想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5436


81#
發表於 11-7-28 16:41 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

我同你都一樣,之前食唔到野,突然有一日好肚餓,仲同老公講,阿b終於肯食野,點知........


禁止訪問

積分: 759


82#
發表於 11-7-28 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5436


83#
發表於 11-7-28 17:48 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

係呀!努力接受中。睇埋中醫了。


大宅

積分: 3747


84#
發表於 11-8-17 18:34 |只看該作者
我都好想知BB有心跳同冇心跳,事前有沒有徵兆? 咁吾駛"重蹈覆徹"....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


85#
發表於 11-8-17 18:37 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 00:03
每當回想時都會暗然流淚!我好明白

你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下
我四月冇左,到家下見到人地冇,我都會稔番起自己就會哭!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


86#
發表於 11-8-17 20:23 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我係6月尾冇左,宜家身体and心態都ok!!! 你都要快d走出陰影,吾好吾開心呀!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


87#
發表於 11-8-18 16:10 |只看該作者

引用:剛做了刮宮手術,+現在想回有什麼徵兆知道BB

原帖由 bankwest 於 11-07-02 發表
剛做了刮宮手術, 現在想回有什麼徵兆知道BB有事....因為我冇流血冇肚痛冇不適現象......
情況是6wk時照到B ...
我一有就腰背痛+流啡,周身唔舒服,坐車或綁安全帶都好想嘔,冇左前就冇咩痛同舒服左好多。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5436


88#
發表於 11-8-18 17:14 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

腰痛是一大特徵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo