自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


81#
發表於 11-7-21 17:16 |只看該作者
回覆 yaukwan 的帖子


wendy614 我都有一粒係腳底下d位置, 不過就無你相中個粒咁大. 發表於 10 小時前

咁你好唔好呢??


人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 10096


82#
發表於 11-7-21 17:21 |只看該作者

引用:Quote:yaukwan+發表於+11-7-20+16:23+係咁

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
我個女2隻手重要係斷掌, 真係極品中之極品
我個女一樣兩隻手斷掌,同佢老豆一樣!




侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 11-7-21 17:48 |只看該作者
我細女2隻合共有3粒墨,一隻腳有2粒墨,一粒係腳指下面,一粒係近腳爭位,另一隻腳有一粒係中間,咁樣好唔好架?又有冇話代表d咩?


男爵府

積分: 9344

畀面勳章


84#
發表於 11-7-21 19:17 |只看該作者

引用:回覆+yaukwan+的帖子 我個細女都有,+但無

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
回覆 yaukwan 的帖子

我個細女都有, 但無你果粒咁深色及明顯
我都係,不過人地話我係"腳踏一星,只能管兵"喎管兵即係好唔好呀? 個語調好似好negative 咁





公爵府

積分: 25034

畀面勳章 大廚勳章


85#
發表於 11-7-21 19:37 |只看該作者

回覆:請問腳底有墨?

我嗰粒係眼尾下少少!啲人話係會成日喊!我又真係好易喊架!有無人同我一樣?:;pppp:



點評

oknsca  有....我細仔有淚痣亦係喊包一名!  發表於 11-7-22 00:00
我叫思思媽呀~


伯爵府

積分: 16361


86#
發表於 11-7-21 23:15 |只看該作者

回覆:請問腳底有墨?

我媽,我,我大仔,細仔都係右斷掌,呀媽話以前d人講斷掌既人係人生三樣是但一様唔好(父母or夫妻or子女)
我媽的媽媽(我外婆)係我媽未夠一歲被蛇咬死左,
我自己就同呀爸緣薄(佢後生出去做野,我又早嫁,唔似姐妹咁可對呀爸耐d)
呀仔,未知(但男仔好似話斷掌係好,同叻)唔似我地女仔條命苦d)




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo