想生BB

跳至

首頁
34567...21

尾頁
   3


別墅

積分: 984


81#
發表於 11-8-26 13:04 |只看該作者
如無意外下星期排卵(我只計時間同睇分泌),黎緊weekend開始努力~

但其實又有少少怕今個月會bingo左,因為9月訂左機票去台灣,仲要咁啱去旅行個幾日撞正排卵期,諗住baby可以made in taiwan架嘛,哈哈哈~


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


82#
發表於 11-8-26 14:53 |只看該作者
Yvaine_mom 發表於 11-8-26 12:17
我開咗喇,等派成績表。好擔心
我今晚都開工喇!!祝bingo呀


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


83#
發表於 11-8-26 14:54 |只看該作者
adawmy 發表於 11-8-26 13:04
如無意外下星期排卵(我只計時間同睇分泌),黎緊weekend開始努力~

但其實又有少少怕今個月會bingo左,因為9月 ...

整個made in taiwan bb啦~~haha
不過可能baby 想今個月made in hk 呢


別墅

積分: 886


84#
發表於 11-8-26 16:36 |只看該作者

回覆:littlezoo 的帖子

Add oil ar littlezoo





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


85#
發表於 11-8-26 16:44 |只看該作者
樂樂mami 發表於 11-8-26 16:36
Add oil ar littlezoo

thanks 樂樂mami~
祝大家都bingo


珍珠宮

積分: 30303


86#
發表於 11-8-26 18:51 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我day19喇,倒數




別墅

積分: 530


87#
發表於 11-8-26 20:57 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

報到14/8 day1,紅d25號上晝10點超深色,到晚上10點開始冇咁深色,我估今日排卵大家一齊加油




大宅

積分: 4691


88#
發表於 11-8-26 21:21 |只看該作者
我都準備今晚開工.....

下星期要made in korea... haha


別墅

積分: 984


89#
發表於 11-8-26 21:28 |只看該作者

引用:Quote:adawmy+發表於+11-8-26+13:04+如無意

原帖由 littlezoo 於 11-08-26 發表
整個made in taiwan bb啦~~haha
不過可能baby 想今個月made in hk 呢
如果今個月made in HK左,咁下個月去台灣就冇得浸溫泉咁就大件事啦,哈哈!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


90#
發表於 11-8-27 11:07 |只看該作者

回覆:adawmy 的帖子

咁又係喎!温泉咁熱,唔係咁好呢




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


91#
發表於 11-8-27 11:08 |只看該作者

回覆:Yvaine_mom 的帖子

我都開左啦!期待又開始啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


92#
發表於 11-8-27 11:09 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

咁快又到倒數嘅日子啦!希望快啲bingo 啦!




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


93#
發表於 11-8-27 11:22 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今日day14,紅d都仲未見過深粗,唔知係咪miss左




別墅

積分: 984


94#
發表於 11-8-27 12:23 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我今晚同聽晚都會開工啦!




珍珠宮

積分: 30303


95#
發表於 11-8-27 13:33 |只看該作者

引用:報到14/8+day1,紅d25號上晝10點超深色,到

原帖由 mochai113 於 11-08-26 發表
報到14/8 day1,紅d25號上晝10點超深色,到晚上10點開始冇咁深色,我估今日排卵大家一齊加油



...





珍珠宮

積分: 30303


96#
發表於 11-8-27 13:33 |只看該作者

引用:我都準備今晚開工.....下星期要made+in+kor

原帖由 kimchibb 於 11-08-26 發表
我都準備今晚開工.....

下星期要made in korea... haha





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


97#
發表於 11-8-28 15:49 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

adawmy...made in taiwan 又好, made in hk又好! 最好快d bingo到la!!! 呵呵呵呵~~~~ 加油呀!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


98#
發表於 11-8-28 15:50 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

祝早孕! 等你好消息!!!


別墅

積分: 984


99#
發表於 11-8-28 20:41 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

多謝你,不過我都prefer made in taiwan多啲,因為我仲想去台灣浸埋溫泉同玩埋水上活動先,勁貪玩,哈哈!祝你都早孕呀!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


100#
發表於 11-8-30 10:19 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

溫泉+水上活動....小心呀! 唔好玩得咁癲呢!!!

首頁
34567...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo