立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10098
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-28 18:54 發表 打左6粒鐘, 好似做完一場運動咁, 爽晒
公爵府
積分: 27056
原帖由 gucci_ha 於 10-6-29 02:05 發表 咁開心 係咪你嬴晒先
珍珠宮
積分: 49369
原帖由 szesze2009 於 10-6-28 21:46 發表 講起都手痕呀! 我都鍾意打最大64 再大啲會心跳加速架! 不過我係在職同住九龍..又要揍女.. 暑假或者有啲時間.. 到時夾到時間預埋我吖! ...
原帖由 chiliginger 於 10-6-28 23:59 發表 me too
原帖由 tabo0890 於 10-6-29 11:07 發表 嘻~~ 佢真係win呀~~ 不過上落超細~ 反得巧開心
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-29 19:52 發表 hi, 你介唔介意入黎粉嶺打? 或者你講下你去邊區方便? 我地黎緊7月6日及7月8日都有雀局3缺1呀, 有興趣可以睇睇#83, 84
原帖由 tabo0890 於 10-6-29 20:19 發表 佢地都好似要返工...你加油丫~~ :lol
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-29 19:29 發表 7月6日(星期二)或7月8日(星期四)粉嶺聯和墟雀局詳情: 地點: 玉龍軒會所雀會 地址: 聯和墟聯捷街2-10號榮輝商場地下 時間: 上午10:30-11:00開始, 打6個鐘 雀會收費: 一間房計實收$98加一, 不包食物飲品(奶茶檸茶0個D) ...
原帖由 gucci_ha 於 10-6-30 01:34 發表 我好想打..................................幾時先唔係雀會ar-.-
積分: 14241
原帖由 tabo0890 於 10-6-29 01:38 發表 HIHI~~ 返工既媽咪可以約下星期六~ :-P
原帖由 heihei媽 於 10-6-30 09:55 發表 我都係番工既媽咪 不過我prefer friday nite 多啲, sat, 要去我家
原帖由 tabo0890 於 10-6-30 13:14 發表 hei媽好耐無見呀~~~:lol
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-30 23:43 發表 你地以前一齊打過牌嗎?
積分: 13341
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-30 23:42 發表 你住邊區? 如果住得近, 我friday nite都無問題, 我只係怕打得夜無車返屋企, 同埋我老公未必比我夜媽媽去得太遠打牌mouth:mouth:" /> sat係日頭打?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy