想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5503


81#
發表於 11-2-28 22:36 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

唔係呀..我係起政府度打架..每朝返去打針架...你叫我自己打.我真係唔敢呀..因為我好怕好怕支針架...
我記得第1次做iui時.又係咁樣.可能當時身體唔適應針藥.所以人勁累又辛苦.

如果真係用錢可以買倒...我真係會即刻仆去做ivf.但做完又唔sure一定win.所以真係心大心細

做iui.你應該放精前3日dodo先...3日後放精...可以的話當晚再dodo. 之後就可以等派彩了.
其實我第1次飲雞精架..依家都只係飲了2支.唔知有咩反應架.但我唔要啦.因為我早前一次過買了好多雞精...應該都可以飲倒一排...thanks先.
不過其實你都可以問下你醫生可唔可以飲雞精..我上次睇中醫.佢話我可以飲呀.所以我會飲落去../


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


82#
發表於 11-3-1 08:02 |只看該作者
嘩,每日返去打針都幾唔方便喎,不過由姑娘打就唔洗用皮下注射,可能你咁打就快啲見效定點。

嘻嘻,唔緊啦啦我都係問下,我又冇問到我飲唔飲得雞精呀,因為我以前睇中醫飲好多補身野都冇燥冇唔好反應,點知果次一飲就平時m到日子先排卵,個cycle變到45日呀!不過最緊要你問過專業意見,同埋政府果度會幫你mon住啲蛋蛋大細。

係啦,如果我今次做完IUI發現C6丁丁都冇改善到,我都唔知再試IUI定IVF。雖然之前睇偉澤個胚胎專家,佢話我個年齡做IVF成功率都有40-50%,但洗十萬野都係55波,真係好爭扎呀>0<

多謝你打醒呀,好,3日前dodo,到時要同C6 make
appointment開工XD
感恩


男爵府

積分: 5503


83#
發表於 11-3-1 19:27 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

我今朝早見醫生.照倒我有3粒蛋蛋呀...之前果2次都只係得1粒蛋咋..有意外驚喜...不過又有好多未成熟的卵泡...希望其餘的唔好再大呀..否則多過3粒就會同我終止療程嫁喇...因為政府醫院唔會同病人做iui(如果多於3粒蛋蛋)
仲有...原來我次次都係打2支針的...不過唔知點解今次特別辛苦...不過依家有3粒我都真係好開心下..但千萬唔好再多了.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


84#
發表於 11-3-1 19:33 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-28 08:08 發表

其實因為我地夾另一pair一齊去,如果唔係我C6都想遲啲。咁啱我個fd放到假嘅時間就係正常係我m come,我都有問醫生,佢話如果真係bingo都要開啲賀爾蒙藥畀我,所以冇問題,咁我唔理啦,唸住IUI衰左當散心,得左當慶祝!同埋上網睇啲 ...


我都想去架, 但我C6堅持要五月後去旅行, 佢話唔想咁早攞晒D假. 宜家同佢傾好咗十月份如唔Bingo就去旅行. 其實如果之前真的Bingo, 旅行呢D都唔重要啦! 唔得咪散吓心, 可能有意外收穫呢!

真係thank you晒你呀, 連我現在都未有時間去睇你都幫我睇埋海參既價錢, 我想問如果要煲海參湯, 每次放幾多落去?

啱啱過咗個星期日去咗D虫草丸. 真係隻隻都唔同. 睇嚟睇去, 結果都諗住選你現在買嗰隻, 雖然貴, 起碼穩鎮D. 但現在仲未買


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


85#
發表於 11-3-1 19:45 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-28 22:04 發表
身體當然有唔舒服啦...好似頭暈,頭痛,勁眼瞓..好疲累...同埋打針部位的patpat痛到痺哂...唔可以大動作

係呀...或者我都會照排政府..不過如果真係ivf都會起私家...因為我唔會嘥3年時間去等...

有時會諗...點解有人想要b就唔得...但有人唔想有就 ...


D針原來係咁辛苦, 都好, 起碼我有個心理準備比我. 咁你咪要攞假放囉?

如果去睇私家, 我諗你要宜家排定啦, 因為私家有D都要排一段時間架.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-1 19:49 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


86#
發表於 11-3-1 19:57 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-1 19:27 發表
我今朝早見醫生.照倒我有3粒蛋蛋呀...之前果2次都只係得1粒蛋咋..有意外驚喜...不過又有好多未成熟的卵泡...希望其餘的唔好再大呀..否則多過3粒就會同我終止療程嫁喇...因為政府醫院唔會同病人做iui(如果多於3粒蛋蛋 ...



, 3粒夠, 3粒夠, 唔好再多. 唔好再多........

咁幾時confirm做呀?


男爵府

積分: 5503


87#
發表於 11-3-1 20:43 |只看該作者

回覆 3# rabbit2010 的文章

梗係bingo緊要過去旅行啦...希望你去唔成旅行啦..(嘿嘿).加油呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


88#
發表於 11-3-1 20:44 |只看該作者

回覆 4# MimiKwan 的文章

今次咁好谷到3粒蛋蛋, 係一個好預兆呀~ 起碼都多D機會呀! 不過如果宜家已經照到有3粒, 你洗咪問下中醫仲飲唔飲雞精, 因為D人好似話係養卵, 唔知會唔會養大其他 @@"

Anyway, 加油呀, 辛苦埋少少就得架啦, 你C6今次又體諒你辛苦. 不過唔好唸太多, 太緊張都會影響到架, 盡量relax, 得閒就上黎吹吹水好快過日子的~~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


89#
發表於 11-3-1 20:45 |只看該作者

回覆 4# rabbit2010 的文章

rabbit2010 如果你都係睇私家, 我唸應該都係打肚, 打肚我就唔覺得好痛呀. 不過真係容易攰呀. 我依排都唔理咁多, 7點前就收工唔好阻我造人大計~~


男爵府

積分: 5503


90#
發表於 11-3-1 20:45 |只看該作者

回覆 2# rabbit2010 的文章

未喎...依家要睇下蛋蛋的進展...先會知幾時打破卵針.幾時放精...太多會cancelled呢個療程架...姑娘話今次反應好好吖...不過佢都担心好過龍咋...希望蛋蛋生生性性呀...


男爵府

積分: 5503


91#
發表於 11-3-1 20:49 |只看該作者

回覆 3# chu.c9 的文章

係呀.chu c9...我今次有3粒呀...希望唔好再多啦..所以依家唔飲雞精lu...
我會放完精努力飲花膠湯.(鴻福x)咋..不過都好過無得飲吖..
自己加油..大家加油...


男爵府

積分: 5503


92#
發表於 11-3-1 20:51 |只看該作者

回覆 3# chu.c9 的文章

諗法正確呀chu c9...有咩緊要得過我哋造人大計吖? 係咪.所以我支持你...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


93#
發表於 11-3-1 21:01 |只看該作者

回覆 7# rabbit2010 的文章

唔好客氣~ 因為果間野一期期會揀某D參茸海味做特價, 我第1次去撞啱佢有D大隻花膠特價, 第2次去已經得D細隻花膠特價啦. 所以我間中會上去捕下, 睇下有冇大隻花膠特價, 去開咪順便睇埋囉

我宜家煲花膠海參雞湯, 細隻花膠就放5隻, 海參都放2條架, 仲有好多其他材料就我99放, 如果你要我幫你問下~ 另外, 依個就我個fd之前畀我o既 "強精壯陽湯水", 我試過一次自己煲但又怕佢"聲", 所以同C6好似美女廚房咁加D自選材料, 所以我唔肯定依隻湯o既味架 ^^"

海參花膠瘦肉湯:
【用料】浸發好之海參兩條、花膠四兩、瘦肉半斤、生薑三片、去核紅棗六枚。
【製法】所有用料洗淨,豬瘦肉切块,海參、花膠以放有薑片的滾水中出水。
全部用料放入锅中,加清水適量,以文火燉三小時,調味食用。
【功法】補腎益精、養血潤燥,常飲可令皮膚光亮富彈性,有延緩衰老的功效。
【禁忌】傷風感冒、發熱咳嗽時不宜食用。

係呀, 之前睇報紙講到D蟲草丸成份多雜野, 可能會弄巧反拙, 我唔敢搵C6丁丁黎博呀! 同埋佢好抗拒食藥丸, 成日話係化學野, 所以我就揀果隻貴少少牌子囉.

我都係架, 我係因為同另一pair一齊去, 但佢地就淨係3月尾先放假, 我先有得去咋. 如果唔係拖拖下又唔知去唔去到. 不過講真, 我都係問過醫生佢話ok我先去咋, 如果唔係, 生B同旅行我都會揀生B先!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


94#
發表於 11-3-1 21:13 |只看該作者

回覆 3# MimiKwan 的文章

如果冇時間煲, 鴻福堂果D幫補下都好呀. 一係唔係weekend煲一次囉, 我都係一星期飲一次o既~ 始終好似自己煲足料D, 同埋花膠又可以 "益精", 男女合用, 都抵煲架!

或者懶o既煲下魚湯囉, 有豐富蛋白質嘛, 我特登跟我99學, 原來煲魚湯真係超方便簡單架!

Yeah yeah, 造B大計最緊要~~ 不過我3月尾都報左去旅行啦, 到時睇下點啦, 都冇得強求~ 都好o既, 依排我就會分心plan下行程, 咁到時等bingo都會唸少D


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


95#
發表於 11-3-1 21:21 |只看該作者
弊啦, 好驚喎. 我今日只係D5 (第4日打針), 但頭先去tiolet有D好似蛋白分泌物體咁 (但唔係全透明囉), 因為我本身4日M都係得頭2日係量多. 冇理由咁快有分泌架 mouth:


男爵府

積分: 5503


96#
發表於 11-3-1 22:13 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

會唔會係啡色呀??? 正常唔會咁早有分泌喎


男爵府

積分: 5503


97#
發表於 11-3-1 22:17 |只看該作者

回覆 2# chu.c9 的文章

我係超級懶人...唔想煲嘢...其實我都可以同我媽咪攞花膠海參煲...不過我唔想佢知我搞緊呢樣嘢...最直接就係買現成的...同埋我見鴻福x的都唔錯...涼了佢會起膠...算ok.又方便.
分分鐘就係旅行時出事喇...(2人去,3人返)..哈哈...恭喜定先.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


98#
發表於 11-3-1 22:27 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

係近透明有少少顏色囉. 我今日晏晝去tiolet已經見有 "一條" 吊住, 頭先去tiolet抹紙巾時, 張紙巾又有一pet囉. 如果平時D5頂多係用棉墊有少少啡, 未見過有一pet野呀 @@"

唉, 睇下聽日點先, 希望唔好有異樣, 因為後朝就會覆診


男爵府

積分: 5503


99#
發表於 11-3-1 22:30 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

就算聽日有無都好.你都應該同醫生講呢件事...問佢點解...睇下發生了咩事都好. 好多嘢都係請教醫生比較穩當


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


100#
發表於 11-3-1 22:31 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-1 22:17 發表
我係超級懶人...唔想煲嘢...其實我都可以同我媽咪攞花膠海參煲...不過我唔想佢知我搞緊呢樣嘢...最直接就係買現成的...同埋我見鴻福x的都唔錯...涼了佢會起膠...算ok.又方便.
分分鐘就係旅行時出事喇...(2人去,3人返 ...


咁如果鴻福堂有起膠都應該ok, 我自己煲果D, 雪完拎出黎都成舊啫喱咁架.

我雖然同99住, 但佢好識做人, 我C6話結婚2年以黎, 我99都係前排有問過佢我地係咪冇避孕, 可能佢見我成日補身又買花膠但又冇咩起色啦. 所以我買花膠都係叫99陪我架. 不過如果懶得煲咪試下現成野先囉~~~

Haha, 我係月尾去, 到時係派彩架, 所以應該唔會可以做到旅行B. 不過如果可以3人去3人返都唔錯架 :3

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo