婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


洋房

積分: 123


81#
發表於 05-6-4 04:20 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我都係, 因用mouse手勢不正確 :-(


禁止訪問

積分: 10763


82#
發表於 05-6-8 02:04 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


83#
發表於 05-6-8 12:37 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

好詳細......THANKS!


禁止訪問

積分: 10763


84#
發表於 05-6-12 11:02 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2066


85#
發表於 05-6-15 11:28 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

RebeccaChan:
我一次過睇6次,有九折優惠,而且我公司有醫療保險,可以claim番d,個荷包唔使咁傷.今日覺得右手真係好咗九成,而隻左手都有進展,可能返工之後,抱囡囡的時間減少,所以變咗隻左手可以抖抖. 

[quote]
RebeccaChan 寫道:
siulowbo:你一星期睇3次,o甘咪好貴
你o甘樣睇,佢地會唔會收平D o架

希望你快D好番 [quote]


大宅

積分: 1174


86#
發表於 05-6-17 17:30 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我都有這感覺呀, 好似老人家風濕一樣,
將有風雨一定知...唉!
RebeccaChan 寫道:
Hello 名位:
我而家覺得一落雨天氣唔係o甘好,手腕就會痛D,呢幾日陽光普照就冇o甘痛,好似好左好多.你地有冇呢D感覺呀! :-( :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo