想生BB

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   1


大宅

積分: 2552

畀面勳章


81#
發表於 11-8-11 13:40 |只看該作者
Monkichichan168 發表於 11-8-9 12:05
我尋曰係Day9,都開始用紅D,有10%既淺線!大家一齊努力!

我今個cycle用clear blue呀~day 10開始check喇
等你報喜
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2719


82#
發表於 11-8-11 14:59 |只看該作者
hichan,

謝謝你的回覆,明白多左啦! 大家一齊努力


大宅

積分: 2743


83#
發表於 11-8-11 17:58 |只看該作者

引用:25/7day1,+大家一齊努力 +

原帖由 sandy997 於 11-07-31 發表
25/7day1, 大家一齊努力
想問下你邊日排卵呀?




大宅

積分: 2719


84#
發表於 11-8-12 11:07 |只看該作者
HELLO, 各位S,

有Q呀:
今早9點幾用左紅D CHECK 顯示1深1淺線,我想問我是否還未排EGG﹖是否要等多兩日先排EGG﹖
另外,想問大家同C6 dodo完是否不會立刻起床OR去洗走去呢﹖我本人就不想洗,但我C6成日要我去洗,話唔乾淨怕我有事,有咩方法可以令佢安心D比我唔使洗﹖

謝謝各位S指教


大宅

積分: 2564

陪月勳章


85#
發表於 11-8-12 14:57 |只看該作者
上個月第一次失敗左, 8月1 m come, 每個月都幾準時29日, 今個月由day 12開工, 希望快啲bingo, 如果今個月都唔得, 就會試下用紅d.


大宅

積分: 2878


86#
發表於 11-8-12 22:15 |只看該作者
回覆 alpo1122 的帖子

Every day or 隔日?I want to dodo on day 14 and 16 only, I also day 1 on 1/8, 30-32 days/cycle

一齊中就好啦!!!!!!!!!


大宅

積分: 1445


87#
發表於 11-8-12 23:18 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

我同你一樣呀不過係第14個cycle啦



點評

hichan  哈哈哈,希望大家都有好消息  發表於 11-8-14 22:22


大宅

積分: 4667


88#
發表於 11-8-12 23:22 |只看該作者
我係 27/7 DAY 1 呀~~~ GOOD LUCK Everyone


大宅

積分: 2719


89#
發表於 11-8-13 11:46 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

另外我有一個Q:

因為昨天早上和今天早上我都有用紅D CHECK,出來結果都係1深1淺線,今早好似比昨天淺D,我想問我排左EGG未﹖← 因為我又唔覺得自己有分泌。

同埋用紅D可唔可以用晨V﹖

我DAY1 係30/7, 多數28-30
體溫﹕
36.8 (30/7)
36.6 (31/7)
36.5 (1/8)
36.6 (2/8)
36.6 (3/8)
36.6 (4/8)
36.6 (5/8) DO
36.7(6/8)
36.5 (7/8)
36.5 (8/8) DO
36.5 (9/8)
36.4(10/8) DO
36.5 (11/8)
36.5 (12/8) DO
36.6 (13/8)

有無樓主可以幫下我呀﹖謝謝~


點評

hichan  可能你仲未排呢,如果你今個cycle 30 days, 可能day 15-17呢!Keep checking~ Add oil  發表於 11-8-14 22:25


大宅

積分: 3276

畀面勳章


90#
發表於 11-8-13 13:31 |只看該作者
回覆 mrs_b_lam 的帖子

我都係28/7,平時day 14, 15就排,但今次到day 16先meet到...無理咁多,尋日check完,今朝0晨(十二點幾)dodo左,唸住今日再try,聽晚再多一次。


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


91#
發表於 11-8-14 08:11 |只看該作者
atny 發表於 11-8-13 15:31
回覆 mrs_b_lam 的帖子

我都係28/7,平時day 14, 15就排,但今次到day 16先meet到...無理咁多,尋日check ...
我認得妳呀! hello妳就好啦, 我仲未check到排卵呀加上打敗仗感冒中, 今個月應該又好長cycle+失敗多妳要加油呀! good luck~~~


複式洋房

積分: 186


92#
發表於 11-8-14 11:12 |只看該作者

引用:我食左中藥後真的早了排卵!今日day+11用紅

原帖由 hichan 於 11-08-11 發表
我食左中藥後真的早了排卵!今日day 11用紅d已有淺線!平時day 14先有,努力!

GODMOPSB
Hi,我昨晚day13用紅d條線又深色了,但又未到好深,是否等多一曰先dodo?大家加油啊!



點評

hichan  dodo la~ 有深色就do,若隔天再do仲好,大包圍  發表於 11-8-14 22:27


複式洋房

積分: 186


93#
發表於 11-8-14 11:15 |只看該作者

引用:上個月第一次失敗左,+8月1+m+come,+每個月

原帖由 alpo1122 於 11-08-12 發表
上個月第一次失敗左, 8月1 m come, 每個月都幾準時29日, 今個月由day 12開工, 希望快啲bingo, 如果今個月都 ...
大家一齊努力!




男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


94#
發表於 11-8-14 14:45 |只看該作者
本帖最後由 mrs_b_lam 於 11-8-14 18:25 編輯

今朝紅d有80%呀而家忍緊wee wee check哈哈笑同埋book左c6今晚do do
edit: 今日day 18, 6:30pm有哈哈笑

點評

hichan  Add oil ar~~~~~~~~~~~  發表於 11-8-14 22:28


大宅

積分: 2719


95#
發表於 11-8-14 16:57 |只看該作者
丫呀...唔知點好呀....今早我已經無用晨V CHECK架啦....特特等到頭先回來(4:00)才CHECK....還要已經禁了水兩小時...結果CHECK出來係得上面1條線.....昨天和前天CHECK都係1深1淺.....今日竟然無線...好煩呀...唔知排左EGG未呀.....好慘呀.....


大宅

積分: 1965


96#
發表於 11-8-14 23:46 |只看該作者
barbieric 發表於 11-8-11 17:58
想問下你邊日排卵呀?

大家好, 今次是一次用這個討論區

我都係31/7 m 到, 係唔係 day 1呀? 幾時排卵呢?
如果 15/8 bingo 請問預產期係幾時呢? 謝謝!


大宅

積分: 2878


97#
發表於 11-8-15 01:05 |只看該作者
wingyan2011 你都未dodo咁快問預產期

我都係31/7 m 到, 係唔係 day 1呀?Yes

幾時排卵呢?Depends on your cycle
If your cycle is 28 days, should be day 14

如果 15/8 bingo 請問預產期係幾時呢? May-June


大宅

積分: 2878


98#
發表於 11-8-15 01:06 |只看該作者
回覆 GODMOPSB 的帖子

Did u dodo yesterday and the day before?


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


99#
發表於 11-8-15 08:36 |只看該作者
hichan Add oil ar~~~~~~~~~~~

多謝妳呀尋晚捉住c6 dodo左, 不過今朝高溫, 紅d 110%深粗, 但無哈哈笑, 唔知信邊樣好? 另外唔知今晚繼續dodo定隔日好??

想share吓我同c6既對話比大家放鬆吓

我: 請問我可唔可以book你後日同我咩咩...?
c6: 無問題! 聽晚都得
我: 連do 3日都得?
c6: 得
我: 咁連do 7日得唔得?
c6: ->

c6呀c6, 你要bb就要有"付出"架啦


複式洋房

積分: 186


100#
發表於 11-8-15 11:31 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

我c6話好大壓力,dodo唔到!




首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo