原帖由 winniecheer 於 10-10-6 18:22 發表
Carmen
好呀! 自組PG吾錯,不過吾知會吾會缺乏器材?!
我join過尖子坊一堂trial class, 如你所講地方少,但最大問題係PG內容冇乜特別..
我FRIEND話都會廣塲裡面有個GYM PG,用運動器材同BB玩,幫BB伸展吓muscle都幾好, ...
原帖由 carcarb 於 10-10-8 11:02 發表
係o米my gym? 之前睇magazine都話幾好,不如搵個sat/sun 一齊去試堂!
http://www.mygymhk.com/index.html