自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


伯爵府

積分: 17972

DHA勳章


81#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 artai430 於 26-6-23 22:38 編輯
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

3人-$945
中電

換咗變頻式冷氣.電費平好多


珍珠宮

積分: 43018


82#
發表於 4 天前 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

中電? 港燈


男爵府

積分: 6656


83#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 kellychan1 於 26-6-24 01:58 編輯
Tyasnm 發表於 26-6-23 22:02
請問是否住公屋?

No, 大金變頻冷氣機開25度慳電


男爵府

積分: 7627


84#
發表於 3 天前 |只看該作者
kellychan1 發表於 26-6-24 01:56
No, 大金變頻冷氣機開25度慳電

我屋企都係變頻,開24度,無你咁平。
我地又係三人,星期一至五,兩間房開8-9小時,大廳開3-4小時;用電磁爐煮飯(煮六日)


男爵府

積分: 6656


85#
發表於 3 天前 |只看該作者
Tyasnm 發表於 26-6-24 06:47
我屋企都係變頻,開24度,無你咁平。
我地又係三人,星期一至五,兩間房開8-9小時,大廳開3-4小時;用電磁 ...

我煮食爐同熱水器係用煤氣


男爵府

積分: 7627


86#
發表於 3 天前 |只看該作者
kellychan1 發表於 26-6-24 07:03
我煮食爐同熱水器係用煤氣

電磁爐用電標籤係「2」
可能「食電」D


男爵府

積分: 6656


87#
發表於 3 天前 |只看該作者
Tyasnm 發表於 26-6-24 07:16
電磁爐用電標籤係「2」
可能「食電」D

我屋企啲冷氣機用咗未够7年,舊年7,8月份電費1300蚊


男爵府

積分: 5533

2025勳章蛇年勳章


88#
發表於 3 天前 |只看該作者
edhepp 發表於 26-6-22 08:25
多用多付, 用錢買舒適啫



男爵府

積分: 9272


89#
發表於 前天 16:28 |只看該作者
5人,中電,1400


伯爵府

積分: 16457

馬年勳章


90#
發表於 前天 16:29 |只看該作者

回覆樓主:



翡翠宮

積分: 86043

好媽媽勳章 畀面勳章


91#
發表於 前天 16:32 |只看該作者
3人$1360


珍珠宮

積分: 44074

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


92#
發表於 前天 16:36 |只看該作者
中電, 5人, $1700. 咁我原來都唔算好貴.


侯爵府

積分: 24902


93#
發表於 前天 16:47 |只看該作者
海之風 發表於 26-6-22 12:01
未知樓主住九龍定港島

九龍2個月交一次電費

無錯,齋報銀碼冇意思,一個月同兩個月係兩回事


大宅

積分: 1199


94#
發表於 前天 16:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jess_346 於 26-6-25 16:49 編輯

今期4人/7百5左右


侯爵府

積分: 20778


95#
發表於 前天 16:54 |只看該作者
2人家庭$1,500


侯爵府

積分: 24902


96#
發表於 前天 16:59 |只看該作者
newcomer550 發表於 26-6-25 16:36
中電, 5人, $1700. 咁我原來都唔算好貴.

唔算好貴?直頭平添啦,即係平均一個月先$850,呢度報緊嗰d港燈係講緊一個月都唔只呢個數!

我就覺得自己平啦,港燈$1300
我屋企四部冷氣(其中一部喺衣帽間燙衫先開,每日開大約10-20分鐘)其餘時間基本上成日兩部一齊開
我唔駛返工,朝早出去做完運動返去就開一部,亞仔返黎入房又開多部,到夜晚瞓覺就開兩部房
不過應該都關新冷氣事,裝修前夏天交過$1700,嗰時亞仔放學仲會留喺廳,夜晚仲要走埋入我地房瞓,所以裝修後係開多左好多,但錢就少左


水晶宮

積分: 51697


97#
發表於 前天 17:03 |只看該作者

回覆樓主:

開冷氣4個實用技巧 搞錯咗隨時慳電變嘥電

https://www.clp.com.hk/zh/residential/power-connect/energy-saving-tips/4_Practical_Tips_for_Efficient_Use_of_Air_Conditioning


珍珠宮

積分: 44074

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


98#
發表於 前天 18:03 |只看該作者
忌廉寶寶 發表於 26-6-25 16:59
唔算好貴?直頭平添啦,即係平均一個月先$850,呢度報緊嗰d港燈係講緊一個月都唔只呢個數!

我就覺得自己 ...

下兩期會再貴啲, 以前係3千幾, 希望上年換咗變頻冷氣, 今年會平啲.


男爵府

積分: 5029


99#
發表於 前天 18:38 |只看該作者
回覆 emilylam 的帖子

同樣3,人$1700/2個月


珍珠宮

積分: 39471


100#
發表於 前天 19:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ferrari2007 於 26-6-25 19:37 編輯

$672 中電,比上年同期貴咗一倍
一部兩匹變頻分體機開24度,每日至少開12個鐘,今年夏天早咗熱,四月就開始開,又多咗洗衫乾衣,所以比上年同期貴咗一倍,上年最貴嗰期都係500幾


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo