跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 669


81#
發表於 10-4-22 11:55 |只看該作者
現時mama 最好平均每星期重1lb至1lb多少少...如沒有糖尿,可常試食多少少甜嘢,但總之BB健康及正常就ok, 努力呀!

原帖由 irene_the_pooh 於 10-4-22 10:39 發表


我3星期只重得1.5磅,醫生叫我食多D呀!


大宅

積分: 1110


82#
發表於 10-4-22 17:02 |只看該作者
我33w2d去產檢
重4磅12安, 醫生話出世應該足7磅
頭圍同大脾骨就35w大
肚仔就33w
佢話係大頭妹同埋腳都會幾長
冇乜肚腩~~
我聽到都覺得好好笑


伯爵府

積分: 15328


83#
發表於 10-4-22 17:53 |只看該作者
原帖由 salsalee 於 10-4-22 11:55 發表
現時mama 最好平均每星期重1lb至1lb多少少...如沒有糖尿,可常試食多少少甜嘢,但總之BB健康及正常就ok, 努力呀!


小B體算OK呀!我都冇糖尿,但真係食唔落囉!


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


84#
發表於 10-4-23 20:25 |只看該作者
我今日去照31w5d~細b已經有2.32kg(即係成5.1磅)大肥仔
~~我要節食喇~~因為我血糖超標



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo