在職全職

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   0


子爵府

積分: 11389


81#
發表於 05-3-10 14:08 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey
我個兩隻野ok啦. 等閒激下我甘lor
我3月21 同 22 又test 啦.
功課都ok既. 因為都唔係甘多.
但係test 同exam真係要靠平時做下exercise 架. 旨意讀學校d書同exercise就c 緊架啦.
你地呢? d野深唔深呀?
我今年無報校際, 因為我懶, 佢學得好慢呀!!!


男爵府

積分: 6686


82#
發表於 05-3-10 14:11 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

好同意妳咁講, 小朋友上左小學, 好多事情, 包括人際, 紀律, 學習上, 都要學習自己解決同負責! By the way, 妳都是住 TKO 嗎? 小朋友係未在 TKO 上學呢?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


83#
發表於 05-3-10 14:20 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey,

Yes, I lived in TKO.

My daughter study at Kowloon Rhenish School (Yau Yat Chuen)

How about your son?

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


男爵府

積分: 6686


84#
發表於 05-3-10 14:27 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

KRS 係未好似有 Kindergarten 嫁? 妳囡囡係未由幼稚園讀上去的 :-P ? 我囡囡讀 Munsang, 在九龍城的.


『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1725


85#
發表於 05-3-10 14:37 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我個大仔都係老虎仔.

自從我個細女出左世後, 我個大仔都有小小唔同左,佢知道我同 Daddy 嘅注意力會分左 d 比妹妹, 不過, 佢都算乖亦都好明白, 可能我 tall 住個細嘅時候已經同佢解釋過, 不過到妹妹出世後, 其實佢都有小小 jealousy , 我唯有同佢 Daddy再解釋比佢聽, 其實哥哥同妹妹喺媽咪 Daddy心目中嘅位置係一樣, 無分彼此. 咁佢先開心番. 不過有時我覺得佢仲有小小心事收埋. hinhinmummy 個 "心事簿" 幾好提議, 我會試下.


侯爵府

積分: 21395


86#
發表於 05-3-10 14:38 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma

我一個女, 一個仔, 個女不算細女呀! 佢5月出世的


侯爵府

積分: 21395


87#
發表於 05-3-10 14:41 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami

細佬出黎頭幾年, 我們就忽略左細佬, 攪到佢依家late development, 要做好多training追返, 甘依家又變左忽略左家姐.....

emily_bb

我都覺得心事簿幾好架, 因為講心事之餘, 還訓練佢寫句子, 同埋教佢正確的寫法, 呢個係我尋日先發現到的好處

但我寫的野就一定要文法通順, 不可以好似係bk甘口語化


男爵府

積分: 6686


88#
發表於 05-3-10 15:07 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

我地學校都唔算深, 起碼冇話讀深一年個 d! 功課都冇乜抄寫, 所以理應唔駛做好耐, 只係阿女有時拖長黎做傘 :cry: ! 係呢, 點解妳仔仔每日放學去圖書館做功課? 放學佢自己去? 係未驚佢係屋企唔夠集中 ?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 11389


89#
發表於 05-3-10 15:49 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb & hinhinmummy

我兩個差不多大. 我地都係當佢地一樣大甘揍架ja.
以前對呀哥,就乜都緊張d既. 細佬就無甘緊張.
可能有左經驗啦...
我又從來唔提偏心兩個字架. 我唸佢地都唔知有呢樣野呱.

hinhinmummy
甘你囡係一年定二年呀?

Zoey
我地抄寫都算小架. 都唔洗抄書. only生字. 英文連生字都無. only抄默書範圍一次.
係呀, 我驚佢係屋企唔夠集中, 咪叫佢係圖書館做功課lor.
做完咪拿d書睇下lor. 再唔係做埋每日一篇都可以. 幾好架. 嘿嘿


侯爵府

積分: 21395


90#
發表於 05-3-10 16:22 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma

呀女一年級, 今年9月先二年級.

我無提過偏心呢個字, but99成日同阿女講, 媽媽不錫你, 鍚晒細佬


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


91#
發表於 05-3-10 17:28 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

My son will be 7 yrs old on coming May. Can I join your group? :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 11755


92#
發表於 05-3-10 17:54 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Jamesmama

當然可以了 :lol:


大宅

積分: 1725


93#
發表於 05-3-10 18:36 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy,

咁你個細嘅幾大呀?


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


94#
發表於 05-3-10 18:40 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Thanks siulisa. :-P
siulisa 寫道:
Jamesmama

當然可以了 :lol:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


95#
發表於 05-3-10 19:13 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey,

KRS 係有 kindergarten, 但我個囡是讀"德寶英文幼稚園"。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


複式洋房

積分: 491


96#
發表於 05-3-10 22:26 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

怕怕地 Daddy啦,不過後d先出這招。今晚進度平均啦。


侯爵府

積分: 21395


97#
發表於 05-3-11 10:41 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb

細的3歲


大宅

積分: 1725


98#
發表於 05-3-11 11:01 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy,

I see. my baby girl only 4.5 months

hinhinmummy 寫道:
Emily_bb

細的3歲


侯爵府

積分: 21395


99#
發表於 05-3-11 11:02 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

emily_bb

見到啦, 張相個bb女甘細個, 係不係意外? 點解隔甘多年先生多個? 我都覺得我兩個隔得遠左啦, 最好3年, 一個讀完幼稚園, 另一個上, 不駛甘重皮


大宅

積分: 1725


100#
發表於 05-3-11 13:12 |只看該作者

Re: 小朋友7至8


hinhinmummy,

唔係意外. 其實我個仔2/3歲時已經想要多個. 但我老公話唔好, 遲 d 先算. 我每次同佢講呢個問題都咬交收場. 但我真係好想生多個, 咁咪得閑又同佢傾下呢個問題 law, 但會就住黎講. 費事大家唔開心, 又冇結果. 講左 n 次之後, 佢開始軟化, 咁之後未生左亞 BB 妹出黎 law. 雖然同個大仔相差都幾遠, 不過咁有咁好, 因為個大仔大 d 明白多 d, 佢而家麵好啺個妹. 如果唔係, 成日掙嘢嘅話, 真係人都顛.

食 lunch la, 遲 d 傾

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo