感恩 
原帖由 chu.c9 於 11-2-28 08:08 發表
其實因為我地夾另一pair一齊去,如果唔係我C6都想遲啲。咁啱我個fd放到假嘅時間就係正常係我m come,我都有問醫生,佢話如果真係bingo都要開啲賀爾蒙藥畀我,所以冇問題,咁我唔理啦,唸住IUI衰左當散心,得左當慶祝!同埋上網睇啲 ...
, 我想問如果要煲海參湯, 每次放幾多落去?
原帖由 MimiKwan 於 11-3-1 22:17 發表
我係超級懶人...唔想煲嘢...其實我都可以同我媽咪攞花膠海參煲...不過我唔想佢知我搞緊呢樣嘢...最直接就係買現成的...同埋我見鴻福x的都唔錯...涼了佢會起膠...算ok.又方便.
分分鐘就係旅行時出事喇...(2人去,3人返 ...