單親天地

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   0


男爵府

積分: 6739


81#
發表於 11-5-1 01:08 |只看該作者
Chunma8083 發表於 11-5-1 01:00
如果仲係咁, 再去睇多次醫生喇.

今日至去睇左另外一個兒科jer,
d藥都係今日至開既喎,
再睇都係呢堆藥既啦,
睇下3日後點啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


82#
發表於 11-5-1 01:08 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

(喂, 燉橙(隔水燉1個鐘)逼佢食(因為好苦)...記得連碗入面d水都飲埋喎, 我仔試過呀, 好得架!
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


83#
發表於 11-5-1 01:16 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-1 01:08
回覆 維豬豬 的帖子

(喂, 燉橙(隔水燉1個鐘)逼佢食(因為好苦)...記得連碗入面d水都飲埋喎, 我仔試過呀, 好 ...

來緊呢兩日都唔會有時間燉啦, 睇下嬤嬤得唔得閒燉啦,
不過我諗燉完都係唔會逼得到佢飲,
一陣你地睇下報紙有個中年婦人被唔肯飲燉橙水既仔更生激死左.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


84#
發表於 11-5-1 01:20 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

佢真係5肯飲就通知我, 我即刻著套警察制服上去你屋企捉佢

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 15770


85#
發表於 11-5-1 01:29 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-1 01:20
回覆 維豬豬 的帖子

佢真係5肯飲就通知我, 我即刻著套警察制服上去你屋企捉佢 ...

你小心啲呀,

維維好鍾意追住人, 咬人 pat pat 架
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


86#
發表於 11-5-1 01:31 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

你甘衰架, 公開唱人地個仔

不過我成日見到佢都無樹喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


87#
發表於 11-5-1 01:33 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-5-1 01:29
你小心啲呀,

維維好鍾意追住人, 咬人 pat pat 架

有咩? 乜我唔知既?
唔通我個pet唔夠吸引?

點評

酸棗仁  佢初初見 Nel Nel 時......  發表於 11-5-1 01:34
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


88#
發表於 11-5-1 19:52 |只看該作者
維維好d 未丫
呢2日好忙都唔得閒再打比你
維維咁咳
你比佢食白x / 通粉啦
唔好用雞粉啦
小小salt 就好

佢會咳到嘔係好事架
因為會嘔d 淡出來
好過佢係入面唔出

點評

catfitfit  幫你打隻字出嚟.....白粥...嘻嘻  發表於 11-5-1 20:03


男爵府

積分: 6739


89#
發表於 11-5-1 21:21 |只看該作者
sleep:
佢尋晚好咳呀, 係咁咳我又幫唔到佢呀,
咳咗成個幾兩個鐘未停過呀, 個心幾痛呀,
今日下午同佢去教會時無拉拉又想發燒咁,
個頭仔又係咁慢慢熱起上來,
不過好彩最後都無真係燒到,
可能佢又落地走咗一陣, 係黑板度畫下畫咁玩咗一陣又無乜事喎,
今晚都好關鍵呀, 我一定要返工呀, 阿嬤嬤過咗去我度瞓,
睇下佢今晚半夜有無燒囉.
暑假.....咁就過咗一半啦.


複式洋房

積分: 417


90#
發表於 11-5-1 21:45 |只看該作者
我仔仔五歲時都出現過好似你仔仔咁既情況, 日頭就好鬼精神, 但一天黑就開始發燒同咳, 連續5日, 又睇醫生又入急症室, 入黑就開始燒, 到半夜3點左右, 就咳到嘔同發高燒, 燒到104度都試過, 但係第二朝又鬼打都無咁精神, 終於第6晚頂唔順, 送左佢入浸會, 醫生話要種菌, 結果係感冒感入肺, 住左晌醫院半個月先好返


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


91#
發表於 11-5-1 22:12 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 21:21
sleep:
佢尋晚好咳呀, 係咁咳我又幫唔到佢呀,
咳咗成個幾兩個鐘未停過呀, 個心幾痛呀,

有嬤嬤睇住都好D..希望維維快D好番啦,,,
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


92#
發表於 11-5-1 22:22 |只看該作者
Hinata 發表於 11-5-1 21:45
我仔仔五歲時都出現過好似你仔仔咁既情況, 日頭就好鬼精神, 但一天黑就開始發燒同咳, 連續5日, 又睇醫生又 ...

NELNEL細個時...都有試過幾日定時2-3點開始燒....我睇開個醫生又好叻WO,...
叫我吾使擔心話根佢指示食藥,要食2個療程(6日)消炎藥,
食第2日開始無咩燒,但吾可以停,要食足6日

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


93#
發表於 11-5-1 22:38 |只看該作者
vane 發表於 11-5-1 22:12
有嬤嬤睇住都好D..希望維維快D好番啦,,,

好彩嬤嬤睇住啫, 今日中午12點鐘食咗藥,
下午6點食咗幾枝一日食3次既藥, 話咗俾佢聽夜晚12點叫維維起身食藥,
抗生素一日食兩次, 叫咗佢瞓醒一次臨瞓一次,
頭先維維九點瞓覺, 我打俾佢叫佢只食抗生素, 其他全部都係一日3次,
留返半夜十二點叫維維食,
點知頭先打俾嬤嬤提佢十二點要食邊幾種藥, 都驚住個姐姐大頭蝦既啦,
點知嬤嬤話見佢頭先俾晒啲藥維維食喎,
我問完後原來同我全部搞錯晒,
中午12點維維瞓醒第一餐佢全部藥都食晒 (OK無問題)
下午6點又係全部都食晒 (包括抗生素)
夜晚9點除咗抗生素全部都食晒.
佢話半夜12點淨係食返抗生素喎. 我同佢講來講去都講佢唔明乜野叫一日食兩次,
就係早晚各一次,
一日食三次, 點可以只係隔咗3個鐘就食,
真係俾佢激死, 成舊雲咁, 真係唔可以假手於人.
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


94#
發表於 11-5-1 22:40 |只看該作者
唉....一句講晒, 勞心又勞力, 我都捱過唔小苦頭先致捱到個仔有1米78架炸.....

大家比心機呀....

維豬媽, 咳好易傳染, 你都要小心身體呀....
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


男爵府

積分: 6739


95#
發表於 11-5-1 22:40 |只看該作者
唔好意思, 我講既佢係我家可愛既姐姐, 唔係嬤嬤, 各位唔好俾我搞錯咗, 吹脹啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


96#
發表於 11-5-1 22:41 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

有麻麻c 住會好d
你唔好咁擔心
佢氣管收縮一定會咳好勁
你試下比佢訓高d
唔好太平咁訓
個頭高d 會好d
真係咳好緊
你屋企有冇氣管藥
如果冇就比d 熱水佢吸
吸d 熱氣會好d
氣管有事訓係到實咳
可以試下坐直個人
仲之就唔好打平訓


男爵府

積分: 6739


97#
發表於 11-5-1 22:43 |只看該作者
vane 發表於 11-5-1 22:22
NELNEL細個時...都有試過幾日定時2-3點開始燒....我睇開個醫生又好叻WO,...
叫我吾使擔心話根佢指示食藥, ...

係法國睇有開消炎藥, 食咗5日囉,
轉咗去仁安又無開消炎藥喎,
今晚好緊張呀, 如果今晚唔再燒就放心好多啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


98#
發表於 11-5-1 22:44 |只看該作者
係丫...仲有唔好比奶佢飲丫
會咳得仲利害
叫維維忍下啦


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


99#
發表於 11-5-1 22:46 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 22:38
好彩嬤嬤睇住啫, 今日中午12點鐘食咗藥,
下午6點食咗幾枝一日食3次既藥, 話咗俾佢聽夜晚12點叫維維起身食 ...

我以前個姐姐都係扮叻....鐘意點就點KA..
我於是乎..寫好晒時間叫佢跟住食,
如果係1 日食3次...就叫佢一定要8AM/3PM/11PM食
1 日 食2次的....就寫明 8AM/8PM食...
還要在藥面寫多個時間比佢睇...

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


100#
發表於 11-5-1 22:48 |只看該作者
catfitfit 發表於 11-5-1 22:40
唉....一句講晒, 勞心又勞力, 我都捱過唔小苦頭先致捱到個仔有1米78架炸.....

大家比心機呀....

好掛住維維呀, 仲要係公司拼命趕工呀,
我既身體唔算得話好強壯,
但我成日都話我已經忙到唔識得寫個病字啦,
都唔記得自己有幾耐無睇過醫生呀,
真係有時講出來都俾啲朋友打既,
但真係喎, 小病是福, 我都忙到連呢小小既福份都無份啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo