影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11369


81#
發表於 10-12-10 15:50 |只看該作者
其實聽日會有幾多人去架... (點解好似越來越少人....咁....嘅?)

原帖由 haileymama 於 10-12-10 15:40 發表

>> >>


我而家既心情變化:;pppp:


複式洋房

積分: 315


82#
發表於 10-12-10 15:52 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 15:22 發表

呢d太貴喇,如果新手整,咁樣會好浪費架,因為一定整到好論盡
我平時買果d係平石,就算甩左都唔肉赤嘛



你fb d相..簡直睇到血崩呀..
你話係深水埗買個d..係咪唔係施華洛黎o家??


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


83#
發表於 10-12-10 16:00 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-10 15:50 發表
其實聽日會有幾多人去架... (點解好似越來越少人....咁....嘅?)

係,越黎越少人mouth: 一定會去既6個,再加d小朋友
Tracy同檸檬茶要睇情況mouth:


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


84#
發表於 10-12-10 16:01 |只看該作者
原帖由 appleching_yin 於 10-12-10 15:52 發表



你fb d相..簡直睇到血崩呀..
你話係深水埗買個d..係咪唔係施華洛黎o家??

應該有d唔係既,當然係無Swaroski咁閃啦,如果你成個都用晒Swaroski,好貴架,1000蚊都唔知得唔得啊


複式洋房

積分: 315


85#
發表於 10-12-10 16:18 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 16:01 發表

應該有d唔係既,當然係無Swaroski咁閃啦,如果你成個都用晒Swaroski,好貴架,1000蚊都唔知得唔得啊


應該唔洗1000...一包1440粒$245...咁黑色可以係買1440..其他顏色就買散色..好似係得紅色..黃色同銀白色...個d散包一包144粒..約$35-50.視付大少而定.如果真係真真正正整一個約$450左右既石錢..


複式洋房

積分: 315


86#
發表於 10-12-10 16:35 |只看該作者
原帖由 appleching_yin 於 10-12-10 16:18 發表


應該唔洗1000...一包1440粒$245...咁黑色可以係買1440..其他顏色就買散色..好似係得紅色..黃色同銀白色...個d散包一包144粒..約$35-50.視付大少而定.如果真係真真正正整一個約$450左右既石錢.. ...



我問過我 fd..一包1440粒可以整2個黑色底...如果你會用佢整既..可以夾一齊買..仲可以平d


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


87#
發表於 10-12-10 17:12 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 15:40 發表

>> >>


我而家既心情變化:;pppp:


你今日咩事來呀。。。


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


88#
發表於 10-12-10 17:16 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-10 17:12 發表


你今日咩事來呀。。。
你囉,唔理你啊,我聽日要見到你啊
This is an order:tongue:


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


89#
發表於 10-12-10 17:25 |只看該作者
官網新相


複式洋房

積分: 193


90#
發表於 10-12-10 18:36 |只看該作者
小帥真係靚仔到好似女人咁靚呀!!!


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


91#
發表於 10-12-10 19:01 |只看該作者
4段twitter 更新
===============================

ファンの方から頂いた、たくさんのプレゼントは事務所に大切に飾られてましたよ!フォトモザイクも飾ってくれるそうです^^
(譯:從fans收到很多聖誕裝飾,把事務所好好裝飾一番了,據說連馬賽古圖片都用上)

===============================

たくさん頂いたパンツのことも聞いてみると"めっちゃ、いっぱい!"と言ってました!撮影終わったらBEST 10選んで下さいと伝えました^^
(呢句我都有d混亂,最後果句意思係攝影後,希望能揀出Best 10)

===============================

事務所はすっかりクリスマス模様でした!先日、忙しい中で撮影されたサンタの格好をした、とってもキュートなプリンスと愛犬スニちゃんの写真がいっぱいでした!
(譯:事務所現在充滿聖誕氣氛,早前拍攝了聖誕老人的照片,連小狗也很可愛)

===============================

クリスマス限定グッズがでるそうです!週明けには皆さんにもお披露目できそうです^^
(譯:聖誕限定商品!下周向大家公開)

===============================


嚴正聲明,由於本人既日文程度實在破爛不堪,所以譯出黎既,未必o岩架,大家睇完得啖笑就好喇


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


92#
發表於 10-12-10 19:08 |只看該作者
\"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


93#
發表於 10-12-10 22:49 |只看該作者
Twitter又更新

一枚一枚に愛情込めてのサイン‼自分が幸せを感じる時〜♥自然体プリンスの微笑む姿〜♥

(一張一張注入愛的簽名,感到幸福之時〜♥自然體王子的微笑〜♥)


大宅

積分: 1742


94#
發表於 10-12-10 23:13 |只看該作者
嘩轉個頭妳地已經傾佐咁多頁啦
我今日都開始玩trade nation, 但佢要我買magic bean喎, 係咪真係快啲呢?


大宅

積分: 1742


95#
發表於 10-12-10 23:15 |只看該作者
錯, 係靚過好多女人先啱, 總之係正
原帖由 kayzee 於 10-12-10 18:36 發表
小帥真係靚仔到好似女人咁靚呀!!!


大宅

積分: 1742


96#
發表於 10-12-10 23:18 |只看該作者
我想話, 唔知可唔可以改期呢? 咁多人唔黎得, 個場又有最低消費好似好唔低, 同埋玩都玩得無咁盡興啦! 其實唔關我事不過我多口問下
原帖由 haileymama 於 10-12-10 17:16 發表
你囉,唔理你啊,我聽日要見到你啊
This is an order:tongue:


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


97#
發表於 10-12-11 00:13 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-10 23:13 發表
嘩轉個頭妳地已經傾佐咁多頁啦
我今日都開始玩trade nation, 但佢要我買magic bean喎, 係咪真係快啲呢?

唔買都得架,用左就係快d,唔用既就要比d耐性等下囉
magic beans都唔平架,開始都仲係1/2粒,跟住就8粒10粒咁黎,邊有買得咁好氣啊


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


98#
發表於 10-12-11 00:18 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-10 23:18 發表
我想話, 唔知可唔可以改期呢? 咁多人唔黎得, 個場又有最低消費好似好唔低, 同埋玩都玩得無咁盡興啦! 其實唔關我事不過我多口問下

聽日就係,而家應該改唔到期架喇 況且我都落左訂

盡興呢方面,應該無問題既,事關我今次可以抬晒d敗家物出黎架喇,要小心呢班色中太太V嘩鬼叫就真


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


99#
發表於 10-12-11 10:29 |只看該作者
Twitter 更新 [2010.12.11]

本日、帰国です~日本のうなぎちゃんたちが恋しがってること、いつも応援してることも伝えて。早く皆と会えるといいなあ^^
(譯: 今日,要回國了,日本鰻魚喜愛,和應援的事也傳達了,希望能快點再見^^)


オッパを見つめる、妹スニちゃん!
(譯:凝視著哥哥的妹妹小純)


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


100#
發表於 10-12-11 10:33 |只看該作者
又一次證明,做碩碩的狗,何其幸福

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo