想生BB

跳至

首頁
34567...24

尾頁
   7


男爵府

積分: 7674


81#
發表於 11-7-21 16:28 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-21 10:25
我上次係到到DAY10左右就開始好辛苦,跑唔到步,行唔得快啦!
呢幾日都仲早,只係打咗4枝針,未有反 ...

我都想谷到3粒...


別墅

積分: 673


82#
發表於 11-7-21 17:02 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 18:02
我哋17,18,19號都人day1, 咁我哋放精真係有機會遇見.

我上次咁啱要走去尖沙咀, 咪順便揾姑娘幫我打. ...
according to my past expereince, my iui treatment should be schedule on day 12....有緣相見!


別墅

積分: 673


83#
發表於 11-7-21 17:08 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-20 18:17
安胎針? dr tung 又冇叫我打安胎針呀, only 塞藥咋.
你係咪揾姑娘教你打破卵針?
喺仁安, 學打針, 都要比 ...

最初係塞藥..if fails..and then dr tung will try 安胎針 on next cycle
yes, 係仁安姑娘教我打破卵針...no additional charge for learning fees


大宅

積分: 1843


84#
發表於 11-7-21 20:17 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

唔係呀~ 係星期日先day 9 呀~ haha! 係咪早左d?


大宅

積分: 1843


85#
發表於 11-7-21 20:20 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我無量到呀! 日日check好辛苦! 不過有用紅d, 之前兩日得個控, 今日有淺線...不過今日飲少左水, 可能有影響


子爵府

積分: 13137


86#
發表於 11-7-23 17:00 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-21 11:04
沙拉拉,

見你開始左iui, 入來同你打下氣

波波:
係呀!! 唔可以同你一樣, NATURAL BINGO 呀!
仲好想好似你咁tim.....

雖然都有d 失望架! 不過, 都怪自己& c6 都唔勤力囉!
又要靠dr tung 啦!

講個好消息你知! dr tung 話我d 多囊少咗好多呀! 冇以前咁嚴重啦! 我之前見到都係超多細細粒的泡泡,
但呢2次去, 只見幾粒咋! 佢話我進步咗呀! 仲笑我面色好咗好多, 又肥咗呀! ^o^

你呢? 近來點呀???

小b 乖乖嗎? 工作順利嗎?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


87#
發表於 11-7-23 17:05 |只看該作者
little_et_bb 發表於 11-7-21 13:50
路過來鼓勵下大家!
本人有多囊, 上年十月份開始睇阿董,
開初阿董認為我後生(其實都近三字頭), 可以慢慢來,

多謝你的鼓勵!!!! ^^
你有冇食metformin?

我都係有多囊, 上次iui dr tung 開咗 metformin 比我食, 但係今次就冇啦. 唔知點解呢?

你bingo 之後係咪都仲要去揾佢照u/s 一次? 佢幾時先肯出懷孕証明比你? 有冇抽血check hcg?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


88#
發表於 11-7-23 17:06 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-21 14:41
你淨係打針, 唔洗食排卵藥?

yes, 冇食藥. 因為上年11月食藥, 係一粒都冇架.
所以之後做iui 都係only 打針, 冇食藥啦!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


89#
發表於 11-7-23 17:07 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-21 16:28
我都想谷到3粒...

今日去咗check 啦! 都係唔得呀! only 2咋!
1 粒10, 1 粒9mm.

再打多4日x 75iu.....


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


90#
發表於 11-7-23 17:10 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-21 17:02
according to my past expereince, my iui treatment should be schedule on day 12....有緣相見!

mine is on day 14. hahaa......
my m came 2 days earlier than yours, 真係有機會見喎!

我暫定係29/7 做呀! 27/7 再去見董醫生呀!most likely will 打破卵針on that day.
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


91#
發表於 11-7-23 17:17 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-21 17:08
最初係塞藥..if fails..and then dr tung will try 安胎針 on next cycle
yes, 係仁安姑娘教我打破卵針... ...

係喎! 係喎!! 我上次明明話要收$$70 學打針筆架!

今日姑娘又問我學唔學打另一隻. 要加藥粉的gonal-f.
我猶豫咗一陣..... 又學? 又要比$ 學打針????
不過, 學咗都好, 今次攞咗2劑係有藥粉的, 仲有呀, 到27/7 打破卵針時, 唔駛又走來走去.
結果, 我學咗. 最後, 個姑娘好鬼祟咁同我講: 我今次冇收你學打針錢呀! 我就好開心咁多謝佢啦! ^^

我一共要打多4枝 x 75iu.
枝針筆仲有2次可以打, 再加多2枝散裝要加粉的, 共有4枝.

哎..... 真係唔明白, 點解加粉打的要咁大枝, 咁多份量, 枝針咀又長!
明明枝筆係又短, 份量又少... 好易打架嘛!!

你地係咪都係咁?




I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


92#
發表於 11-7-23 17:19 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-21 20:17
回覆 zarara188 的帖子

唔係呀~ 係星期日先day 9 呀~ haha! 係咪早左d?

係喎.... day 9 又真係早咗d 呀! 等到day 12先試吓玩啦!
到時一睇就可以見到2條深粗線, 咪仲excited!!! 唔駛估估吓呀ma!

^^
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


93#
發表於 11-7-23 17:21 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-21 20:20
回覆 zarara188 的帖子

我無量到呀! 日日check好辛苦! 不過有用紅d, 之前兩日得個控, 今日有淺線...不過今 ...

我都係咁話, 日日check 真係好煩架! (而我又冇高低, 所以, 更加冇謂囉!)

希望你條淺線, 越來越深啦!!!!!!!!!

唔好比自己太大壓力呀!

神允許的話, 你定必會得著! 多d 祈禱啦! 我都會為你祈禱 GA!!!

gan ba de!!


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


94#
發表於 11-7-23 17:35 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-20 22:03
唔會掛
我今日3500埋單

你係咪去仁安做的? (OR 翹康?)

你有冇覺得肚谷谷咁?

今日阿董問我有冇肚谷, 我答冇, 因為只係打咗5日針, 未開始谷.

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


95#
發表於 11-7-23 17:37 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-20 12:56
星期六先dr tung, 就知幾時做iui...

如果星期日做, 吾知要加幾錢?

HIHI, 你今日見完Dr tung ? 我都係今朝見佢呀!
係咪confirm 咗明天要做iui?
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


96#
發表於 11-7-23 17:38 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

多謝你呀! 希望bingo啦! 我都係忍唔住check~ 好緊張!


子爵府

積分: 13137


97#
發表於 11-7-23 17:47 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-23 17:38
回覆 zarara188 的帖子

多謝你呀! 希望bingo啦! 我都係忍唔住check~ 好緊張!

你呢種心情, 我都好明白. ^o^

呢2 日仲有冇頭暈暈呢?
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


98#
發表於 11-7-23 17:51 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

有小小gei! 但最暈係排卵後3,4日.
我成日諗都怕自己諗到傻!


點評

zarara188  老實講, 都好難control 到自己唔去諗! 揾d 其他無謂嘢做吓啦! ^^  發表於 11-7-23 18:01


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


99#
發表於 11-7-23 19:05 |只看該作者
本帖最後由 jennynini 於 11-7-23 19:12 編輯
zarara188 發表於 11-7-23 17:00
波波:
係呀!! 唔可以同你一樣, NATURAL BINGO 呀!
仲好想好似你咁tim.....

條條大路通羅馬, 自然又好, iui又好,
只要生到健康b, 一樣咁開心~~

bingo過, 身體真係會有影響,
董醫生都話bingo過易再bingo d,
祝你一切順順利利~~

過左12w, 身體開始冇之前咁多唔舒服, 心情都實在左,
小b亦大得好快, 上個星期去做oscar, 小b已經有7.xcm,
見小b係咁彈下彈下, 好活躍,
但就夾住腳仔唔比睇, 未知係囝定囡.

已經同老細講左我有左, 佢笑笑口咁恭喜我, 舒左口氣,

始於一日未講, 都有D緊張, 唔知佢會有咩反應,

而家講左, 同事亦知左, 返工都輕鬆左~~


男爵府

積分: 7674


100#
發表於 11-7-23 19:16 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 17:35
你係咪去仁安做的? (OR 翹康?)

你有冇覺得肚谷谷咁?

我答佢有
我補左2針, 加破egg 針 去到打破egg 針的晚上我feel 到有分秘lor

首頁
34567...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo