立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11369
原帖由 haileymama 於 10-12-10 15:40 發表 >> >> 我而家既心情變化:;pppp:
複式洋房
積分: 315
原帖由 haileymama 於 10-12-10 15:22 發表 呢d太貴喇,如果新手整,咁樣會好浪費架,因為一定整到好論盡 我平時買果d係平石,就算甩左都唔肉赤嘛
水晶宮
積分: 67068
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-10 15:50 發表 其實聽日會有幾多人去架... (點解好似越來越少人....咁....嘅?)
原帖由 appleching_yin 於 10-12-10 15:52 發表 你fb d相..簡直睇到血崩呀.. 你話係深水埗買個d..係咪唔係施華洛黎o家??
原帖由 haileymama 於 10-12-10 16:01 發表 應該有d唔係既,當然係無Swaroski咁閃啦,如果你成個都用晒Swaroski,好貴架,1000蚊都唔知得唔得啊
原帖由 appleching_yin 於 10-12-10 16:18 發表 應該唔洗1000...一包1440粒$245...咁黑色可以係買1440..其他顏色就買散色..好似係得紅色..黃色同銀白色...個d散包一包144粒..約$35-50.視付大少而定.如果真係真真正正整一個約$450左右既石錢.. ...
伯爵府
積分: 15455
原帖由 tracyfo 於 10-12-10 17:12 發表 你今日咩事來呀。。。
積分: 193
大宅
積分: 1742
原帖由 kayzee 於 10-12-10 18:36 發表 小帥真係靚仔到好似女人咁靚呀!!!
原帖由 haileymama 於 10-12-10 17:16 發表 你囉,唔理你啊,我聽日要見到你啊 This is an order:tongue:
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-10 23:13 發表 嘩轉個頭妳地已經傾佐咁多頁啦 我今日都開始玩trade nation, 但佢要我買magic bean喎, 係咪真係快啲呢?
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-10 23:18 發表 我想話, 唔知可唔可以改期呢? 咁多人唔黎得, 個場又有最低消費好似好唔低, 同埋玩都玩得無咁盡興啦! 其實唔關我事不過我多口問下
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy