女口 寫道:
岩岩生完好似唔比著冇扣住?
岩岩生完o係產房d嬸嬸會幫你著,o個d係e院比~用(賓)帶&產後巾~之後你上到產後房,bb會比佢地照顧先~你就休息下,到甘上下姑娘會叫你起身餵奶~到你清醒左姑娘會叫你尿尿,d嬸嬸會拿一個鐵toilet比你,你放上床到,高難度動作尿尿,個傷口係好痛ga~(記住一定要o係好似8個鍾內all到,因為我見到有d all唔到既媽咪,要放尿喉放尿袋,扔垃圾都要拿住個尿袋行黎行去))同埋li個時候要你第一次換自己既巾,換完唔要既要放o係佢比你放巾既筒到,唔好放係其他筒,因為係拿比e生睇既~跟住叫嬸嬸黎拿走~其實e生姑娘唔會理你著有扣or無扣既~仲之你有著就得~
係咪呀??

女口 寫道:
係要o係床到去ga~係超痛,但係無法啦~惟有慢慢all出黎~
質地勁差?都唔算呀,同我地用既差唔多~係呀,要放落筒到~
最好緊係一去toilet就洗啦,唔係好易發炎~
產後房係有熱水~不過都係水喉水~我次次去完toilet,都會沖涼洗傷口,因為o係toilet到洗係超辛苦同痛好多~高難度動作呢!你係產後房醒左,去完尿尿,一陣就有e生黎檢查,而每日朝早9點到,e生都會黎睇傷口~我生完上產後房,e生黎檢查條線得唔得 ,惦知個e生見到有 粒仔野o係線位,就叫左姑娘黎2個人一齊睇(唉),跟住話連線時有粒紙巾仔係到,最後個e生同姑娘仲望住講條線埋左就無ga啦~(想死)
女口 寫道:
係呀~直頭想搵個洞黎埋,我都估唔到生仔會係甘,我媽咪無同我講woo~之後先話生仔係甘ga啦,唉,我仲要係餵人奶~有時餵餵下個姑娘走黎探熱,bb 大小(我地要mark低,最好bring支 pan去)li樣o個樣~餵緊都走黎~仲要試過餵餵下有個姑娘就黎同我傾打五合一針既野~我只好一路餵一路傾~
尴介死啦~

女口 寫道:
shelley0917~
之後e生無再幫你book時間照咩?好在我第一次照,e生問我想唔想知就比我睇到係仔~同埋照到我個仔有d腎腫,so book時間e生幾個月後再照,o個次bb好乖,無啦啦轉身,e生就話bb想我地睇佢個樣~(嘩,塊面成塊pizza甘,隻眼甘細既),我講完li下,個e生笑話bb浸o係胎水到會係甘~哈哈,開心到我睇我老公傻左~我好多朋友都話我個肚唔尖,肯定係女,我媽咪都係甘,每次見我都係個b係女~話我皮膚好在,同埋靚左,跟住照左出黎,我同我媽咪講係仔~,佢都話唔信,因為我個親戚照左係仔,出左黎係女~我個pk99開心到攬住我,嚇到我呀~我老爺恨係男,佢開心到係甘笑,我心諗(真係想一把車落佢地塊面)