自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


81#
發表於 11-2-17 15:11 |只看該作者
係呀~ 大把人叫人唔好食雞, 包括西醫中醫自己療法, 都係因為d雞打得針多
但係無雞食好悶嘅... 所有我轉咗食無打針嘅有機雞!


禁止訪問

積分: 73927


82#
發表於 11-2-17 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


83#
發表於 11-2-17 15:24 |只看該作者
係, 所以而家買雞俾阿女食都只係會買寫明有打針嘅雞, 不過唔係咁多地方有得買.....


大宅

積分: 1455

好媽媽勳章


84#
發表於 11-2-17 15:26 |只看該作者
我有個親戚之前係pwh 腫瘤科做研究生既,佢話只要盡量唔食雞翼jim 同雞皮就得架喇,因為個d 激素積聚得最多既就係呢d 位置。
不過個位小朋友日日6隻真係好誇張,唔厭架咩?


子爵府

積分: 10431

好媽媽勳章


85#
發表於 11-2-17 15:32 |只看該作者
所以我囡囡吃有機雞肉,
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


男爵府

積分: 8831


86#
發表於 11-2-17 15:40 |只看該作者
係呀,應該唔止係對翼, 係成隻雞, 雞都有血液循環麻。


朋友個姐姐, 有一排啲M亂哂。佢去睇醫生, 醫生都係第一句就問, 係咪食得雞多。佢戒左雞之後, 啲M就正常返, 葯都唔駛食。


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


87#
發表於 11-2-17 15:42 |只看該作者
今日先買左雞翼想煮
咁雞腳又有無呀?
我好鍾意煲湯落雞腳架
d湯好味好多


大宅

積分: 2027


88#
發表於 11-2-17 15:57 |只看該作者
一粒野凸咗出嚟??

係咪肉芽果D?


原帖由 ccng888 於 11-2-17 12:40 發表
我朋友4歲女兒早幾日係胸部附近有一粒野凸咗出嚟,去睇醫生,醫生問佢女兒係咪好鍾恴食雞亦?? 朋友答佢個女晚晚都食約6隻雞中亦... 醫生就話太多啦...雞亦有好多激素,就係D激素令到佢個女咁,並叫佢個女吾好再食雞亦住,等個 ...
醉心於 - 蝶古巴特拼貼 、黏土、 等 手工藝

decoupage 是一種活用專用紙及餐巾剪裁技法,
拼貼出既復古又新潮的傢具、雜貨,
把一切平平無奇的事物改裝。

有興趣可以大家一起分享~~ ^^


子爵府

積分: 12469

2018復活節勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


89#
發表於 11-2-17 20:38 |只看該作者
朋友係同99一齊住, 佢話因為個女鍾意食, 所以99就日日都整囉....


子爵府

積分: 12469

2018復活節勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


90#
發表於 11-2-17 20:41 |只看該作者
咁佢又無講係咩嚟, 等我問吓佢先~
不過醫生無開任何藥/藥膏比佢個女, 只係叫佢停食雞亦... 睇吓個粒野會吾會無細番, 如果無就再返去覆診...


原帖由 kaoribb 於 11-2-17 15:57 發表
一粒野凸咗出嚟??

係咪肉芽果D?


已刪除用户

積分: 3204

醒目開學勳章


91#
發表於 11-2-17 21:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


92#
發表於 11-2-17 21:31 |只看該作者
原帖由 daisylhn 於 11-2-17 13:04 發表
一係改買有機雞翼囉~~

我而家食親都食有機雞, 除非出去食......以前超鐘意食雞, 差唔多餐餐食, 攪到生左兩次大水瘤, 要做兩次手術, 而家知驚
...

自從阿仔跟大人食飯開始, 我地就避免食雞翼. 不過出街食飯就好耐會食一次雞翼.
不過成隻雞(冰鮮或新鮮)我地屋企都有食.

我成日都想買有機雞翼俾D細路食(因為覺得佢地冇咩機會食雞翼), 不過次次(在一田)一見到咁貴, 就買唔落手.

請問在邊度買有機雞翼(相對)平一點? 有冇話邊個牌子抵食?

P.S. 我家的印尼工姐姐都話佢地在印尼的家會分開自家食同拎去賣的雞來養, 拎去賣的會打針, 自家食的就不會.


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


93#
發表於 11-2-17 21:44 |只看該作者
原帖由 yiu_mimi 於 11-2-17 14:33 發表
唔該哂你, 我女而家8歲, 好少食雞亦, 希望佢都聽聽話話遲d 先 m come la!

我想問下, 點解女孩子遲D來M好? 是否因為可以長高D? 定咩原因? 謝謝!


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


94#
發表於 11-2-17 21:55 |只看該作者
4 歲人仔,晚晚食 6 隻雞翼,都幾好胃口


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


95#
發表於 11-2-17 21:57 |只看該作者
還有就係太早黎M, 小朋友未必處理得好, 上左中學大個女D會比較好



原帖由 amypekkle 於 11-2-17 21:44 發表

我想問下, 點解女孩子遲D來M好? 是否因為可以長高D? 定咩原因? 謝謝!


水晶宮

積分: 59166


96#
發表於 11-2-17 22:00 |只看該作者
晚晚6隻………身體無事 都會勁肥囉。
我唔敢食咁多………
最多隔過禮拜食………


珍珠宮

積分: 41995


97#
發表於 11-2-17 22:00 |只看該作者
小朋友來來去去, 都係鐘意食雞翼, 香腸, 火腿...

喜美雞, 有機雞, 係邊到有得買, 價錢如何?

小朋友有什麼肉可以吃, 那麼買.


子爵府

積分: 12198


98#
發表於 11-2-17 22:16 |只看該作者
原帖由 wcpcelia 於 11-2-17 13:26 發表
晚晚都食6隻,又真係多咗d...


Oh mine, imagine the intake of all those chicken skin and animal fat from 180隻 per month !!!


男爵府

積分: 6724


99#
發表於 11-2-17 22:24 |只看該作者
原帖由 amypekkle 於 11-2-17 21:31 發表

自從阿仔跟大人食飯開始, 我地就避免食雞翼. 不過出街食飯就好耐會食一次雞翼.
不過成隻雞(冰鮮或新鮮)我地屋企都有食.

我成日都想買有機雞翼俾D細路食(因為覺得佢地冇咩機會食雞翼), 不過次次(在一田)一見到咁貴, ...


以前BK有MAMI介紹過去西環近西寶城的凍肉店買,美國有機雞翼2磅裝(有中翼及雞鎚的),過年前買$80/包,過年後未買過,唔知有無加價,TASTE賣$99.9/包.
我囡都是要每天食2舊中翼或雞鎚,所以我買有機給她食,她食得不太多,都不會覺太貴.


男爵府

積分: 6413

hashtag影視迷勳章


100#
發表於 11-2-17 22:36 |只看該作者
喜美雞, 有機雞
But 太貴吧!

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo