自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 1511


81#
發表於 11-7-26 09:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 11-7-26 09:11 |只看該作者
唔知有無第三集?
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


水晶宮

積分: 71291


83#
發表於 11-7-26 09:14 |只看該作者

回覆:大陸女誓要嫁港男

應該叫:大陸女誓要攞香港身份證~~~嫁港男!



            


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


84#
發表於 11-7-26 09:15 |只看該作者
我都想嫁個有錢人, 不過, 唔使香港都得.

低能的, 去得咁既地方,
都唔慌好啦!

如果係大陸有固定職業, 收入不錯的話,
我寧願係大陸生活啊!
落黎, 只會多一個人攞綜綬.


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


85#
發表於 11-7-26 09:25 |只看該作者

引用:Quote:meko~+發表於+11-7-25+22:26+我敢保

原帖由 celery 於 11-07-26 發表
完全相信!諗起之前聽過一單社區新聞,
男主角係智障,喺四川娶個大陸女人,生左一仔一女,記憶中係分別四歲同八 ...
佢自己攞黎賤,佢唔係唔知男既有智障都嫁,佢唔係唔知有可能生智障b都生,辛苦就預左,頂唔順c左去囉:;pppp:




伯爵府

積分: 18064

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


86#
發表於 11-7-26 10:06 |只看該作者
本帖最後由 NICOLE123 於 11-7-26 10:18 編輯

大陸女人真係好xyz架

先講我大嫂 (即係c6大哥既老婆)
老家在吉林 (係好遠既地方. 我大伯話去一次既路費貴過去日本)
有3姐妹. 都唔知用咩方法去到深圳..唔知打咩工 (99都唔知 不過我估一定唔係工廠妹)

一個就係大陸同個男人生左個仔之後就同人婚離, 帶住個仔同hk男人結婚.
申請到左hk就再同呢個男人離婚.

第2個又係唔知點識左個hk男人,又係申請到左hk就再同呢個男人離婚.

我大嫂就同大伯結婚多年都話自己身體唔好無仔生. 我99帶佢去見醫生...醫生話佢無問題..點知一申請到hk 99要佢去打工, 一個月唔夠就話有左...........奇奇奇 跟手就唔洗番工!!!! 我大伯做地盤既. 果次我同大嫂講叫佢比心機d教個小朋友..大個左搵份好d既工. 佢話有咩所謂者 做地盤都好好呀...我真係無言...
大嫂一知道自己有左(當時我其實都有左不過遲佢一個月我未出聲講比99知)即時叫99同c6講要層天水圍居屋寫佢地個名 (層樓係我c6既名). 大伯比佢日煩夜煩 怕左佢 就打電話同c6講要求加名..我即時同佢嘈. 我話大肚大哂呀! 係唔加架喇 再嘈我拎層樓去盡按 跟手唔供 等銀行收樓 叫佢地訓街. 佢地霸左我地層樓住仲係度嘈 !!!

其實我同c6到而家都懷疑個仔都唔知係唔係大伯!!!!一d都唔似樣.

點評

shctsoi  暗中攞 bb 同大伯頭髮驗 DNA  發表於 11-7-26 11:06


珊瑚宮

積分: 105355

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


87#
發表於 11-7-26 10:08 |只看該作者
:;pppp:


大宅

積分: 2578


88#
發表於 11-7-26 10:30 |只看該作者
好好笑!呢個"胞胞姐姐"肯定係失心瘋!
http://lb3f.lilypie.com/MTMe.png


男爵府

積分: 6803


89#
發表於 11-7-26 10:31 |只看該作者


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


90#
發表於 11-7-26 10:57 |只看該作者
落黎生活真係咁好?
而家好多大6女人都後悔...
又話間屋細,又話老公搵得小,話以前在深圳大家飲飲食食仲開心...
有d仲話比老公呃左,好多本身同家人住,落到黎又話會搬出去..
一拖拖幾年都冇錢搬...一家迫埋係間公屋度,要睇家婆面色,
個個都心諗自己一定唔係比人呃果個...
點知...有d又要做後母,但人地個女成1x歲,成日嘈個男人就幫前個女..
果個四川嫁落黎同我呻到喊佢話本身以為香港男人好有風度,唔打女人..佢好憧憬,本身又帶住個仔1x歲,諗住老公會申請埋落黎,點知佢老公又打老婆,又唔肯申請人地個仔,而呢個女人就話上面好多姊妹都有小朋友,人地老公都肯申請...

有一個呢就嫁個亞伯,佢話悶到死,又要服侍佢三餐,
一放長假就返上上面,因為有屋..
個亞伯唯一好處是肯申請佢個仔來香港,
差不多18歲來到,讀中三
仲有好多case ,我都費事打咁多...
因為講真,我都有部份幾岩傾,唔係話咩,人地落到黎咩野都唔識,老公又唔教都幾慘,試過有個媽媽問我郵票邊度有得賣佢地搭車又唔識

點評

chunwai_315  陰功=.=  發表於 11-7-26 14:44
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


91#
發表於 11-7-26 11:01 |只看該作者
本帖最後由 meia 於 11-7-26 11:01 編輯

大6花痴生擒港男

好彩我老公從不返 大6 玩
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


92#
發表於 11-7-26 11:05 |只看該作者
仲有,我幾個朋友上親去就沖大頭鬼,通常出左糧果幾日先上去,
一係上前周圍問人借錢..
又要扮哂野又冇錢,
仲要問我借!
我話點解冇都要周圍跑數黎攞酒,?可以同女家講唔攞酒住遲d先,
佢話上面一定要攞,
佢又冇長工,做地盤散工,因為入行冇耐,年紀又唔係細,
一日得350-400 佢都話每日食飯搭車食煙最起碼用100
仲要唔係成日開足工,
邊有錢?
仲要同家人迫埋一間公屋,佢結左婚而家如果老婆落黎就迫埋一格碌架床,

點評

chunwai_315  何必呢! 所以女人真係要睇清楚先好嫁. 不過最好都係靠自己  發表於 11-7-26 14:46
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


93#
發表於 11-7-26 11:12 |只看該作者

引用:Quote:ccwife+發表於+11-7-26+00:30+有一个

原帖由 FullOfBlessing 於 11-07-26 發表
卡片之嘛, 俾幾百蚊印兩盒都得啦, 我印全英文, 難道我就係鬼妹?
係喎,如果我係男人,只要整d懶靚卡片就呃到d大陸妹,都幾爽



---生命無價,請支持領養---


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


94#
發表於 11-7-26 11:14 |只看該作者
penpenvivi 發表於 11-7-26 00:24
有一點我認同,HK男比較有氣質,如果同國產男比較,當然好好多,
但上得去果d都唔係呢



我女同學媽咪就係一心以為香港男人好好,唔打女人,斯文...
點知落酊黎一齊住成日為前妻個女同佢嘈,仲打佢!
呢個媽咪真係好慘,日日都唔開心,日日湊完個女放學都唔返屋企住,同個女在公園坐到6點幾先返去,
自己又心掛掛在大陸的仔,好慘呀呢個仔佢老公唔肯申請落黎,另一個家長個仔佢老公剛剛申請佢個仔落黎,不過呢個是亞伯!
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


大宅

積分: 4547


95#
發表於 11-7-26 11:20 |只看該作者
我2個細佬, 1個同廣西大6女人結婚約4年, 生左1個仔, 但成日打佢, 又難教, 之前申請公屋, 而家仲未有, 同爸媽一齊住, 老人家話佢成日唔做野, big埋間屋住又細, 仲話我細佬搵$少, 又要搵名校, 9月讀k1, 已經睇緊小一, 話要讀培正, 佢話人地話呢間好, 我同佢講要培養個仔學呢樣果樣, 而佢又話唔識教佢, 話d功課深...另外一個9月結婚, 個女仔成日吹我細佬結, 識左8月個, 好似急住來定居, 又冇野做, 仲話一結完馬上生仔. 我個人唔同意, 但又冇辦法左止佢地, 到時big埋間公屋3xx, 住7個都唔知點住~


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


96#
發表於 11-7-26 11:22 |只看該作者
:;pppp::;pppp::;pppp:


男爵府

積分: 5684

環保接龍勳章 畀面勳章


97#
發表於 11-7-26 11:24 |只看該作者

回覆:大陸女誓要嫁港男

Chi chi 地,味又係要捱,我屋企樓下遍地黃金,有排佢執:;pppp:




水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 11-7-26 11:30 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

你真係講得岩,我有個表叔就係咁,佢個仔未出世時醫生抽胎水都話有問題,因為係仔表嬸唔肯落,生左出來係有問題架,表嬸白痴到個仔25歲果年返大陸鄉下幫佢娶老婆,又真係有個26歲大陸妹嫁佢,禮金要左30萬,同起左幢樓3層架,係三水,哈......真攪笑,個老公口水流流連一切生活上d野都冇能力做,個腦得二歲智商,大陸妹可以係嫁左入門兩年就大左肚生左個仔添.....

表嬸仲開心到擺滿月酒...之後有親戚傳出來...個仔其實係老爺架...為左來香港真係咁冇自尊?
<br><br>


洋房

積分: 44


99#
發表於 11-7-26 11:40 |只看該作者
真係好唔要面......怪不得香港男士都返大陸娶老婆.........佢地咁「主動」!!


大宅

積分: 1684


100#
發表於 11-7-26 11:40 |只看該作者
依家重興揾香港老公咩﹖

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo