跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2413


81#
發表於 09-10-4 20:55 |只看該作者
大家咁話~~

原帖由 rl2999 於 2-10-2009 06:40 PM 發表

希望大家都順順利利la!!!!!!!!


男爵府

積分: 5182


82#
發表於 09-10-11 12:25 |只看該作者
push


大宅

積分: 2413


83#
發表於 09-10-11 13:43 |只看該作者
無晒人入黎囉...


子爵府

積分: 11957


84#
發表於 09-10-11 21:12 |只看該作者
死啦....now 又有小小後悔tim....
都唔知自己想點....煩煩煩!!!


男爵府

積分: 5182


85#
發表於 09-10-11 22:22 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-10-11 13:43 發表
無晒人入黎囉...

係la,今年大家都唔係好踴躍咁。
不過仲有一個月多d就知la,唔好唔記得我地的約會呀。
係呢,你仔仔有無join過佢地的英普班??? 因為校長話,11月公佈,跟住就會有班俾收咗個d小朋友番架la。


大宅

積分: 2413


86#
發表於 09-10-12 00:34 |只看該作者
我無join過佢地既英普班呀, 因為d時間可岩, 我仔仔係讀全日制幼兒園, 所以join吾到呀~~

原帖由 rl2999 於 11-10-2009 10:22 PM 發表

係la,今年大家都唔係好踴躍咁。
不過仲有一個月多d就知la,唔好唔記得我地的約會呀。
係呢,你仔仔有無join過佢地的英普班??? 因為校長話,11月公佈,跟住就會有班俾收咗個d小朋友番架la。 ...


大宅

積分: 2413


87#
發表於 09-10-12 00:35 |只看該作者
我記得啦...放心

原帖由 rl2999 於 11-10-2009 10:22 PM 發表

係la,今年大家都唔係好踴躍咁。
不過仲有一個月多d就知la,唔好唔記得我地的約會呀
係呢,你仔仔有無join過佢地的英普班??? 因為校長話,11月公佈,跟住就會有班俾收咗個d小朋友番架la。 ...


別墅

積分: 542


88#
發表於 09-10-12 08:59 |只看該作者
I've apply for But San


男爵府

積分: 5182


89#
發表於 09-10-12 18:37 |只看該作者
兆霖 - ●←紫→●, rl2999, 貓貓咪, sophianip
鄭任安 - 珈如媽媽, BBZowie
蒙恩 - HappyHelena, kenjiman, Kiwinwong
屯門官小 - twinstar679
鄧肇堅 - 矇豬豬
千禧 - TTeresa, lovely_jac
梁周下 - kian
何上 - hallonatalie
sa_li - 拔臣


大宅

積分: 2413


90#
發表於 09-10-12 22:37 |只看該作者
兆霖 - ●←紫→●, rl2999, 貓貓咪, sophianip
鄭任安 - 珈如媽媽, BBZowie
蒙恩 - HappyHelena, kenjiman, Kiwinwong
屯門官小 - twinstar679
鄧肇堅 - 矇豬豬
千禧 - TTeresa, lovely_jac
梁周下 - kian
何上 - hallonatalie
拔臣 - sa_li


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo