自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   5


侯爵府

積分: 20449


81#
發表於 昨天 10:15 |只看該作者
qpalzm 發表於 26-6-24 08:25
樓市一向係內地洗黑錢集中地

阿爺知都放出來


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 昨天 10:27 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-24 00:21
我$514入,跌足$100蚊,唉!

我$470入,見今朝升百幾點我418.8走咗先,跟手走多幾隻貨,輸幾萬蚊過一兩個月重新再組合過
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 10830

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


83#
發表於 昨天 10:30 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-24 10:27
我$470入,見今朝升百幾點我418.8走咗先,跟手走多幾隻貨,輸幾萬蚊過一兩個月重新再組合過
...

我唔捨得


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


84#
發表於 昨天 10:31 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-24 10:30
我唔捨得

真係好忍痛!!我仲有幾手港交所,幾手阿里巴巴等吓先

點評

BBG1    發表於 昨天 14:07

自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 10830

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


85#
發表於 昨天 10:32 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-24 10:31
真係好忍痛!!我仲有幾手港交所,幾手阿里巴巴等吓先

我差唔多最高位接咗快手1024呀!成$390


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


86#
發表於 昨天 10:33 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-24 10:27
我$470入,見今朝升百幾點我418.8走咗先,跟手走多幾隻貨,輸幾萬蚊過一兩個月重新再組合過
...

諗住2628穩陣, 點知都跌到半年低
真係痴線

不如取消晒其他股淨係 有幾隻晶片 AI 股算啦.. 其他股日跌夜跌 跌幾個月冇升過


水晶宮

積分: 69050

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


87#
發表於 昨天 10:36 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-24 00:20
希望樓市去返去年價位啦

我見好多2023-24年買樓果D好慘,600 萬變500萬,樓價唔升值買樓好蝕,因為蝕左銀行利息,附近有個2023 年入伙既恆基樓,200呎一房果D成400 萬,先唔講而家300萬有冇人接手,我見租盤只係1萬,買家如果比1球首期,按揭300 萬既,收1萬蚊租唔夠比銀行利息、差餉管理費。

點評

pansy888hk    發表於 昨天 14:36


水晶宮

積分: 69050

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


88#
發表於 昨天 10:39 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-24 10:33
諗住2628穩陣, 點知都跌到半年低
真係痴線

都唔係太worse ,我果D係52 週新低。


子爵府

積分: 11856


89#
發表於 昨天 10:47 |只看該作者
mln 發表於 26-6-23 23:10
香港中銀就嚟派息,之前以為會破50蚊,點知連續跌

中銀算強勢,跌得少



翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


90#
發表於 昨天 10:57 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-24 10:32
我差唔多最高位接咗快手1024呀!成$390

你隻快手真係輸得幾甘⋯⋯睇嚟返家鄉都幾難
自由太多會令世人失去平衡


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


91#
發表於 昨天 10:59 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-24 10:33
諗住2628穩陣, 點知都跌到半年低
真係痴線

講真佢算跌得少,其他都成全年新低
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 14746


92#
發表於 昨天 11:13 |只看該作者
2628半年低?一個月低都未到喎

我有幾隻52週低了

selinako^^ 發表於 26-6-24 10:33
諗住2628穩陣, 點知都跌到半年低
真係痴線



珍珠宮

積分: 43614

2024年龍年勳章


93#
發表於 昨天 11:19 |只看該作者
樂觀D,強積金,咪當個個月買緊平貨, 美股就快到底,再入過貨。

點評

goldpiglet    發表於 昨天 13:22


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


94#
發表於 昨天 11:29 |只看該作者
bhamcy 發表於 26-6-24 11:13
2628半年低?一個月低都未到喎。

我有幾隻52週低了。

平保先啱
我都有幾隻 52 周低,有一隻歷史低
以為 輪 牛熊先會出現 呢 d 字眼

點評

bhamcy    發表於 昨天 12:23


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


95#
發表於 昨天 11:31 |只看該作者
本帖最後由 selinako^^ 於 26-6-24 11:32 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-24 10:59
講真佢算跌得少,其他都成全年新低

我隻平保冇左皮幾2皮野,
2628 朋友日日講 :算跌得少
但,日日跌1蚊或以上,跌多28日 清0


男爵府

積分: 9652


96#
發表於 昨天 11:45 |只看該作者
princesscupcake 發表於 26-6-24 01:59
個個老強都有呢隻成份股,咁龍頭都可以咁差

咩叫老強?我都有貨,5字頭,輸死了


侯爵府

積分: 20449


97#
發表於 昨天 11:53 |只看該作者
香蕉煎餅 發表於 26-6-24 11:45
咩叫老強?我都有貨,5字頭,輸死了

MPF 今間財演話牛二調整,畫大餅2028-30會升,佢到時仲有冇得出嚟呃飯食


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


98#
發表於 昨天 11:59 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-24 11:53
MPF 今間財演話牛二調整,畫大餅2028-30會升,佢到時仲有冇得出嚟呃飯食
...

風水佬呃你10年8年 佢講到28-30年.. 贏晒


伯爵府

積分: 17893

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


99#
發表於 昨天 12:00 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-24 11:53
MPF 今間財演話牛二調整,畫大餅2028-30會升,佢到時仲有冇得出嚟呃飯食
...

跌跌不休叫牛二
Be Happy


水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


100#
發表於 昨天 12:05 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-24 11:53
MPF 今間財演話牛二調整,畫大餅2028-30會升,佢到時仲有冇得出嚟呃飯食
...

可能係熊七

首頁
34567...9

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo