立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16992
bulubee 發表於 11-4-11 09:16 sorry 啊! 公司咁啱有野忙, 我出現返啦! 平時周末我好少上來啊!要on call 湊仔 真係好 ...
lost201103 發表於 11-4-8 12:00 我都係30頭中女喎, 但成日都唔會記住自己幾多歲嗰D呢? 大家洗唔洗返工呀?
KimB 發表於 11-4-8 12:53 回覆 yk0108 的帖子 就係冇咩特別囉! 最 like 吹吓水, 得閒多d吹水啦!
男爵府
積分: 7268
yk0108 發表於 11-4-11 13:09 你在哪裏呀?
大宅
積分: 2374
積分: 16184
yk0108 發表於 11-4-11 15:22 你哋做咩架? 係咪巳經等出雙糧花紅?
KimB 發表於 11-4-11 14:21 Hi, 我係度呀! 今日有d無所事事, 唔係好忙, 勁唔想做野!
子爵府
積分: 14241
heihei媽 發表於 11-4-11 15:38 我又入來SAY個HI 先, 我個囡都九月升中一啦
KimB 發表於 11-4-11 15:39 我已經成個星期冇咩做, 好鬼死悶
yk0108 發表於 11-4-11 13:00 你仔仔成績表有無show分/就咁ABC? 有無寫考第幾名? 我間學校呈分試, 咩都無提過, 唔知要做咩好. ...
patmama 發表於 11-4-11 15:41 我個仔都係呀
yk0108 發表於 11-4-11 12:58 佢係韓星, 成個斯文版方中信咁架!(通常年紀大了, 係會覺得後生的藝員個個差唔多或睇唔順眼., 總係 ...
heihei媽 發表於 11-4-11 15:45 有無考直資呀? 就來又要填大抽獎個三十間啦. 超煩呀
patmama 發表於 11-4-11 15:45 冇 show gar, 只係abc
yk0108 發表於 11-4-11 16:39 咁係公司有咩細藝?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy