分: 56170


89#
發表於 4 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 20:54
你同我意見差不多舊樓環境好差2樓有間老人院,而且冇煤氣入屋,屯門公屋環境可以樓下有商場公園,將來退休 ...

如果只得兩個選擇,睇長遠啦,都55咯,返工仲返到幾多年吖,如果唔係好多錢養老,逆按揭都重要架。

其實兩個選擇都唔係好,只能選一個冇咁衰


公爵府

積分: 27093


90#
發表於 4 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

朋友自己諗啦,唔好比意見

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo