想生BB

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


大宅

積分: 1747


81#
發表於 11-8-10 10:09 |只看該作者
我用green d都有好淺線, 點可以post相?


大宅

積分: 3643


82#
發表於 11-8-10 10:22 |只看該作者

回覆:straberry123456 的帖子

恭喜您吖,我用iphone你快d試試吖!




複式洋房

積分: 290


83#
發表於 11-8-10 10:27 |只看該作者

引用:結婚都係為左生小朋友,我同佢一齊左八年,

原帖由 jessying 於 11-08-10 發表
結婚都係為左生小朋友,我同佢一齊左八年,同居左三年多,所以想結婚生仔同步囉!

我頭先驗左,我唸昨日我 ...
唉,你老公其實大家都唔開心所以一時火遮眼,咁都好睇得出佢好恨做爸爸喎!我自己就一早同老公打定輸數,唔會比希望佢,咁我就無咁大壓力!




大宅

積分: 2236


84#
發表於 11-8-10 11:07 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我同你一樣都係為左生bb先結婚, 我同老公一齊左16年, 今年年頭結婚, 今個月先開始想有bb, 我覺得你老公都好想有bb, 但就唔應該話你lo, 未必一定係你問題ga, 可能佢問題呢! 總之你放鬆d 唔好太緊張啦! 你有無用到clearblue check到呀?


大宅

積分: 3643


85#
發表於 11-8-10 11:16 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

原來你年頭結左婚吖, 想問下你有冇跪下護(實)既咕(信)出讓卑我丫??


大宅

積分: 3643


86#
發表於 11-8-10 11:17 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

用綠D無線, 所以吾係clearblue lu......



大宅

積分: 3643


87#
發表於 11-8-10 11:27 |只看該作者
回覆 Almond. 的帖子

其實我覺得我C6好似有種 "無面" 既感覺...

我哥哥大我6年, 有個3.5age既囡囡,
我表姐大我6年有個2.5age 個囡囡,
我表哥大我11年, 有個2個月大的囡囡.

我C6的哥哥, 有個3.5age個仔仔,
佢大表姐大佢7年有個1age左右既仔仔,
佢細表姐大佢5年有6個月身孕, 都係仔仔,

C6响呢個月成日話, 咁耐都未中既, 吾緊要喇... 但我日日驗尿佢都陪我, 好緊張.... 更住又好失望咁再訓過....

又成日話, 囝囡都無問題架... 真好笑, 我吾覺得佢要囡囡囉.... 真係好想快D bingo , 但好怕頭一胎吾係囝, 佢曾經講過, 如果有龍鳳胎, 做乜都願.... 我覺得好大壓力吖... 你C6就好喇, 起碼我覺得佢好識唸...


大宅

積分: 2236


88#
發表於 11-8-10 11:27 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我放左係99果面呀! 我下次返去睇下佢有無用先, 無就比左你啦!


大宅

積分: 3643


89#
發表於 11-8-10 11:29 |只看該作者
回覆 straberry123456 的帖子

功起你吖, 中喇....


大宅

積分: 2236


90#
發表於 11-8-10 11:29 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我今朝都好無聊咁check過綠d, 又係白雪雪, 搞到有d down down地, 但紅d就有條線woo, 可能真係我自己心理作用啦


大宅

積分: 4810


91#
發表於 11-8-10 11:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessying+於+11-08-09+發表回

原帖由 Almond. 於 11-08-10 發表
Aiya,未結婚又駛乜咁緊張呢!點解唔結左婚先開始?結婚有好多嘢準備,好忙,再加上你咁易緊張,有埋bb會好 ...
同意呀!如果有左兩三個月去結婚,會辛苦d架!佗仔已經辛苦,可能會嘔又冇胃口,心情可能會特別低落,又要顧結婚既野,只怕你到時會成日發脾氣或冇心機!




大宅

積分: 3833


92#
發表於 11-8-10 11:53 |只看該作者
本帖最後由 小懵 於 11-8-10 12:21 編輯

樓主唔好唔開心喇,我上個cycle又以爲自已中左,點知又系綠D癡左紅D色,搞到個人勁down呀,最後day43先黎
今個月開始我就放鬆左,無咁緊張,因爲緊張反而會反效果
下個cycle再努力過


大宅

積分: 3643


93#
發表於 11-8-10 12:11 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

thanks. ....


大宅

積分: 3643


94#
發表於 11-8-10 12:13 |只看該作者
回覆 小懵 的帖子

我都知道, 我都吾想咁緊張, 只要即刻話我知, 我有左喇, 咁我可能就識得即刻放鬆 LU....

我都吾想緊張架... 不過控制吾到喎. :thinging:


大宅

積分: 3643


95#
發表於 11-8-10 12:15 |只看該作者
回覆 stupidtaz 的帖子

佗仔真係好辛苦, 我都想試試有幾苦.... 我好想快D有BB吖... 邊個可以幫我吖... C6頭先同我吵完一大輪. 好嬲丫.


大宅

積分: 3833


96#
發表於 11-8-10 12:22 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-10 12:15
回覆 stupidtaz 的帖子

佗仔真係好辛苦, 我都想試試有幾苦.... 我好想快D有BB吖... 邊個可以幫我吖... C6 ...

唔好吵喇~冷靜D


大宅

積分: 4667


97#
發表於 11-8-10 12:23 |只看該作者
我都係用紅 D, 唔知點解 DAY 12 check 到過一次淺淺的, 跟住就 check 唔到啦~~ 係咪因為食過尿道驗藥影響結果? 咁其實我而家係咪已經排梗卵呢? 體溫已有 36.89 度... 好煩呀! 勁想中

點評

jessying  ME TOO 我都想中丫.  發表於 11-8-10 14:53


子爵府

積分: 10538


98#
發表於 11-8-10 12:30 |只看該作者
妳放鬆o的啦, 反正妳應該仲好後生又未結婚, 大把時間啦, 慢慢來, 同埋妳要改下妳的急燥性格呀, 唔係第時生個忟薑出來妳仲忟呀... 同埋咁樣好易有產前產後憂鬱症o架, 今個月唔得咪再下一個月囉.. 大家一起加油啦!!

點評

jessying  無錯, 我要繼續努力, 但係吾離M咁點算吖?  發表於 11-8-10 14:54


大宅

積分: 2236


99#
發表於 11-8-10 12:30 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-10 12:15
回覆 stupidtaz 的帖子

佗仔真係好辛苦, 我都想試試有幾苦.... 我好想快D有BB吖... 邊個可以幫我吖... C6 ...
唔好咁啦! 嬲對身體唔好ga!

點評

jessying  我都想冷靜, 靜吾喎, 成日唸住中吾中...  發表於 11-8-10 14:55


大宅

積分: 1509


100#
發表於 11-8-10 12:31 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

你好快家啦... 放鬆心情啦...

點評

jessying  承你貴言, 好快到我家喇.  發表於 11-8-10 14:57

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo