在職全職

跳至

首頁
34567...11

尾頁
   0


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


81#
發表於 05-2-24 13:38 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

完飯反來一路氣喘, 死得
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


82#
發表於 05-2-24 14:03 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
Why? Did you run to the office? Or food allergy? ?-(
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


83#
發表於 05-2-24 14:20 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

MM,

其實一路食一路喘, 家下一食野就喘嫁啦.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


84#
發表於 05-2-24 15:02 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

嘩,咁真係好嚴重喎,你駛唔駛再睇第2個專科呀... poor u

盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


85#
發表於 05-2-24 15:07 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

已經睇好幾個專科, 依家個係最top嫁啦!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


86#
發表於 05-2-25 09:52 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good Morning!



[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


87#
發表於 05-2-25 14:38 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Afternoon!!

今朝去咗adrian學校既家長日同攞成績表, 佢全班第2名, 全級就第5名!! 好開心呀!!

希望佢繼續努力, keep it well!!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


88#
發表於 05-2-25 15:08 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

汬喜! 妳一定好開心. :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


別墅

積分: 658


89#
發表於 05-2-25 15:41 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Congratulations Bowiema!!!!

Adrian got so brillant result! Need to consult you while my son goes to Primary School.

bshirley



子爵府

積分: 12708


90#
發表於 05-2-25 16:38 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Thank you 1j and bshirley......下學期, adrian 一定要再加努力.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


91#
發表於 05-2-25 16:43 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bm,

James is starting a test on yesterday. Wooo... time not enough.....

We need 再加努力! Yah! :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


92#
發表於 05-2-25 17:15 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

又test lak......Adrian3月中都會有 third test lak....大家一齊努力啦!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


93#
發表於 05-2-28 09:29 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=medium]Good Morning!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


94#
發表於 05-2-28 10:13 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=medium]Good Morning!!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


95#
發表於 05-2-28 10:14 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bm,

Got your email. Adrian really very smart. :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


96#
發表於 05-3-1 10:35 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning

1j,
今日好d嗎??


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


97#
發表於 05-3-1 10:44 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bm,

好d thanks. I will leave 4:30pm and get the report today.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


98#
發表於 05-3-1 10:51 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

Please let us know if you have any updated news.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


99#
發表於 05-3-1 10:53 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Sure! Thanks.

James was good yesterday night. He is not stable that sometime really good boy, but sometime make me angry. I think I need spend a much time to communicate with him

I got a message form James that he classmate daddy passed away. Oh! really sad!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


100#
發表於 05-3-1 11:32 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

really sad.......the child is so small......he still needs his father's love.

首頁
34567...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo