懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2738


81#
發表於 05-9-11 12:48 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

岩岩生完好似唔比著冇扣住?
岩岩生完o係產房d嬸嬸會幫你著,o個d係e院比~用(賓)帶&產後巾~之後你上到產後房,bb會比佢地照顧先~你就休息下,到甘上下姑娘會叫你起身餵奶~到你清醒左姑娘會叫你尿尿,d嬸嬸會拿一個鐵toilet比你,你放上床到,高難度動作尿尿,個傷口係好痛ga~(記住一定要o係好似8個鍾內all到,因為我見到有d all唔到既媽咪,要放尿喉放尿袋,扔垃圾都要拿住個尿袋行黎行去))同埋li個時候要你第一次換自己既巾,換完唔要既要放o係佢比你放巾既筒到,唔好放係其他筒,因為係拿比e生睇既~跟住叫嬸嬸黎拿走~其實e生姑娘唔會理你著有扣or無扣既~仲之你有著就得~


大宅

積分: 2738


82#
發表於 05-9-11 12:59 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917~
之後e生無再幫你book時間照咩?好在我第一次照,e生問我想唔想知就比我睇到係仔~同埋照到我個仔有d腎腫,so book時間e生幾個月後再照,o個次bb好乖,無啦啦轉身,e生就話bb想我地睇佢個樣~(嘩,塊面成塊pizza甘,隻眼甘細既),我講完li下,個e生笑話bb浸o係胎水到會係甘~哈哈,開心到我睇我老公傻左~我好多朋友都話我個肚唔尖,肯定係女,我媽咪都係甘,每次見我都係個b係女~話我皮膚好在,同埋靚左,跟住照左出黎,我同我媽咪講係仔~,佢都話唔信,因為我個親戚照左係仔,出左黎係女~我個pk99開心到攬住我,嚇到我呀~我老爺恨係男,佢開心到係甘笑,我心諗(真係想一把車落佢地塊面)


洋房

積分: 46


83#
發表於 05-9-11 13:21 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我都問左幾次架喇.. 使唔使照.. 主要有擔心bb既健康姐.. 但佢地話 你都無乜事..一切正常..一般都唔會幫你照架喇..搞到我都想去私家度睇.. 但林下林下.. 仔女都無所謂就無特登去照囉...

我99佢地都緊系想系個仔啦.. 不過我同我老公就真系無乜所謂~ 我阿媽就話.. 系佢個角度就想系女... 但系傳統角度就希望系仔.. 希望我99佢地會對我好d.. 呵呵~~~ 我就話. 佢地點林系佢地既事.. 只要我同我老公有共識就得喇..
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


84#
發表於 05-9-11 16:00 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
岩岩生完好似唔比著冇扣住?
岩岩生完o係產房d嬸嬸會幫你著,o個d係e院比~用(賓)帶&產後巾~之後你上到產後房,bb會比佢地照顧先~你就休息下,到甘上下姑娘會叫你起身餵奶~到你清醒左姑娘會叫你尿尿,d嬸嬸會拿一個鐵toilet比你,你放上床到,高難度動作尿尿,個傷口係好痛ga~(記住一定要o係好似8個鍾內all到,因為我見到有d all唔到既媽咪,要放尿喉放尿袋,扔垃圾都要拿住個尿袋行黎行去))同埋li個時候要你第一次換自己既巾,換完唔要既要放o係佢比你放巾既筒到,唔好放係其他筒,因為係拿比e生睇既~跟住叫嬸嬸黎拿走~其實e生姑娘唔會理你著有扣or無扣既~仲之你有著就得~


下...乜唔係自己行去toilet架...o係張床上面去,咁咪好辛苦囉~~
而且應該會超痛喎...自己去得唔得架
d人話生完叫姑娘比杯奶係飲會易dall到喎~~
哦,即係岩岩生完要用佢地果d質地勁差既巾...之後用完就擺落黃色果個筒度... 係咪呀??
咁咪有個傷口既...咁係咪每一次去toilet都要洗下佢架??
但係我唔知有冇熱水喎產後房...產前房我就記得係有既~~不過係水喉水黎既...
咁醫生係咪每次9點黎循房都會睇個傷口架??


大宅

積分: 2738


85#
發表於 05-9-11 19:59 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917
係仔係女都好,都係自己個b~老爺奶奶只不過要威,
等人知有人幫佢地傳宗接代~我老公未知係仔係女時,佢就話仔女都係自己個b~到知道左o個日,佢就同我講其實佢鍾意仔多d,可以同佢玩到woo~激死~之後個仔出左黎,我老公d朋友係甘講話我老公好命,可以生到個仔(因為佢地生既全都係女),攪到我老公幾開心(我就一d開心都無),老公同佢老豆老母都係一擔擔~唉....不過,如果你99佢地知你個係女,搵野黎講,你唔洗理佢地,當初我老爺講話如果生既係女,2年後再生番個仔~我都即刻話係咪你比$養呀,生一個洗痛ga


大宅

積分: 2738


86#
發表於 05-9-11 20:12 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

係要o係床到去ga~係超痛,但係無法啦~惟有慢慢all出黎~
質地勁差?都唔算呀,同我地用既差唔多~係呀,要放落筒到~
最好緊係一去toilet就洗啦,唔係好易發炎~
產後房係有熱水~不過都係水喉水~我次次去完toilet,都會沖涼洗傷口,因為o係toilet到洗係超辛苦同痛好多~高難度動作呢!你係產後房醒左,去完尿尿,一陣就有e生黎檢查,而每日朝早9點到,e生都會黎睇傷口~我生完上產後房,e生黎檢查條線得唔得 ,惦知個e生見到有 粒仔野o係線位,就叫左姑娘黎2個人一齊睇(唉),跟住話連線時有粒紙巾仔係到,最後個e生同姑娘仲望住講條線埋左就無ga啦~(想死)


洋房

積分: 46


87#
發表於 05-9-12 09:43 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
係要o係床到去ga~係超痛,但係無法啦~惟有慢慢all出黎~
質地勁差?都唔算呀,同我地用既差唔多~係呀,要放落筒到~
最好緊係一去toilet就洗啦,唔係好易發炎~
產後房係有熱水~不過都係水喉水~我次次去完toilet,都會沖涼洗傷口,因為o係toilet到洗係超辛苦同痛好多~高難度動作呢!你係產後房醒左,去完尿尿,一陣就有e生黎檢查,而每日朝早9點到,e生都會黎睇傷口~我生完上產後房,e生黎檢查條線得唔得 ,惦知個e生見到有 粒仔野o係線位,就叫左姑娘黎2個人一齊睇(唉),跟住話連線時有粒紙巾仔係到,最後個e生同姑娘仲望住講條線埋左就無ga啦~(想死)


又真系幾尴介.......
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


子爵府

積分: 10954


88#
發表於 05-9-12 16:08 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口:

你仔仔D相有得睇未呀~
瑩瑩既得意相


大宅

積分: 2738


89#
發表於 05-9-12 17:14 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

未呀~佢本來話今日送相黎~點知打黎話聽朝先送到黎~
我都無o係佢到做cd呀~諗住出面平d~你知唔知出面邊到做會平d呀~?我都好心急睇到d相,一有我就即刻放上黎啦~
你囡囡個樣好得意呀~肥嘟嘟甘~真係好想咬下佢 ~
我個仔仔就唔肥啦,一味得個高字~咬佢都無口感~ ,
係呢你囡囡出左幾多隻牙仔呀~我個仔岩岩出左第5隻~
佢到差唔多7個幾月先出,一係唔出一出就係甘狂出~比佢咬到都幾痛~本來我都想影扮油油既相,但係影相佬話佢係甘咬野,最好唔好影~係呢你諗唔諗住等佢一歲再影呀?


大宅

積分: 2738


90#
發表於 05-9-12 17:31 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

係呀~直頭想搵個洞黎埋,我都估唔到生仔會係甘,我媽咪無同我講woo~之後先話生仔係甘ga啦,唉,我仲要係餵人奶~有時餵餵下個姑娘走黎探熱,bb 大小(我地要mark低,最好bring支 pan去)li樣o個樣~餵緊都走黎~仲要試過餵餵下有個姑娘就黎同我傾打五合一針既野~我只好一路餵一路傾~
尴介死啦~


子爵府

積分: 10954


91#
發表於 05-9-13 14:09 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我都唔太清楚,因為d相我攞走自己晒,我樓下間相鋪無收我整cd錢~
我囡囡依家有4隻牙仔~佢都係7個月大度出牙!!


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


92#
發表於 05-9-13 17:09 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
係呀~直頭想搵個洞黎埋,我都估唔到生仔會係甘,我媽咪無同我講woo~之後先話生仔係甘ga啦,唉,我仲要係餵人奶~有時餵餵下個姑娘走黎探熱,bb 大小(我地要mark低,最好bring支 pan去)li樣o個樣~餵緊都走黎~仲要試過餵餵下有個姑娘就黎同我傾打五合一針既野~我只好一路餵一路傾~
尴介死啦~


咁我又唔會覺得好尴介既...講真佢都見唔少啦~~
而且第日我唔識餒人奶我都會問佢地架~~
只驚佢地唔理你姐~~
我尋日同個BK媽咪去左萬朝個講座...個醫生講野好爆架~~
攞左個奶樽,huggies NB尿片2片,重有d乜q野$300現金劵...不過係咩...坐月,陪月果d...


大宅

積分: 2738


93#
發表於 05-9-13 19:53 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

CHERRY_K
我d相有啦~睇到都好開心,因為呀仔好多都係笑~差左佢唔係幾望鏡頭(因為個女人係甘周圍走),但係我睇到都好開心~我諗住一歲再去,不過諗住去第間試下~我諗住o係快圖美到做隻cd,$40一隻~我唔識惦樣放上去,即係好似你甘~不如你教下我呀~


子爵府

積分: 10954


94#
發表於 05-9-15 09:30 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

你有yahoo既e-mail就可以用埋佢地有既相薄,甘你將d相放上去,將本相薄揀公開,再copy條line出來比我地睇咪得囉!


大宅

積分: 2738


95#
發表於 05-9-15 19:43 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

cherry_k
啊~睇黎好似好易甘~甘我做左隻cd出黎即刻放上去先~


大宅

積分: 3614


96#
發表於 05-9-15 22:22 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
shelley0917~
之後e生無再幫你book時間照咩?好在我第一次照,e生問我想唔想知就比我睇到係仔~同埋照到我個仔有d腎腫,so book時間e生幾個月後再照,o個次bb好乖,無啦啦轉身,e生就話bb想我地睇佢個樣~(嘩,塊面成塊pizza甘,隻眼甘細既),我講完li下,個e生笑話bb浸o係胎水到會係甘~哈哈,開心到我睇我老公傻左~我好多朋友都話我個肚唔尖,肯定係女,我媽咪都係甘,每次見我都係個b係女~話我皮膚好在,同埋靚左,跟住照左出黎,我同我媽咪講係仔~,佢都話唔信,因為我個親戚照左係仔,出左黎係女~我個pk99開心到攬住我,嚇到我呀~我老爺恨係男,佢開心到係甘笑,我心諗(真係想一把車落佢地塊面)



你講既野完全符合我,我現在照了是仔呀!!!但好人都話我個肚唔尖,我老公超級恨仔,不過我都想第一胎係仔,然後再生多過女。


大宅

積分: 2738


97#
發表於 05-9-15 23:21 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

灰熊寶寶
你老公同我老公一樣,都係恨仔~我諗我收工啦~一個就夠囉我未有前,d人就話叫我地快d結婚生bb~我生完坐月後d人就開始話,2年後生多個女啦~唉,都唔知佢地想點~我咪話係咪你幫我痛幫我養囉~
其實尖同圓係咪真係睇得到係仔係女ga?


男爵府

積分: 9409

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 15週年勳章 親子王國15週年勳章


98#
發表於 05-9-16 01:30 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我上年五月都係瑪嘉烈生左個仔仔,我係穿水入院,產房d助產士都幾惡架,我由入產房一路係咁嘔,直到生完阿仔先至唔嘔,係嘔呢個時間只係聞笑氣,個醫生黎巡房,問我係咪好辛苦叫助產士幫我打止痛針,但助產士話我嘔得咁勁唔打得止痛針,又成日叫我唔好嘔,又唔準陪產,我按鐘好耐助產士都話未生得,到我感覺生得時,她們才一窩蜂走入來幫我接生,我當時覺得好慘,但都明白到她們當時十分繁忙,因同一時間都有兩個媽咪都生得。產後房阿姐和姑娘都幾好,值得一讚。


大宅

積分: 3614


99#
發表於 05-9-16 11:37 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
灰熊寶寶
你老公同我老公一樣,都係恨仔~我諗我收工啦~一個就夠囉我未有前,d人就話叫我地快d結婚生bb~我生完坐月後d人就開始話,2年後生多個女啦~唉,都唔知佢地想點~我咪話係咪你幫我痛幫我養囉~
其實尖同圓係咪真係睇得到係仔係女ga?


女口,
我老公恨仔,但我始終覺得一仔一女就最好!!!因為我自己都係咁!!!!你既case同我一樣,結婚後就比人催生bb, 不過自己都想生。
d老人家就話,尖係仔,圓係女,但這都沒有科學根據!!!


男爵府

積分: 6426


100#
發表於 05-9-16 11:47 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈



我都會去瑪嘉烈生,
今日有冇人去聽講座呀~
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo