跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1578


81#
發表於 10-10-5 18:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6589


82#
發表於 10-10-6 17:44 |只看該作者
海逸學之園就$760/4堂.....
我7月果時報, 佢話要等6-9個月....排得黎就差唔多.....


複式洋房

積分: 250


83#
發表於 10-10-6 18:22 |只看該作者
Carmen
好呀! 自組PG吾錯,不過吾知會吾會缺乏器材?!
我join過尖子坊一堂trial class, 如你所講地方少,但最大問題係PG內容冇乜特別..
我FRIEND話都會廣塲裡面有個GYM PG,用運動器材同BB玩,幫BB伸展吓muscle都幾好, 因我地BB還細, GYM PG會比較好WOR...

原帖由 carcarb 於 10-10-5 17:33 發表


winnie

我去o左尖子坊睇過果間PG,地方好細,同埋暫時得星期二開斑,我冇join到!

其實我地可以搵club house租地方,再搵老師教都得喎! 因為我知葵青區mama都搵o左卡卡媽介紹果個老師自組PG,你地有冇興趣? ...

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


大宅

積分: 1650


84#
發表於 10-10-8 11:02 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-10-6 18:22 發表
Carmen
好呀! 自組PG吾錯,不過吾知會吾會缺乏器材?!
我join過尖子坊一堂trial class, 如你所講地方少,但最大問題係PG內容冇乜特別..
我FRIEND話都會廣塲裡面有個GYM PG,用運動器材同BB玩,幫BB伸展吓muscle都幾好, ...


係o米my gym? 之前睇magazine都話幾好,不如搵個sat/sun 一齊去試堂!

http://www.mygymhk.com/index.html


大宅

積分: 1650


85#
發表於 10-10-8 11:10 |只看該作者
各位街坊

book o2圍大檯飲茶, ms lam留位:
日期: 17/10 (Sun) 1200
地點: 黃埔船2樓陶園酒家

1) carcarb - confirmed (21b)
2) bee - confirmed (2
1b)
3) mukmuk - Confirmed (2
1b)
5)
卡卡媽 - confirmed (41b)
6) winniecheer - confirmed (2
1b)
8) yencheung1981 - confirmed (2
1b)

下星期見!


複式洋房

積分: 323


86#
發表於 10-10-8 23:44 |只看該作者
辛苦你啦,喜喜媽!!各位到時見啦~


大宅

積分: 1433


87#
發表於 10-10-9 14:42 |只看該作者
ee.. 都有興趣試下wor.


原帖由 carcarb 於 10-10-8 11:02 發表


係o米my gym? 之前睇magazine都話幾好,不如搵個sat/sun 一齊去試堂!

http://www.mygymhk.com/index.html


男爵府

積分: 6589


88#
發表於 10-10-10 08:31 |只看該作者
準時到,好期待同哥哥姐姐見面!


大宅

積分: 1650


89#
發表於 10-10-12 11:05 |只看該作者
我想整個contact list 到時俾大家易d記得,麻煩mukmuk, yencheung1981 PM以下資料俾我:

真名, BB名, BB出生日期, email

其他mama我已經有你地資料.


複式洋房

積分: 250


90#
發表於 10-10-13 00:25 |只看該作者
Yes ar, think is this gym. Lets discuss on coming gathering and see how many of us can join together la..... :)

原帖由 carcarb 於 10-10-8 11:02 發表


係o米my gym? 之前睇magazine都話幾好,不如搵個sat/sun 一齊去試堂!

http://www.mygymhk.com/index.html

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


男爵府

積分: 6589


91#
發表於 10-10-13 11:48 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-10-12 11:05 發表
我想整個contact list 到時俾大家易d記得,麻煩mukmuk, yencheung1981 PM以下資料俾我:

真名, BB名, BB出生日期, email

其他mama我已經有你地資料.


pm-ed la...唔該哂 !!!


大宅

積分: 1650


92#
發表於 10-10-16 19:04 |只看該作者
各位街坊

book o2圍大檯飲茶, ms lam留位:
日期: 17/10 (Sun) 1200
地點: 黃埔船2樓陶園酒家

1) carcarb - confirmed (21b)
2) bee - confirmed (2
1b)
3) mukmuk - Confirmed (2
1b)
5)
卡卡媽 - confirmed (41b)
6) winniecheer - confirmed (2
1b)
8) yencheung1981 - confirmed (2
1b)

聽日見!!!


大宅

積分: 1188


93#
發表於 10-10-17 01:03 |只看該作者
SORRY....老人痴呆到我自己已經不能容忍的地步...
我....完全唔記得在這版留過言....
而家突然睇番先知自己話來GATHERING...
救命........
但12點我唔得呢...唯有下次再約了...
睇來我都要開始好似D老人痴呆患者搵本簿寫低自己做過D乜了...


大宅

積分: 1650


94#
發表於 10-10-17 11:17 |只看該作者
原帖由 mayling924 於 10-10-17 01:03 發表
SORRY....老人痴呆到我自己已經不能容忍的地步...
我....完全唔記得在這版留過言....
而家突然睇番先知自己話來GATHERING...
救命........
但12點我唔得呢...唯有下次再約了...
睇來我都要開始好似D老人痴呆患者搵本 ...


見你唔覆以為你唔得閑ja!


複式洋房

積分: 369


95#
發表於 10-10-18 01:11 |只看該作者
[quote]原帖由 carcarb 於 10-10-17 11:17 發表
hi, 大家好, 我係住紅磡係2010年3月份媽媽.
下次有約可以參加嗎?.......


別墅

積分: 584


96#
發表於 10-10-18 10:11 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-10-8 11:02 發表


係o米my gym? 之前睇magazine都話幾好,不如搵個sat/sun 一齊去試堂!

http://www.mygymhk.com/index.html


我聽朋友講過都話OK..如果有試堂通知埋我一齊JOIN啦~~


大宅

積分: 1847


97#
發表於 10-10-20 00:36 |只看該作者
a little gym confirm 今日sat 試堂了... 回來報告比大家聽.
我想同BB 去影d相, 大家對下列幾間有無comment ar.

Studio 123
Soha
生活印象
Face


大宅

積分: 1188


98#
發表於 10-10-20 01:07 |只看該作者
SOHA 我影過, 十個讚.
http://www.facebook.com/people/C ... 76&id=570111899


大宅

積分: 1188


99#
發表於 10-10-20 01:10 |只看該作者
我仔果日一路影一路扭計, 影影下又要瞓...
原本我個時段係2-4PM, 佢地見下一個BOOKING 係5點, 即有一個鐘SPARE TIME, 佢地都用盡埋果一合鐘, 等我仔慢慢瞓醒先再影.
但如果之後有BOOKING, 佢地都會再同你約個時間補影, 補影不另收費.
而且即日有相拎, 佢地會燒碟俾你! 大約等一小時.


大宅

積分: 4168


100#
發表於 10-10-20 02:04 |只看該作者
生活印象唔知系咪我個仔影果間,你可以去我簽名檔個link睇下。

果時BB太細,我覺得效果唔系咁好,而且每位入場(除父母外)唔影相都要收150蚊人頭費。

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo