婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41556


81#
發表於 11-6-12 11:37 |只看該作者
美亞 發表於 11-6-12 10:28
樓主:我是否睇漏眼? 咩原來你訓地下??? 唔怪得你C6唔想下決心搬LA? 你應該俾你C6訓地下.(俾佢體驗下個滋味. ...

係呀, 有d男人, 針唔吉到肉真係唔知痛, 個老婆訓地下, 佢訓床, 佢當然舒服啦, 個老婆唔出聲都以為個老婆訓地下好舒服囉..所以, 叫佢訓地下睇下佢仲搬唔搬


大宅

積分: 1533


82#
發表於 11-6-12 12:50 |只看該作者
方麗娟 發表於 11-6-12 09:45
下, bb先至得3個月, 我以為你bb已有1歲幾, 冇空間就真係唔得.

你老爺只係做咗3個月爺爺, 又難怪睇唔到bb ...

D62 以為新抱唔識煮飯, 真係會餓屎佢個寶貝仔, 個仔唔識搵野食咁, 要飯來將口睇到佢吞左啖飯落左肚消化埋先安落架, 我唔係訓地下, 哈哈, 如果要我訓地下, 我不如訓街好過, 起碼自由d, 我係訓下床, c6訓上床, 不過都係衰過未嫁時啦, 自己呀媽幾時都聽到自己既仔女受苦都會心痛, 我都係坐月, 佢上99家先知我咁輪落=.=
比62既家用就從來冇打算cut既, 就算比多d 62, 佢都係反對搬...

點評

美亞  你62系白痴? 咁佢將來屎左之後佢GA寶貝仔咪一樣餓屎?  發表於 11-6-12 12:55


大宅

積分: 1533


83#
發表於 11-6-12 12:52 |只看該作者
小mama 發表於 11-6-12 11:37
係呀, 有d男人, 針唔吉到肉真係唔知痛, 個老婆訓地下, 佢訓床, 佢當然舒服啦, 個老婆唔出聲都以為個老婆訓 ...

我2家打算唔訓床, 訓係廳個走廊位, 又一日開冷氣開到黑, 睇佢叫唔叫我地搬=.=


珍珠宮

積分: 41556


84#
發表於 11-6-12 13:10 |只看該作者
meimeimei1208 發表於 11-6-12 12:50
D62 以為新抱唔識煮飯, 真係會餓屎佢個寶貝仔, 個仔唔識搵野食咁, 要飯來將口睇到佢吞左啖飯落左肚消化埋 ...

你62諗到你C6成個港孩咁, 離開佢會餓死, 都唔識教仔, 如果你c6真係會餓死, 你62就係最大罪, 對唔住列祖列宗...
因為佢教到你c6唔可以冇左佢....


大宅

積分: 2000


85#
發表於 11-7-14 12:49 |只看該作者
唔好同62嘈, 自已同c6傾掂數先la


子爵府

積分: 14910


86#
發表於 11-7-14 13:59 |只看該作者
大部分既62,99都係有戀子情意結. 我62,99日哦夜哦問我地幾時搬返去佢地到一齊住. 我老公同佢地講屋企仲邊有位. 62,99實話無問題. 最好1家10口好似圍村咁住埋一起.
其實當初唔想個寶貝仔比人搶左去結婚前早D講啦. D仔唔結婚,米一世可以攬住個寶貝羅.

點評

meimeimei1208  結左婚就組織另一個家架啦,6299硬要破壞人家庭,掉轉d野講仲話人攪散佢頭家  發表於 11-7-15 13:35
rine0976  我個62真係咁講呀, 佢話一多個外人(我) 就麻鬼煩, 搞散佢個家咁喎~  發表於 11-7-14 17:20


大宅

積分: 4414


87#
發表於 11-7-14 17:06 |只看該作者
樓主,我建議你唔好等你62開聲喇,你訓地下佢地都唔覺有咩問題 (連你c6都係),就肯定哩家係痴線架啦! 你等班痴線的人點頭放你地走? 我諗世界未日尼到都未等到佢地點頭! :;pppp:

樓主,依家你係屈就到連你c6都覺得你係可以屈就的人呀! 佢地成家都睇你唔起呀! 好人好者點會俾自己"家人"訓地下呀,仲要係個女人仔呀!!

有時啲野唔係你諗住自己偉大,人地就會領情架! 對自己好唔好,係睇你自己點對待你自己呀! 你都有阿媽生呀,你咁訓法,你阿媽會點諗呀? 佢心痛點解自己個女要咁作賤自己呀! 我係你阿媽,我會憎男家一世囉~

你有囡囡,你應該好明白唔想自己個女受唔到保護的心情架,哩個同樣係你媽媽的諗法...

堅決啲,為左將來,搬出去住啦! 講真,如果c6哩一刻仲唔保護你的話,佢真係愛你? 定愛佢屋企人? 自己心中有數啦!

點評

j123tse  好認同~  發表於 11-7-15 14:02


男爵府

積分: 6588


88#
發表於 11-7-14 17:19 |只看該作者
我都係咁既情況, 我唯有成日係C6面前喊, 咁C6都肯搬出去, 不過上次只係提一提話分開住, 62已經癲左咁 , 而家我地PLAN 梗9月搵屋搬, 到時唔知點開口, D 62 係癲架, 我真係唔知到時佢會點呀, 唉


公爵府

積分: 28209


89#
發表於 11-7-15 01:33 |只看該作者

回覆:62唔比我地搬走

樓主你地既然出得去睇樓,之後其實只係要「知會」你62你地要搬,而唔係問佢意見law。我都覺得係你地兩個唔堅定



點評

美亞  佢兩個人系   不堅定+不同心...  發表於 11-7-15 09:29


公爵府

積分: 28209


90#
發表於 11-7-15 01:36 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+meimeimei1208+於+11-6-1

原帖由 meimeimei1208 於 11-06-11 發表
本帖最後由 meimeimei1208 於 11-6-11 14:40 編輯
會。個老豆咁自私,唔認咪唔認law,心安理得呀。




男爵府

積分: 9032


91#
發表於 11-7-15 04:27 |只看該作者
同c6堅持講要搬囉,佢5同意,妳番呀媽到住先囉,佢地咪一樣冇得見bb!


大宅

積分: 1533


92#
發表於 11-7-15 10:33 |只看該作者
CACAO123 發表於 11-7-15 04:27
同c6堅持講要搬囉,佢5同意,妳番呀媽到住先囉,佢地咪一樣冇得見bb!

我堅持左啦, 2家自己同呀b搬左去新屋先

點評

rine0976  恭喜^^  發表於 11-7-15 14:32
美亞  正確....明天會更好....  發表於 11-7-15 10:39


男爵府

積分: 9786

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


93#
發表於 11-7-15 12:49 |只看該作者
係呀陰d陰d咁搬d衫過去


大宅

積分: 1533


94#
發表於 11-7-15 13:25 |只看該作者
Amanda2025 發表於 11-7-15 12:49
係呀陰d陰d咁搬d衫過去
冇錯呀, 不過一個星期都要返一日99家, 要交戲...


子爵府

積分: 14910


95#
發表於 11-7-15 14:05 |只看該作者
所以我結婚前已經同C6講得清清楚楚, 如果要同住就唔好結左啦. 住得太近都唔好, 因為我99試過神咁早打電話比我地話上梗黎叫我地即刻換衫落樓接佢. 我地家陣無BB都咁, 有BB實自己中上黎..mouth: 我成日鼓勵C6返多D去99屋企食飯我都唔介意62,99起有早一日通知我地既情況黎探我地. 不過就唔想佢地當正我地呢到係佢屋企.
C6都有時提起搬返近99附近, 唔知點解我一聽到D眼淚就不受控制咁標出黎.. 所以我老公都唔敢再提.


大宅

積分: 1533


96#
發表於 11-7-15 20:47 |只看該作者
rine0976 發表於 11-7-14 17:19
我都係咁既情況, 我唯有成日係C6面前喊, 咁C6都肯搬出去, 不過上次只係提一提話分開住, 62已經癲左咁 , 而 ...

我都好明白你感受, 6299成斑都有病, 又要憎我地, 又唔肯放生我地, 又唔係要佢地比錢搬, 我地都有人權, 你一於多d返外家係9月前, 9月之後搵到樓, 就move去住, 然後都係扮話返外家, 你62唔會癲到去外家捉你地返去掛, 咁62冇權唔比你返外家既, 我地都係返自己屋企姐, 再唔係我地學佢果朝lor, 話自己媽咪諗諗下都係唔比我地搬去老公到住lor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo