自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3774


81#
發表於 10-6-29 23:01 |只看該作者
原帖由 reego 於 10-6-22 19:04 發表
週六果套係咪爆笑管家,入面講野粗濁又暴力呀仔咪又係鍾意睇!


我淨係比阿仔睇完維尼熊就會熄電視同佢落街食早餐,跟住會同佢去公園/行超市,無益既嘢我會盡可能唔比佢咁早學識,我唔想個仔好似街上面d靚仔靚妹咁...細細個就睇到癲,係咁圍埋係度爆/轉/玩埋d唔知咩咭呀~


大宅

積分: 3774


82#
發表於 10-6-29 23:03 |只看該作者
原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 10-6-22 22:24 發表
所以我都無俾我仔開電視睇成三年喇!莫講話卡唔卡通,打從幾年前驚見唱K小魚仙大玩三角苦戀後,我更加唔會俾個仔再睇依家既卡通...寧願衰D俾佢睇IQ博士睇住小雲玩米田共好過...相比依家D卡通,小雲益智D...mouth:mouth:" /> mo ...

係呀!~係呀!~haha


大宅

積分: 3774


83#
發表於 10-6-29 23:07 |只看該作者
原帖由 avyyue 於 10-6-23 04:00 發表
花師奶都好好睇架


我同阿仔都有睇,阿仔重好鍾意睇,睇到笑騎騎,其實我諗緊佢夠竟知唔知有咩咁好笑呢?... 不過我都係睇到笑哂口囉,好好睇,可惜播完啦!!~


大宅

積分: 3774


84#
發表於 10-6-29 23:11 |只看該作者
原帖由 foggyao 於 10-6-23 13:35 發表
免費電視台d 卡通,真係唔敢比仔女睇呀! 嚇死人 ~ 好似將夜晚劇集卡通幻想左咁!!

上次聽你地講智叻台好正, 我即刻叫老公開左喇 ~ 真係 之前仲要買好多碟,而家慳番!! ...



智叻台係咪收費台,邊間?


禁止訪問

積分: 144


85#
發表於 10-7-1 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo