立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2552
Monkichichan168 發表於 11-8-9 12:05 我尋曰係Day9,都開始用紅D,有10%既淺線!大家一齊努力!
積分: 2719
積分: 2743
原帖由 sandy997 於 11-07-31 發表 25/7day1, 大家一齊努力
積分: 2564
積分: 2878
積分: 1445
積分: 4667
積分: 3276
男爵府
積分: 5132
atny 發表於 11-8-13 15:31 回覆 mrs_b_lam 的帖子 我都係28/7,平時day 14, 15就排,但今次到day 16先meet到...無理咁多,尋日check ...
複式洋房
積分: 186
原帖由 hichan 於 11-08-11 發表 我食左中藥後真的早了排卵!今日day 11用紅d已有淺線!平時day 14先有,努力! GODMOPSB
原帖由 alpo1122 於 11-08-12 發表 上個月第一次失敗左, 8月1 m come, 每個月都幾準時29日, 今個月由day 12開工, 希望快啲bingo, 如果今個月都 ...
積分: 1965
barbieric 發表於 11-8-11 17:58 想問下你邊日排卵呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy